Wat een gaar wijf ben jij zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoog tijd om naar bed te gaan jongeman.
quote:
Alsof je het niet zou willenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Want omdat het carnaval is neuk je dr meteen op los als je je zou misdragen, sure.
Vooral dat je het met volle trots roept dat je je gaat `misdragen'' nou cool manquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Want omdat het carnaval is neuk je dr meteen op los als je je zou misdragen, sure.
Nee is vanavond op BNN! Moet je ff zoeken op google als je live wilt meespelenquote:
van het een komt het ander en je bent het toch weer vergeten de dag ernaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Alsof ik het zou doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof je het niet zou willen
ik wil me ook misdragenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral dat je het met volle trots roept dat je je gaat `misdragen'' nou cool man
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met alcohol op weet je nooit wat je doet
Inderdaad. Lekker zuupn jonguh! zunne grote vuurbal! EIndhoven de gekstuhh!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met alcohol op weet je nooit wat je doet
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
straks hebben 5 negers je grot mogen verkennen en merk je dat pas een paar maanden later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |