hoezoquote:
Omdat iedereen er meteen al vanuit gaat dat er flink wat afgehoert word wat dus zwaar meevalt.quote:
Uh niet echtquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat iedereen er meteen al vanuit gaat dat er flink wat afgehoert word wat dus zwaar meevalt.
jepquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
http://live.bnn.nl/ je hebt gelijk supersof
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zo'n boos poppetje erbij
ze vieren het bij mij in het dorp gewoon hoor en het zijn allemaal sletten in vieze poezenpakjes die stoer doen met drank. flikker op johquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat iedereen er meteen al vanuit gaat dat er flink wat afgehoert word wat dus zwaar meevalt.
Hooguit dat ik MISSCHIEN iemand zoen, daar blijft het ook bij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij begon zelf over: ik weet niet of ik me dan ga misdragen.
je weet maar nooit met alcohol op zei ik alquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja, had je verwacht meer te krijgen dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hooguit dat ik MISSCHIEN iemand zoen, daar blijft het ook bij.
Oke ik moet niet meer zoveel drinkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahahaha die arme opa
Bij jou misschien wil niet zeggen dat dat hier ook zo is. Ik ga gewoon in pyjama en badjas hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ze vieren het bij mij in het dorp gewoon hoor en het zijn allemaal sletten in vieze poezenpakjes die stoer doen met drank. flikker op joh
ja nou, zeg dan niet dat ik vooroordeel, want hier vieren ze het zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Bij jou misschien wil niet zeggen dat dat hier ook zo is. Ik ga gewoon in pyjama en badjas hoor.
wel het was grappigquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke ik moet niet meer zoveel drinken
Maar dat wil niet zeggen dat jouw ordeel over daar ook voor anderen geld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou, zeg dan niet dat ik vooroordeel, want hier vieren ze het zo.
Opa, tuin van de tokkies, kabelbaan, ijs, hek waar ik 2x overheen viel en er zal nog wel meer dingen zijn die ik ben vergetenquote:
ja jezus he. Zo kan je dat op alles toepassenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat jouw ordeel over daar ook voor anderen geld.
geldt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat jouw ordeel over daar ook voor anderen geld.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrijdag maak ik het goed met je
je ging steeds schreeuwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Opa, tuin van de tokkies, kabelbaan, ijs, hek waar ik 2x overheen viel en er zal nog wel meer dingen zijn die ik ben vergeten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te laat
zie:
ONZ / Angel-Joy en Vogeltjesdans gaan trouwen!
Hyponquote:
hypoquote:
pxequote:
koetsjiekoetsjiekoequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gadverdamme, geef me gewoon een boks
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, reageer ff in mijn bruiloft topic
ONZ / Angel-Joy en Vogeltjesdans gaan trouwen!
svquote:
Hoiquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ging steeds schreeuwen
Ik ben altijd stil, je weetquote:
quote:
quote:
ja of je plette me halfquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi
[..]Ik praat keihard en ja.. buiten ga ik schreeuwen van vreugde na drank
[..]
Ik ben altijd stil, je weet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |