je bent niet alleenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom zit ik ook op FOK!
Ik niet. Men ogen hequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
dat ruimtelijk inzicht is vet makkelijk trouwens. Alleen die laatste weet ik niet zeker
die bouwmarkt was makkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet. Men ogen he
Vind dit zo kut
ah oke manquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FirefoxNB het volgende:
pff maanden niet op fok geweest, schijt
Erg vervelend en vooral pijnlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar als ze op deze leeftijd geknipt worden heb je er vaak best lang last van en best veel mensen moeten een aantal dagen in het ziekenhuis blijven
[..]
Juni 2012, December 2012, Januari 2013... en daarvoor ook al een paar keer best erge keel ontstekingen
De dokter schrok ook weer dat ik er telkens zo lang mee blijf lopen... maar hij gaf me wel gelijk want je lichaam het zelf laten genezen is veel beter zegt hij
Hoi, ik ken je niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FirefoxNB het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FirefoxNB het volgende:
neequote:
Het duurt te lang ik ben gekapt. Is het nog interessant verder ;p?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
dat ruimtelijk inzicht is vet makkelijk trouwens. Alleen die laatste weet ik niet zeker
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef FirefoxNB het volgende:
ja echt welquote:
ja, ik vind het wel leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het duurt te lang ik ben gekapt. Is het nog interessant verder ;p?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |