Wil je dit topic nog delen wel delen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kort maar bondig wordt mijn huwelijk.
Oeh bondagequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kort maar bondig wordt mijn huwelijk.
Wat denk je zelf?quote:
Ik heb LompeVrouw alquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
P.S trouw metLompeHork
(Betere keuze volgens mij)
quote:
Nog delen wel delen? Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wil je dit topic nog delen wel delen?
Jo ho. En mij. En de rest van FOK!quote:
Hij is mijn opa, ik doe niet aan incest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
P.S trouw met LopeHork
(Betere keuze volgens mij)
quote:
Gelukkig ben ik niet met de rest van FOK! getrouwdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Jo ho. En mij. En de rest van FOK!
Deze neger weet waarover hij praat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet met de rest van FOK! getrouwd(behalve met Monopoly, dat is mijn kontmaatje, nohommo)
Sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is mijn opa, ik doe niet aan incest.
Maar. Maar.. Okequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet met de rest van FOK! getrouwd(behalve met Monopoly, dat is mijn kontmaatje, nohommo)
Zweepjes en kaarsen liggen al klaar schatquote:
Hij had het over tieten.quote:Nog delen wel delen? Wat?
Tieten zijn altijd voor iedereen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zweepjes en kaarsen liggen al klaar schat
[..]
Hij had het over tieten.
Wat ben jij romantischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Hij had het over tieten.
Trouwen is een overdreven religieuze traditie doordrongen van triestheid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ziehier, een jochie die nooit wilt trouwen, komt wel goed schatje
Altijd schatquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben jij romantisch
Jouw moobs
Kom dan hier jongen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Hij had het over tieten.
Ahhhhw koetsjiekoequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Trouwen is een overdreven religieuze traditie doordrongen van triestheid.
Maar wel neukgarantie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Trouwen is een overdreven religieuze traditie doordrongen van triestheid.
Slecht boek!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Altijd schat50 tinten ken ik uit mijn hoofd dus dit wordt een zeer romantische huwelijksnacht
Neuken? Nohommo jwzquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Kom dan hier jongen!
Ik daeg je uijt veur een duel armpjedrucken
Te laat, we zijn al getrouwdquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moest er hier nog een huwelijk voltrokken worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |