Wil je dit topic nog delen wel delen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kort maar bondig wordt mijn huwelijk.
Oeh bondagequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kort maar bondig wordt mijn huwelijk.
Wat denk je zelf?quote:
Ik heb LompeVrouw alquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
P.S trouw metLompeHork
(Betere keuze volgens mij)
quote:
Nog delen wel delen? Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wil je dit topic nog delen wel delen?
Jo ho. En mij. En de rest van FOK!quote:
Hij is mijn opa, ik doe niet aan incest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
P.S trouw met LopeHork
(Betere keuze volgens mij)
quote:
Gelukkig ben ik niet met de rest van FOK! getrouwdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Jo ho. En mij. En de rest van FOK!
Deze neger weet waarover hij praat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet met de rest van FOK! getrouwd(behalve met Monopoly, dat is mijn kontmaatje, nohommo)
Sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is mijn opa, ik doe niet aan incest.
Maar. Maar.. Okequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet met de rest van FOK! getrouwd(behalve met Monopoly, dat is mijn kontmaatje, nohommo)
Zweepjes en kaarsen liggen al klaar schatquote:
Hij had het over tieten.quote:Nog delen wel delen? Wat?
Tieten zijn altijd voor iedereen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zweepjes en kaarsen liggen al klaar schat
[..]
Hij had het over tieten.
Wat ben jij romantischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Hij had het over tieten.
Trouwen is een overdreven religieuze traditie doordrongen van triestheid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ziehier, een jochie die nooit wilt trouwen, komt wel goed schatje
Altijd schatquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben jij romantisch
Jouw moobs
Kom dan hier jongen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Hij had het over tieten.
Ahhhhw koetsjiekoequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Trouwen is een overdreven religieuze traditie doordrongen van triestheid.
Maar wel neukgarantie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Trouwen is een overdreven religieuze traditie doordrongen van triestheid.
Slecht boek!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Altijd schat50 tinten ken ik uit mijn hoofd dus dit wordt een zeer romantische huwelijksnacht
Neuken? Nohommo jwzquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Kom dan hier jongen!
Ik daeg je uijt veur een duel armpjedrucken
Te laat, we zijn al getrouwdquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moest er hier nog een huwelijk voltrokken worden?
Ligt er aan hoe lang je getrouwd bent.quote:
Boh, wat heb ik een geluk met jouquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Altijd schat50 tinten ken ik uit mijn hoofd dus dit wordt een zeer romantische huwelijksnacht
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moest er hier nog een huwelijk voltrokken worden?
Ik maak altijd een wandelingetje na het avondeten. En aangezien ik al niet makkelijk loop en nu ook met die sneeuw duurde dat wat langer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Te laat, we zijn al getrouwdLH, die superhommo, heeft de honneurs al waargenomen.
Waar was je!
5 minuten is al neukgarantie. Desondanks toch nog wel een beetje klaargekomen op de dansvloer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Ligt er aan hoe lang je getrouwd bent.
Ja hequote:Boh, wat heb ik een geluk met jou
Let een beetje op je woorden in 't openbaar oke?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
5 minuten is al neukgarantie. Desondanks toch nog wel een beetje klaargekomen op de dansvloer?
[..]
Ja heWaarmee wil je beginnen, de zweep of het kaarsvet?
Nou vooruit, FH voltrek (haha ik zei trek) het huwelijk nog een keer!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JaLH vond ik niet zo goed.
Dus ik wil nog een keer
Ik maak me gewoon zorgen om jouw welzijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Let een beetje op je woorden in 't openbaar oke?
En gvd
Lekker romantisch zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Let een beetje op je woorden in 't openbaar oke?
En gvd
Fijn Harrie, bedankt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Lekker romantisch zeg
Skip hem g
Accepteer het, hij is nu mijn man. Ik ga mijn man niet negerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Lekker romantisch zeg
Skip hem g
Awhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik maak me gewoon zorgen om jouw welzijn
Wettelijk gezien welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou vooruit, FH voltrek (haha ik zei trek) het huwelijk nog een keer!![]()
Is het trouwens polygamie als je twee keer met dezelfde trouwt?
Wel geil
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan voltrek ik jullie hierbij tot man en vrouw tot de dood een ban of ongewenst gedrag van welke aard jullie scheidt.
Waarheen wil je op huwelijksreis? Ameland?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Accepteer het, hij is nu mijn man. Ik ga mijn man niet negeren
[..]
Awhh
[..]
Wettelijk gezien wel
Fijn Harrie, bedankt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan voltrek ik jullie hierbij tot man en vrouw tot de dood een ban of ongewenst gedrag van welke aard jullie scheidt.
Amelandquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarheen wil je op huwelijksreis? Ameland?
Nee, dat ligt te dicht bij Eindhoven en daar gaan we niet naartoe op huwelijksreisquote:
Meet you there xoxoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef mr_chuck het volgende:
Kom op!
Lekker doen!
Kom vanavond in het parkje dan
Opflikkeren nerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
's goed!
K zie je daar in mijn fiat 500 met nitro
X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |