okee, kun je ergens op de pc mee doen ofzo?quote:
Ik ga gewoon op tv kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
okee, kun je ergens op de pc mee doen ofzo?
oke ik ga meespelen. Maar die rekenvragen worden moeilijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op tv kijkenMaar je kan online meespelen.
over jou en je hosselquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
Wat wordt er nou weer geluld over mij?
Hoofdrekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik ga meespelen. Maar die rekenvragen worden moeilijk
Dat je gaat neuken schat, meer nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
Wat wordt er nou weer geluld over mij?
Kansloosquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Jongens, meisjes, luistert eens even.
Het is over 2,5 week Carnaval ja, en ik kan niet garanderen dat ik me niet ga misdragen.
uh ok?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is over 2,5 week Carnaval ja, en ik kan niet garanderen dat ik me niet ga misdragen.
rot opquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken..
Ik zal het doorgeven aan de feestcommissiequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
quote:
Doe dat ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de feestcommissie
neuk er op losquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Wat een gaar wijf ben jij zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoog tijd om naar bed te gaan jongeman.
quote:
Alsof je het niet zou willenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Want omdat het carnaval is neuk je dr meteen op los als je je zou misdragen, sure.
Vooral dat je het met volle trots roept dat je je gaat `misdragen'' nou cool manquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Want omdat het carnaval is neuk je dr meteen op los als je je zou misdragen, sure.
Nee is vanavond op BNN! Moet je ff zoeken op google als je live wilt meespelenquote:
van het een komt het ander en je bent het toch weer vergeten de dag ernaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Alsof ik het zou doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof je het niet zou willen
ik wil me ook misdragenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral dat je het met volle trots roept dat je je gaat `misdragen'' nou cool man
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met alcohol op weet je nooit wat je doet
Inderdaad. Lekker zuupn jonguh! zunne grote vuurbal! EIndhoven de gekstuhh!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met alcohol op weet je nooit wat je doet
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
straks hebben 5 negers je grot mogen verkennen en merk je dat pas een paar maanden later
hoezoquote:
Omdat iedereen er meteen al vanuit gaat dat er flink wat afgehoert word wat dus zwaar meevalt.quote:
Uh niet echtquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat iedereen er meteen al vanuit gaat dat er flink wat afgehoert word wat dus zwaar meevalt.
jepquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
http://live.bnn.nl/ je hebt gelijk supersof
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zo'n boos poppetje erbij
ze vieren het bij mij in het dorp gewoon hoor en het zijn allemaal sletten in vieze poezenpakjes die stoer doen met drank. flikker op johquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat iedereen er meteen al vanuit gaat dat er flink wat afgehoert word wat dus zwaar meevalt.
Hooguit dat ik MISSCHIEN iemand zoen, daar blijft het ook bij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij begon zelf over: ik weet niet of ik me dan ga misdragen.
je weet maar nooit met alcohol op zei ik alquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja, had je verwacht meer te krijgen dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hooguit dat ik MISSCHIEN iemand zoen, daar blijft het ook bij.
Oke ik moet niet meer zoveel drinkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahahaha die arme opa
Bij jou misschien wil niet zeggen dat dat hier ook zo is. Ik ga gewoon in pyjama en badjas hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ze vieren het bij mij in het dorp gewoon hoor en het zijn allemaal sletten in vieze poezenpakjes die stoer doen met drank. flikker op joh
ja nou, zeg dan niet dat ik vooroordeel, want hier vieren ze het zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Bij jou misschien wil niet zeggen dat dat hier ook zo is. Ik ga gewoon in pyjama en badjas hoor.
wel het was grappigquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke ik moet niet meer zoveel drinken
Maar dat wil niet zeggen dat jouw ordeel over daar ook voor anderen geld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou, zeg dan niet dat ik vooroordeel, want hier vieren ze het zo.
Opa, tuin van de tokkies, kabelbaan, ijs, hek waar ik 2x overheen viel en er zal nog wel meer dingen zijn die ik ben vergetenquote:
ja jezus he. Zo kan je dat op alles toepassenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat jouw ordeel over daar ook voor anderen geld.
geldt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat jouw ordeel over daar ook voor anderen geld.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrijdag maak ik het goed met je
je ging steeds schreeuwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Opa, tuin van de tokkies, kabelbaan, ijs, hek waar ik 2x overheen viel en er zal nog wel meer dingen zijn die ik ben vergeten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te laat
zie:
ONZ / Angel-Joy en Vogeltjesdans gaan trouwen!
Hyponquote:
hypoquote:
pxequote:
koetsjiekoetsjiekoequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gadverdamme, geef me gewoon een boks
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, reageer ff in mijn bruiloft topic
ONZ / Angel-Joy en Vogeltjesdans gaan trouwen!
svquote:
Hoiquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ging steeds schreeuwen
Ik ben altijd stil, je weetquote:
quote:
quote:
ja of je plette me halfquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi
[..]Ik praat keihard en ja.. buiten ga ik schreeuwen van vreugde na drank
[..]
Ik ben altijd stil, je weet![]()
Want nu ben ik jaloersquote:
kijk uit je bent gewaarschuwdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pxe
[..]
koetsjiekoetsjiekoePoetiepoe
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of je plette me halfOHNEE DAT KAN HELEMAAL NIET HAHA
Ja we moeten de luidruchtige dader nog betrappen
Woenselquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kijk uit je bent gewaarschuwd
[ afbeelding ]
Heeeeepieeeeeeh, gaygay doet gemeeheeeen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kijk uit je bent gewaarschuwd
[ afbeelding ]
Ik hoor met je te trouwen, want je hebt van die mooie benenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, stop de bruiloft met jouw liefde voor mij dan
snitches get stitchesquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heeeeepieeeeeeh, gaygay doet gemeeheeeen.
hahaha ja, heb me doodgelachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Taexon het volgende:
[..]ik heb geen idee wat ik allemaal gedaan heb
rare joey is raar...
Ja welke gek maakte de herrie
Ik herinner me iets andersquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ja, heb me doodgelachen
Eh jij
stote op je jode sterquote:
Wat is een jood die uit een vliegtuig springt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Kom naar mijn topic en maak bezwaar danquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik hoor met je te trouwen, want je hebt van die mooie benen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Ja IQ-testen kijkenDag schatjes
![]()
![]()
En Kimberliedje: Ik hoop dat je met `volle'' teugen van je carnaval geniet en je je positief `open'' stelt om nieuwe mensen te ontmoeten
oh wat dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik herinner me iets anderswaarom zou ik herrie maken.. is toch heulemaal nergens voor nodig
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom naar mijn topic en maak bezwaar dan
Ga ik zo doen
Even wat voor mama doen
Ik ga ook meedoenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Ja IQ-test kijkenDag schatjes
![]()
![]()
En Kimberliedje: Ik hoop dat je met `volle'' teugen van je carnaval geniet en je je positief `open'' stelt om nieuwe mensen te ontmoeten
Quote faalquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Wat is een jood die uit een vliegtuig springt?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee eigenlijk...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh wat dan?
Nee daar dacht je toen anders over
je hebt geen ziel, dat je zoiets kan zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik al, we houden het er gewoon op dat jij lawaai maaktequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...ik herinner me eigenlijk zeer weinig
Volgende keer als ik weer zoveel ga drinken moet ik echt zoals ik normaal doe me eerst helemaal vol eten en extra shake nemen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hebt geen ziel, dat je zoiets kan zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ok.
Laten we het erop houden dat jij ook lawaai maaktequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, we houden het er gewoon op dat jij lawaai maakte![]()
Ja moet je doenniet mijn probleem verder
Ik herinner me er meer van dan jij hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat jij ook lawaai maakte
Is eerlijker... samen de schuld je weet..
Samen spelen samen delen etc etc
zeg gewoon ja of neequote:
Nee kan niet, ik doe die iq testquote:
je bent zeker snel klaar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee kan niet, ik doe die iq test
Nee hoor. Doe het via internet, die loopt samen met tv.quote:
watquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor. Doe het via internet, die loopt samen met tv.
Zeg nou of je wel of niet bent
Of je joods bent.quote:
oh de iq testquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een of andere iq ding ofzo
In me BOA boek komen zulke woorden ook voor maar ik blijf dat moeilijk vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb nooit gehoord van die woorden
ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb nooit gehoord van die woorden
welke woorden gvdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
In me BOA boek komen zulke woorden ook voor maar ik blijf dat moeilijk vinden
Not too bad thanks. Hoe is het met jou meisje?quote:
mwa opzich gaat het welquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Hoe is het met jou meisje?
Alzheimer verdommequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze zijn zo kut dat ik ze niet heb onthouden
En wat gaat dan minder? Ik voel een 'maar' in je zinquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa opzich gaat het wel
ja mij ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die tweede komt me vaag bekend voor maar die andere 2
mwa keelpijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat gaat dan minder? Ik voel een 'maar' in je zin
Voorhands is eerder/van te vorenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die tweede komt me vaag bekend voor maar die andere 2
Ja, pas 60% gehad als je het weekend vrij bent. Kusje op je keelquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa keelpijnen lange week duurt lang
weet je toch nog ietsquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voorhands is eerder/van te vorendie weet ik dan weer wel
amandelen heb je toch alleen maar last vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Taexon het volgende:
Owja als ik nog een week last heb van me keelontsteking moeten me amandelen eruit
of als ik er binnen 3 maanden weer last van krijg
Kut keel is kut
Heb je vaak keelontsteking? Ze doen dat toch alleen als je het meer dan 4x per jaar hebt? En we hebben het dan over tonsillitis yes?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Taexon het volgende:
Owja als ik nog een week last heb van me keelontsteking moeten me amandelen eruit
of als ik er binnen 3 maanden weer last van krijg
Kut keel is kut
Op volwassen leeftijd eruit laten halen is best een flinke ingreep thoughquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
amandelen heb je toch alleen maar last van
ja dat zal bestquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op volwassen leeftijd eruit laten halen is best een flinke ingreep though
Ja maar als ze op deze leeftijd geknipt worden heb je er vaak best lang last van en best veel mensen moeten een aantal dagen in het ziekenhuis blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
amandelen heb je toch alleen maar last van
Juni 2012, December 2012, Januari 2013... en daarvoor ook al een paar keer best erge keel ontstekingenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je vaak keelontsteking? Ze doen dat toch alleen als je het meer dan 4x per jaar hebt? En we hebben het dan over tonsillitis yes?
ik hoop voor je dat het over gaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar als ze op deze leeftijd geknipt worden heb je er vaak best lang last van en best veel mensen moeten een aantal dagen in het ziekenhuis blijven
[..]
Juni 2012, December 2012, Januari 2013... en daarvoor ook al een paar keer best erge keel ontstekingen
De dokter schrok ook weer dat ik er telkens zo lang mee blijf lopen... maar hij gaf me wel gelijk want je lichaam het zelf laten genezen is veel beter zegt hij
ik slapenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb maar gegokt op dansen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het over gaat
zulke dingen moet je nooit doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik moet dus echt niet meer googlen op "Amandelen verwijderen volwassenen"
De horror
Volgens internet moet ik al lang dood zijn..quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zulke dingen moet je nooit doen
deed ik ook een keer en toen moest ik huilen van wat ik lasquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Volgens internet moet ik al lang dood zijn..ik google altijd als ik wat raars heb
ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Volgens internet moet ik al lang dood zijn..ik google altijd als ik wat raars heb
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deed ik ook een keer en toen moest ik huilen van wat ik las
Internet is niet goed als je iets hebt
autismequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookzo stom. denk je dat je een of andere ziekte hebt ofzo
Obesitas natuurlijkquote:
ohja duhquote:
je bent niet alleenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom zit ik ook op FOK!
Ik niet. Men ogen hequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
dat ruimtelijk inzicht is vet makkelijk trouwens. Alleen die laatste weet ik niet zeker
die bouwmarkt was makkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet. Men ogen he
Vind dit zo kut
ah oke manquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FirefoxNB het volgende:
pff maanden niet op fok geweest, schijt
Erg vervelend en vooral pijnlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar als ze op deze leeftijd geknipt worden heb je er vaak best lang last van en best veel mensen moeten een aantal dagen in het ziekenhuis blijven
[..]
Juni 2012, December 2012, Januari 2013... en daarvoor ook al een paar keer best erge keel ontstekingen
De dokter schrok ook weer dat ik er telkens zo lang mee blijf lopen... maar hij gaf me wel gelijk want je lichaam het zelf laten genezen is veel beter zegt hij
Hoi, ik ken je niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FirefoxNB het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FirefoxNB het volgende:
neequote:
Het duurt te lang ik ben gekapt. Is het nog interessant verder ;p?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
dat ruimtelijk inzicht is vet makkelijk trouwens. Alleen die laatste weet ik niet zeker
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FirefoxNB het volgende:
ja echt welquote:
ja, ik vind het wel leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het duurt te lang ik ben gekapt. Is het nog interessant verder ;p?
Rekenenquote:
Geen dank!quote:
noeeesquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, ben je bang voor dank ofzo ;s
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, ben je bang voor dank ofzo ;s
A-J is een mooie vrouw, die dus nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
maar iedereen heeft toch schijt?
Niet over nadenken manquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
jeuh maar er is voooor het weekend nog zoveel om tegenop te kjken altijd
Mooie mensen hebben geen schijt ja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
A-J is een mooie vrouw, die dus niet
ze zeggen toch mooie vrouwen poepen niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooie mensen hebben geen schijt ja?
En mij mooi noemen
Klopt, mooie vrouwen poepen niet. Zo wel, snap ik het leven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze zeggen toch mooie vrouwen poepen niet.
Het is gvd zo
Hoax, want als ze niet poepen, dan ontploffen ze en kunnen ze niet mooi zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze zeggen toch mooie vrouwen poepen niet.
Het is gvd zo
Ontkenningsfase? je wilt erbij horen. Je poept niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoax, want als ze niet poepen, dan ontploffen ze en kunnen ze niet mooi zijn.
Valt echt mee
Je bent een poppetjequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooie mensen hebben geen schijt ja?
En mij mooi noemen
nee dat valt niet meequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoax, want als ze niet poepen, dan ontploffen ze en kunnen ze niet mooi zijn.
Valt echt mee
Etalage popquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor? Barbie? Oh nee, die zijn blond.
Ik ben een eng wijf jwzquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom doe je zo, ik word er verlegen van
Ik sla 'em zo op zijn bekquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat is alistair overeem eigenlijk een anabole junk
JEUH waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
Over 3 weken een week naar NL. Van de week maar even een ticket boeken
etalagepopborsten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yes, heb ik eindelijk van die perfecte borsten.
Ooh, ik blijf dan bij mijn ouders in Hoofddorpquote:
Gaan ze niet op en neer als je springt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yes, heb ik eindelijk van die perfecte borsten.
Maar wel een lief eng wijf hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben een eng wijf jwz
quote:
hihi dan kan ik je bijna aanrakenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, ik blijf dan bij mijn ouders in Hoofddorp
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wel een lief eng wijf hoor
FOK! Meet met Stuart over 3 weken
Gezelligquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihi dan kan ik je bijna aanraken
dankjewelquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wel een lief eng wijf hoor
FOK! Meet met Stuart over 3 weken
Jawel, maar etalagepoppen hebben altijd van die mooie vormen+tepel en goeie groottequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaan ze niet op en neer als je springt?
Maar jullie zijn nog kindjes die geen alcohol mogenquote:
ik ben al bijna 20 hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jullie zijn nog kindjes die geen alcohol mogen
Omdat de mens ze dan maakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, maar etalagepoppen hebben altijd van die mooie vormen+tepel en goeie grootte
Dan mag jij welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben al bijna 20 hoor
Hahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat de mens ze dan maakt.
Zou wel raar zijn een etalage pop met punt tieten
Klopt! Daarom drink ik ook geen alcoholquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
Waarom een zuipmeet. alcohol is slecht voor je
punttieten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ja, maar zo iets wil ik ook
Geilquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zag laatst een etalagepop in een poephouding
een meet is toch niet gezellig zonder dronken mensenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
Waarom een zuipmeet. alcohol is slecht voor je
Ach, je tietjes zijn goed hoor niet over in zitten anders snij je ze er maar afquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ja, maar zo iets wil ik ook
Vooral zonder mij is het saaiquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meet is toch niet gezellig zonder dronken mensen
Ik heb wel eens met wat Fok! lui afgesproken in een hotel in Hoofddorp in het restaurant. Was leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Taexon het volgende:
Hoofddorp... 5 minuten rijdenzie je over 3 weken stuart
![]()
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ach, je tietjes zijn goed hoor niet over in zitten anders snij je ze er maar af
ik kom ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met wat Fok! lui afgesproken in een hotel in Hoofddorp in het restaurant. Was leuk
Wel duur want ik betaalde alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |