Ik zie jou vanavond welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Opflikkeren nerd
AJ en ik hebben geen open relatie maar als jij zo doorgaat wel een open rug
Alleen jij zit in mijn hart, dat weet je tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Opflikkeren nerd
AJ en ik hebben geen open relatie maar als jij zo doorgaat wel een open rug
Bedanktquote:
Graag gedaan uwe FOK!-majesteit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen jij zit in mijn hart, dat weet je toch
[..]
Bedankt
Hoax, jij hebt geen vrienden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Ik zie jou vanavond wel
Kom met vrienden
Oke, FOK!-prinsesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu voel ik me oud
Geen ruzie op mijn bruiloft.
Dank u.
Doe stoer jo Ginoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, jij hebt geen vrienden.
Had je ze maar, dan kon je er nog een paar bijnemen en dan zou het een gelijke strijd worden
Hoeren? WAAR?quote:
Mogen we jou wel aanraken dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar mag je niet naar kijken of aanraken
[..]
Mijn koningin heeft net verzocht geen ruzie te stoken op ons huwelijk, gedraag je of ik laat je spartelend verwijderenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Doe stoer jo Gino
Vanavond neem je vrienden mee kom ik ook alleen
Nee en neequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers.
Ik dacht dat je blij zou zijn voor me.
Laat me niet lachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn koningin heeft net verzocht geen ruzie te stoken op ons huwelijk, gedraag je of ik laat je spartelend verwijderen
Dank schatquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Omg wat een feest, zo blij voor jullievergeet niet jullie facebook invite prive te houden he, anders gaat het niet goed komen! Moge jullie beide veel veilige seks met elkaar toekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |