Ja, pas 60% gehad als je het weekend vrij bent. Kusje op je keelquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa keelpijnen lange week duurt lang
weet je toch nog ietsquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voorhands is eerder/van te vorendie weet ik dan weer wel
amandelen heb je toch alleen maar last vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Taexon het volgende:
Owja als ik nog een week last heb van me keelontsteking moeten me amandelen eruit
of als ik er binnen 3 maanden weer last van krijg
Kut keel is kut
Heb je vaak keelontsteking? Ze doen dat toch alleen als je het meer dan 4x per jaar hebt? En we hebben het dan over tonsillitis yes?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Taexon het volgende:
Owja als ik nog een week last heb van me keelontsteking moeten me amandelen eruit
of als ik er binnen 3 maanden weer last van krijg
Kut keel is kut
Op volwassen leeftijd eruit laten halen is best een flinke ingreep thoughquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
amandelen heb je toch alleen maar last van
ja dat zal bestquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op volwassen leeftijd eruit laten halen is best een flinke ingreep though
Ja maar als ze op deze leeftijd geknipt worden heb je er vaak best lang last van en best veel mensen moeten een aantal dagen in het ziekenhuis blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
amandelen heb je toch alleen maar last van
Juni 2012, December 2012, Januari 2013... en daarvoor ook al een paar keer best erge keel ontstekingenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je vaak keelontsteking? Ze doen dat toch alleen als je het meer dan 4x per jaar hebt? En we hebben het dan over tonsillitis yes?
ik hoop voor je dat het over gaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar als ze op deze leeftijd geknipt worden heb je er vaak best lang last van en best veel mensen moeten een aantal dagen in het ziekenhuis blijven
[..]
Juni 2012, December 2012, Januari 2013... en daarvoor ook al een paar keer best erge keel ontstekingen
De dokter schrok ook weer dat ik er telkens zo lang mee blijf lopen... maar hij gaf me wel gelijk want je lichaam het zelf laten genezen is veel beter zegt hij
ik slapenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb maar gegokt op dansen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het over gaat
zulke dingen moet je nooit doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik moet dus echt niet meer googlen op "Amandelen verwijderen volwassenen"
De horror
Volgens internet moet ik al lang dood zijn..quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zulke dingen moet je nooit doen
deed ik ook een keer en toen moest ik huilen van wat ik lasquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Volgens internet moet ik al lang dood zijn..ik google altijd als ik wat raars heb
ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Volgens internet moet ik al lang dood zijn..ik google altijd als ik wat raars heb
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deed ik ook een keer en toen moest ik huilen van wat ik las
Internet is niet goed als je iets hebt
autismequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookzo stom. denk je dat je een of andere ziekte hebt ofzo
Obesitas natuurlijkquote:
ohja duhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |