okee, kun je ergens op de pc mee doen ofzo?quote:
Ik ga gewoon op tv kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
okee, kun je ergens op de pc mee doen ofzo?
oke ik ga meespelen. Maar die rekenvragen worden moeilijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op tv kijkenMaar je kan online meespelen.
over jou en je hosselquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
Wat wordt er nou weer geluld over mij?
Hoofdrekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik ga meespelen. Maar die rekenvragen worden moeilijk
Dat je gaat neuken schat, meer nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
Wat wordt er nou weer geluld over mij?
Kansloosquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Jongens, meisjes, luistert eens even.
Het is over 2,5 week Carnaval ja, en ik kan niet garanderen dat ik me niet ga misdragen.
uh ok?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is over 2,5 week Carnaval ja, en ik kan niet garanderen dat ik me niet ga misdragen.
rot opquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken..
Ik zal het doorgeven aan de feestcommissiequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
quote:
Doe dat ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de feestcommissie
neuk er op losquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |