je hebt geen ziel, dat je zoiets kan zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik al, we houden het er gewoon op dat jij lawaai maaktequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...ik herinner me eigenlijk zeer weinig
Volgende keer als ik weer zoveel ga drinken moet ik echt zoals ik normaal doe me eerst helemaal vol eten en extra shake nemen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hebt geen ziel, dat je zoiets kan zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ok.
Laten we het erop houden dat jij ook lawaai maaktequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, we houden het er gewoon op dat jij lawaai maakte![]()
Ja moet je doenniet mijn probleem verder
Ik herinner me er meer van dan jij hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat jij ook lawaai maakte
Is eerlijker... samen de schuld je weet..
Samen spelen samen delen etc etc
zeg gewoon ja of neequote:
Nee kan niet, ik doe die iq testquote:
je bent zeker snel klaar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee kan niet, ik doe die iq test
Nee hoor. Doe het via internet, die loopt samen met tv.quote:
watquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor. Doe het via internet, die loopt samen met tv.
Zeg nou of je wel of niet bent
Of je joods bent.quote:
oh de iq testquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een of andere iq ding ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |