Polygamie is toegestaan op fok.quote:
One night stand domboquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
ONS? Oude Nachtelijke Sletten?
Ja, maar ik ga scheidenquote:
Ik heb nog nooit een paard zien strippen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik regel een stripper voor het vrijgezellenavondje![]()
wantdiekomtertochwel?
[ afbeelding ]
Dan is dit de ideale gelegenheidquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een paard zien strippen.
Jij en Meloewa mogen mijn vrijgezellenfeest regelen in Vegasquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik regel een stripper voor het vrijgezellenavondje![]()
wantdiekomtertochwel?
[ afbeelding ]
Misschienquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef LompeHork het volgende:
Vogeltjesdans, neemt u, heer der illusie en vreemde gebeurtenissen, Angel-Joy tot uw wettige echtgenote?
En Angel-Joy, neemt u, kek wijf, Vogeltjesdans tot uw wettige echtgenoot?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij en Meloewa mogen mij vrijgezellenfeest regelen in Vegas
JA GODVERDOMME, schiet toch op trut, deze pastoor heeft nog jongetjes in de rij staanquote:
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef LompeHork het volgende:
Vogeltjesdans, neemt u, heer der illusie en vreemde gebeurtenissen, Angel-Joy tot uw wettige echtgenote?
Willen jullie elkaar tot een ban jullie scheidt of tot dat jullie genoeg van elkaar hebben?
is goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij en Meloewa mogen mij vrijgezellenfeest regelen in Vegas
Nah, tot morgen is wel genoeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef LompeHork het volgende:
Willen jullie elkaar tot een ban jullie scheidt of tot dat jullie genoeg van elkaar hebben?
Maar wacht ff, ik moet eerst scheiden van FDquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME, schiet toch op trut, deze pastoor heeft nog jongetjes in de rij staan
quote:
Ik neem die tweede opmerking als een ja, sowieso heb je geen rechten behalve het aanrecht. Dus ik verklaar u nu tot man en vrouw, Vogeltjesdans, u mag de bruid keihard nemen op het altaar.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME, schiet toch op trut, deze pastoor heeft nog jongetjes in de rij staan
Midden op de dansvloer is ook goed, heeft de rest ook wat om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik neem die tweede opmerking als een ja, sowieso heb je geen rechten behalve het aanrecht. Dus ik verklaar u nu tot man en vrouw, Vogeltjesdans, u mag de bruid keihard nemen op het altaar.
Ontroerendquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik neem die tweede opmerking als een ja, sowieso heb je geen rechten behalve het aanrecht. Dus ik verklaar u nu tot man en vrouw, Vogeltjesdans, u mag de bruid keihard nemen op het altaar.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Nah, AngelJoyogamie is toegestaan op fokquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wacht ff, ik moet eerst scheiden van FD
Klappen, dat is pas goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Midden op de dansvloer is ook goed, heeft de rest ook wat om naar uit te kijken :8
Romantischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit huwelijk is net een mona toetje, daar word je toch blij van!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |