lekkerquote:
Ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
Wie rookt er hier eigenlijk allemaal?
neequote:
5 jaar geleden maar dat is nu niet relevant dus neequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
quote:
goed dat je gestopt bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
5 jaar geleden maar dat is nu niet relevant dus nee
ok dan is het goedquote:
Eetsequote:
Jij bent zo'n boefjequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Telt blowen mee als roken?
Dan ja.
Anders nee.
Wel gedaan.
Hoe vaak blow je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Dan ja.
Anders nee.
Wel gedaan.
regelmatig? Anders niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Dan ja.
Anders nee.
Wel gedaan.
heeel soms sigaartje, maroc of afghaan hasj, waterpijpquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
Oh valt meequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gemiddeld 1x per week denk ik
[..]
Hoezo boefje? Ik steel niks?? Ik koop het eerlijk
Waterpompquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heeel soms sigaartje, maroc of afghaan hasj, waterpijp
quote:
1x per weekquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gemiddeld 1x per week denk ik
[..]
Hoezo boefje? Ik steel niks?? Ik koop het eerlijk
waterpompquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waterpomp
Ik heb het zelf alleen niet, al heb ik hier nog een doos liggen voor een citroen smaakje
Met dropsmaak is het lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan een waterpijpmaar ja ik gebruik dat ding zelf ook niet dusja
Niks, ben geen 18quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef ChesterPerry het volgende:
wat koop je trouwens in de shop aj?
kweek je zelf of laat je weer is iemand voor je kopenquote:
rokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ikke ook niet, was het ook nooit van plan
Dealers zat hier in weesp.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kweek je zelf of laat je weer is iemand voor je kopen
Och, zal best lekker zijn hoorquote:
Wut! mag ik mee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dealers zat hier in weesp.
OMG mijn ouders willen naar China met mij en betalen ervoor enzo.
Nu praten doei totzo
mensen die niet kunnen stoppen met rokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Och, zal best lekker zijn hoorMaar hou van mijn gezondheid en ken haast geen rokers die niet willen stoppen
gewoon niet beginnen, hoef je ook niet te stoppen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen stoppen met roken
hoe filosofischquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon niet beginnen, hoef je ook niet te stoppen.
iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon niet beginnen, hoef je ook niet te stoppen.
Het werkt verslavend, netzo als FOK!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen stoppen met roken
mwa ik vond het niet verslavend maar rookte er hooguit 1 in de maandquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Het werkt verslavend, netzo als FOK!![]()
Je kan je niet voorstellen dat het verslavend is voordat je begint dus doe wat er hierboven gezegt word door onze pizzavriend![]()
Dat vind ik dan weer kunnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik vond het niet verslavend maar rookte er hooguit 1 in de maandwas er ook wel vrij gauw klaar mee
mwa hangt ook van de persoon af want toen ik "rookte" kon ik er ook maanden vanaf blijven zegmaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer kunnenMaar begin er nu nog niet aan, op jongere leeftijd raak je eerder verslaafd + het feit dat er dan een kans is dat ik mijn rijbewijs zelf moet gaan betalen
Ik snap sowieso niet dat je aan iets begint terwijl je weet dat je er verslaafd aan kan rakenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer kunnenMaar begin er nu nog niet aan, op jongere leeftijd raak je eerder verslaafd + het feit dat er dan een kans is dat ik mijn rijbewijs zelf moet gaan betalen
Ik ben verslaafd aan snoep. Dat is eigenlijk ook niet goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Het werkt verslavend, netzo als FOK!![]()
Je kan je niet voorstellen dat het verslavend is voordat je begint dus doe wat er hierboven gezegt word door onze pizzavriend![]()
Chill. en ook nog eens apart in de zomer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga naar China ipv Turkije.
Het leven
Dan ben je echt niet wijsquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef ChesterPerry het volgende:
god hey wat moet je in china doen, turkye lijkt me veel beter
Hoe bedoel je apart?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill. en ook nog eens apart in de zomer?
Knal jezelf neer ajb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef ChesterPerry het volgende:
god hey wat moet je in china doen, turkye lijkt me veel beter
Lekker gezelligquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je apart?
Mijn ouders gaan er eerst heen, daarna ga ik in mijn eentje erheen vliegen.
En mijn ouders gaan in een hotel.
Ik bij mijn oom&tante&neef&neefje in huis
Amerika trekt me ook wel. Behalve Californië. Buiten San Fransisco lijkt me daar echt geen ene kut aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Azie trekt mij niet zo eigenlijkIk zou liever naar Afrika of Amerika gaan
Super gezellig, want ik heb echt geen zin in mijn ouders, die zeiken toch alleen maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker gezelligMaar wel handig want je hoeft nu niks meer te betalen zeker?
Ja dat is ook wel weer waar. Hun wonen daar al ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Super gezellig, want ik heb echt geen zin in mijn ouders, die zeiken toch alleen maar
En ik kan de taal, ken de weg, ken de mensen
Vliegticket niet, rest wel
oh ik wil echt in een camper van west- naar oostkust. Lijkt me echt vetquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerika trekt me ook wel. Behalve Californië. Buiten San Fransisco lijkt me daar echt geen ene kut aan
Zijquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar. Hun wonen daar al ?
Ga maar naar Japan of Singapore, super goedkoopquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Duh Azië, goedkope shit enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt heel tof. Dat is de beste manier om zoveel mogelijk te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik wil echt in een camper van west- naar oostkust. Lijkt me echt vet
Ja, mijn echte familie wonen allemaal daarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar. Hun wonen daar al ?
Hoezo niet? Perfecte moment voor datquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, mijn echte familie wonen allemaal daar
Wel weer zo'n moment van: hopelijk komt mijn biologische vader er niet achter dat ik terug ga
Weet ik niet, ben bangquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Perfecte moment voor dat
Ook al weet hij het, hoef je alsnog niks mee te doen.quote:
Nee lekker in Nederland blijven de rest van je leven en je horizon niet verbreden is een beter idee ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef ChesterPerry het volgende:
dat hele oosten trekt me voor geen meter
True, maar wat als hij opeens voor de deur staatquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al weet hij het, hoef je alsnog niks mee te doen.
Uiteindelijk is zelfs het westen oost.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef ChesterPerry het volgende:
dat hele oosten trekt me voor geen meter
Nee joh, gewoon binnen Europa reizen, met de auto en de hont op een camping.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee lekker in Nederland blijven de rest van je leven en je horizon niet verbreden is een beter idee ja.
Niet iedereen kan ieder jaar maar op vakantiequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee lekker in Nederland blijven de rest van je leven en je horizon niet verbreden is een beter idee ja.
hontquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon binnen Europa reizen, met de auto en de hont op een camping.
Ja, ik wil naar al die staten die je in films hoort, Kansas en Texas enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt heel tof. Dat is de beste manier om zoveel mogelijk te zien.
Snap ik. Had het dan ook vooral over de mensen die het geld wel hebben maar België al te ver en eng vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet iedereen kan ieder jaar maar op vakantie
Ik verbeter mensen gewoonquote:
Dat is juist echt heel erg boers en verlaten en red-neck achtig hequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik wil naar al die staten die je in films hoort, Kansas en Texas enzo
Ja, jij wil alleen maar naar Chinatown zeker.quote:
Onzin, dat horizon verbreden vind ik trouwens een rare opmerking, een land als Amerika trekt me gewoon meer dan dat hele Azie... kan toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want dan ging ik wel naar Chinaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist echt heel erg boers en verlaten en red-neck achtig he
[..]
Ja, jij wil alleen maar naar Chinatown zeker.
ach so, ik zou heel graag naar Engeland, Italië of Duitsland mja geen geld voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Had het dan ook vooral over de mensen die het geld wel hebben maar België al te ver en eng vinden.
Ja coolquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist echt heel erg boers en verlaten en red-neck achtig he
[..]
Ja, jij wil alleen maar naar Chinatown zeker.
Tuurlijk kan dat, was ook niet een hele serieuze opmerking. Maar uit je reactie leek het alsof je zo dachtquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Onzin, dat horizon verbreden vind ik trouwens een rare opmerking, een land als Amerika trekt me gewoon meer dan dat hele Azie... kan toch?
couchsurfing?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach so, ik zou heel graag naar Engeland, Italië of Duitsland mja geen geld voor
wat heeft dat er mee te maken? Ik ga in september gewoon weer naar school hoorquote:
Couchsurfing inderdaad. liften. hostels. Je kan echt heel cheap reizen hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach so, ik zou heel graag naar Engeland, Italië of Duitsland mja geen geld voor
Ben je er ooit geweest dat je kan oordelen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Onzin, dat horizon verbreden vind ik trouwens een rare opmerking, een land als Amerika trekt me gewoon meer dan dat hele Azie... kan toch?
Mensen die hun bank letterlijk en figuurlijk aanbieden om op te slapen. Gratis slaapplek dus. Meestal nemen die mensen je ook vaak nog de stad in enzoquote:
Liften doe ik niet aan, mja op vakantie gaan is voor mij op dit moment niet zo heel belangrijk, wil ook sparen voor een eigen huisje enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Couchsurfing inderdaad. liften. hostels. Je kan echt heel cheap reizen hoor
Zuid natuurlijk, nee ik hou niet van Aziaten en hun cultuur en land van wat ik lees en op tv ziequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest dat je kan oordelen?
Want dan snap ik het wel.
En Amerika is een breed begrip, noord of zuid Amerika?
Maar als het lichaam nicotine binnenkrijgt wil het lichaam meer en raak je er op die manier verslaafd aan, dan is het dus niet eens 100% geestelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je aan iets begint terwijl je weet dat je er verslaafd aan kan rakenEn al helemaal niet als het je niet eens lekker lijkt ofzo. Want ik geloof nog steeds niet dat rokers roken ook echt lekker vinden. Het geeft ze minder stress en de handeling van het roken vinden ze prettig en fijn en daar zijn ze verslaafd aan. Lijkt me niet dat ze de nicotine nou zooo lekker vinden
Ja ik zou later liever heel cheap hier willen wonen en geld meer gebruiken om te reizenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Liften doe ik niet aan, mja op vakantie gaan is voor mij op dit moment niet zo heel belangrijk, wil ook sparen voor een eigen huisje enzo
Maar Azië is ook heel breed? Japan en Rusland verschillen super veel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Zuid natuurlijk, nee ik hou niet van Aziaten en hun cultuur en land van wat ik lees en op tv zie
mwa vakantie hoeft van mij niet zo nodig, heb liever een leuk huisje hier dan ieder jaar op vakantie gaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zou later liever heel cheap hier willen wonen en geld meer gebruiken om te reizenMocht ik een reispartner hebben dan
Sorry als ik je beledigd heb btw ik lees nu pas dat je die roots hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar Azië is ook heel breed? Japan en Rusland verschillen super veel.
Dan heb je nog Singapore en Thailand, een super arm en ander super rijk.
Maar Oké, jij weet het wel beter van tv
huisje boompje beestje en een labradorquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa vakantie hoeft van mij niet zo nodig, heb liever een leuk huisje hier dan ieder jaar op vakantie gaan
Shhht, hij weet het beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef Fok-it het volgende:
Azie als 1 geheel kan je echt niet vergelijken inderdaad.. Rusland India Japan en China zijn al 4 enorm grote landen met een enorm verschil aan cultuur etc.
Ja. Deels dan. Net als Turkijequote:
ja zoietsquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
huisje boompje beestje en een labrador
Wel grappig dat jij vooroordeelt over iets waar je totaal geen verstand van hebtquote:
Is ook prima tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zoietsnee voel me hier lekker en hoef niet perse weg
Nja vaak word ik raar aangekeken als ik zeg Nederland fijn te vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook prima tochIk wil echt alle landen van de wereld gezien hebben. Dat moet gewoon
Mits het veilig genoeg is om erheen te reizen dan
terechtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nja vaak word ik raar aangekeken als ik zeg Nederland fijn te vinden
Als plek om te wonen vind ik Nederland ook fijn hoor. Naja soms danquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nja vaak word ik raar aangekeken als ik zeg Nederland fijn te vinden
meisjezquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Shhht, hij weet het beter
Maar ChesterPerry, thailand ligt in Azië, waarom wil je erheen dan, mag niet
ah en naar Zuid-Amerika voor de drugs zeker?quote:
ja dat is kutquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
http://www.treinreiswinke(...)e_wereld_in_40_dagen
Dit lijkt me echt te nice
en te duur
wat ga je doen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken? Ik ga in september gewoon weer naar school hoor
Zelfmoord plegen denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, oplader van mijn mobiel doet het niet meer. Wat nu
morgen langs een turkse telefoonzaak een nieuwe halenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, oplader van mijn mobiel doet het niet meer. Wat nu
Ja, maar hij is bijna leeg, en ik kan geen avond zonderquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
morgen langs een turkse telefoonzaak een nieuwe halen
BIj de buren vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar hij is bijna leeg, en ik kan geen avond zonder
wat voor telefoon heb je, ik kom eraanquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar hij is bijna leeg, en ik kan geen avond zonder
Een HTC Magic, lach me uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wat voor telefoon heb je, ik kom eraan
Inderdaadquote:
Ik meen het hoorquote:
Nee ben een autist tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik meen het hoorHeb jij nooit contact met je buren dan?
ik heb alleen samsung en iphone srryquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ben een autist toch
Serieus: who the fuck heeft nou weer een htc magic oplader![]()
Aantal Naam Art.nr. SubTotaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ben een autist toch
Serieus: who the fuck heeft nou weer een htc magic oplader![]()
Ja, en deze htc verschilt ook nog eens van de andere.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb alleen samsung en iphone srry
Waarom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef ChesterPerry het volgende:
heb er voor het weekend 1 besteld
snel andere kopen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en deze htc verschilt ook nog eens van de andere.
Autisten mobiel.
Gewoon in China kopen. 10 euroquote:
Wat een gast.quote:
Ik ben gestopt met helpen na pagina 4 want die jongen kan niet normaal typen, allesjezusquote:
300?? vind je dat niet beetje duur voor een prepaid?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand een mobiel voor rond de ¤300?
Ben dit zat.
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
300?? vind je dat niet beetje duur voor een prepaid?
Waarom niet een gewoon heel goedkoop abonnement?quote:
https://www.gsmwijzer.nl/(...)roduct-provider-tabsquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand een mobiel voor rond de ¤300?
Ben dit zat.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook prima tochIk wil echt alle landen van de wereld gezien hebben. Dat moet gewoon
Mits het veilig genoeg is om erheen te reizen dan
Omg dit wil ik doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
http://www.treinreiswinke(...)e_wereld_in_40_dagen
Dit lijkt me echt te nice
en te duur
Ik denk vertaalacademiequote:
Nah. 15000 per persoonquote:
Hmm nee dat is waar. Maar wel vet, voor later als je in het geld zwemt ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. 15000 per persoonEn je zit alleen maar in de trein. Hebt niet veel tijd om steden te zien enzo
Nederlands, Engels, Frans en Duits. Deed in alle vier examen. Talenpakketquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
talenknobbel? wat spreek je zoal?
jij weetquote:
Wel lekker eigenlijk. Ben eerder thuis dan normaal van school dus nu relaxed aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Prima, gewoon random schooldag ;s
Met jou?
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef supersof en JRRY nu ook het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans en Duits. Ga in alle vier examen doen. Talenpakket
klap haarquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Kimberliedje het volgende:
Pfft, moet ik morgen iemand verven en dus die verf kopen, vind ze het heel raar dat ik daar kosten voor reken. Krent.
Ohooo houd ie jullie allemaal stiekem op de hoogte ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef supersof het volgende:
Hee kim, wanneer ga je met roald afspreken?
Bij ons had bijna niemand dat, alle talen.quote:
bedreven dame, je weet de weg dus gemakkelijk te vinden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans en Duits. Deed in alle vier examen. Talenpakket
Het is ook niet te merken op twitter ofzo :$ :$ :$ :$quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohooo houd ie jullie allemaal stiekem op de hoogte ofzo?
Bij mij wel veel mensenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij ons had bijna niemand dat, alle talen.
Heb jij mij op twitter?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook niet te merken op twitter ofzo :$ :$ :$ :$
Ehm, ja ik kan wel kaart lezen hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bedreven dame, je weet de weg dus gemakkelijk te vinden?
Neequote:
aaawh, succes met huiswerk makenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohooo houd ie jullie allemaal stiekem op de hoogte ofzo?
Nee, maar wel aan een project werken bij een klasgenotin. Lesgeven voor de klas bij bsm ;squote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
aaawh, succes met huiswerk maken
Dientjequote:
spannondquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan een project werken bij een klasgenotin
je profiel is ook niet openbaar ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hmm.. Dit vind ik maar eng.
Rock en Promi followen mij wel volgensmij..
quote:
waarom niet gelijk een talen opleiding gedaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm, ja ik kan wel kaart lezen hoor
Maar ik heb gewoon meet met taal, en helemaal niks met cijfers
Jij stiekeme stalker, foeiquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
je profiel is ook niet openbaar ofzo
Omdat ik geen leraar wil worden, en uni niet aan kan denk ik. Heb daar de instelling niet voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom niet gelijk een talen opleiding gedaan?
gebruik die zweep maar bij roald thuisquote:
Beetje ziekjes. verder wel oke.quote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
gebruik die zweep maar bij roald thuis
Oh, das klote, ja gaat welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje ziekjes. verder wel oke.
Met jou?
Ik vind dat poppetje gewoon vies kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
Najaquote:
Naja geen studie meer, dus ik kan het nu wel permitterenquote:
net als dezequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind dat poppetje gewoon vies kijken
leraar is nu niet echt een gewild beroep. hopelijk rond je straks je opleiding met plezier afquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik geen leraar wil worden, en uni niet aan kan denk ik. Heb daar de instelling niet voorEn ik dacht; oh journalistiek, lekker schrijven
Dus heb ik dat maar gedaan.
Ligt eraan hoe je hem gebruikt.quote:
Niet? Altijd werk in te vinden. 6 weken zomervakantie. Prima salaris. Zie niet in waarom niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
leraar is nu niet echt een gewild beroep. hopelijk rond je straks je opleiding met plezier af
Nee en ik vind het ook niet leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
leraar is nu niet echt een gewild beroep. hopelijk rond je straks je opleiding met plezier af
hahahahaha jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gebruik die zweep maar voor bij Roald thuis
Piep piep.quote:
kan wel zijn, maar over het algemeen is er niet veel interesse in. bovendien ben je soms hele weekenden bezig met werk of tot 's avonds laat na heel de dag voor een groep pubers te hebben gestaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Altijd werk in te vinden. 6 weken vakantie. Prima salaris. Zie niet in waarom niet?
Ja ligt er ook wel aan welke klasquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kan wel zijn, maar over het algemeen is er niet veel interesse in. bovendien ben je soms hele weekenden bezig met werk of tot 's avonds laat na heel de dag voor een groep pubers te hebben gestaan
straf geven is dan wel weer leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee en ik vind het ook niet leuk.
wow gaygay, wat ben je aardig![]()
Houd ons op de hoogte!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Kimberliedje het volgende:
Nou om jullie allemaal even gelukkig (of niet) te maken met een antwoord;
Ik weet nog niet wanneer ik met Ro ga afspreken!
Hé helemaal niks stelletje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Nog meer stelletje hier in de SC.
Ik ga mezelf ophangen.
FEEL THE LOVEquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Nog meer stelletje hier in de SC.
Ik ga mezelf ophangen.
Denk dat je die pas op je 65ste kan doen als je voor altijd bij die bakker zou blijven werkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
fokit, nu ben ik hebberig omdat ik die treinreis wil doen
lijkt mij ook, maar je moet er maar de energie voor hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ligt er ook wel aan welke klasBovenbouw is wel goed te doen denk ik.
Ja zal ik doen he, via twitter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte!
Ohnee, laat maar, ik stalk je wel via twitter of facebook
Waarom denken jullie allemaal dat ik bakker wil blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je die pas op je 65ste kan doen als je voor altijd bij die bakker zou blijven werken
wie dan nog meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er komen wss 2 toekomstige stelletjes dus jawel.
Oh vertel, nu ben ik nieuwsgierig. Ik hang aan je lippen hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee zielig. Ik zou niemand een onvoldoende geven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
straf geven is dan wel weer leuk
2 toekomstige stelletjes? WAT MIS IK VERDORIE?????!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Roro en jij xDquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oh vertel, nu ben ik nieuwsgierig. Ik hang aan je lippen hoor.
Zeverzak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme. Kan iemand een dwijl pakken
dweilquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
watquote:
Ik ga stuk hierquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme. Kan iemand een dweil pakken
schaamlippen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oh vertel, nu ben ik nieuwsgierig. Ik hang aan je lippen hoor.
jij engeltjequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee zielig. Ik zou niemand een onvoldoende geven.
ja dat is toch zielig. onvoldoendes zijn niet leukquote:
Maakt niks uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Pfft, ik ben nog net geen maand vrijgezel
leedvermaakquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is toch zielig. onvoldoendes zijn niet leuk
Nee joh. gewoon doorgaan.quote:
pestkoppen hierquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
Naja ik zal maar niks postenIk hou me in..
Ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
Wie gaan er allemaal de nationale IQ test doen?
die gaat maar tot een maximum, heb ik niks aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
Wie gaan er allemaal de nationale IQ test doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |