Ja coolquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist echt heel erg boers en verlaten en red-neck achtig he
[..]
Ja, jij wil alleen maar naar Chinatown zeker.
Tuurlijk kan dat, was ook niet een hele serieuze opmerking. Maar uit je reactie leek het alsof je zo dachtquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Onzin, dat horizon verbreden vind ik trouwens een rare opmerking, een land als Amerika trekt me gewoon meer dan dat hele Azie... kan toch?
couchsurfing?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach so, ik zou heel graag naar Engeland, Italië of Duitsland mja geen geld voor
wat heeft dat er mee te maken? Ik ga in september gewoon weer naar school hoorquote:
Couchsurfing inderdaad. liften. hostels. Je kan echt heel cheap reizen hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach so, ik zou heel graag naar Engeland, Italië of Duitsland mja geen geld voor
Ben je er ooit geweest dat je kan oordelen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Onzin, dat horizon verbreden vind ik trouwens een rare opmerking, een land als Amerika trekt me gewoon meer dan dat hele Azie... kan toch?
Mensen die hun bank letterlijk en figuurlijk aanbieden om op te slapen. Gratis slaapplek dus. Meestal nemen die mensen je ook vaak nog de stad in enzoquote:
Liften doe ik niet aan, mja op vakantie gaan is voor mij op dit moment niet zo heel belangrijk, wil ook sparen voor een eigen huisje enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Couchsurfing inderdaad. liften. hostels. Je kan echt heel cheap reizen hoor
Zuid natuurlijk, nee ik hou niet van Aziaten en hun cultuur en land van wat ik lees en op tv ziequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest dat je kan oordelen?
Want dan snap ik het wel.
En Amerika is een breed begrip, noord of zuid Amerika?
Maar als het lichaam nicotine binnenkrijgt wil het lichaam meer en raak je er op die manier verslaafd aan, dan is het dus niet eens 100% geestelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je aan iets begint terwijl je weet dat je er verslaafd aan kan rakenEn al helemaal niet als het je niet eens lekker lijkt ofzo. Want ik geloof nog steeds niet dat rokers roken ook echt lekker vinden. Het geeft ze minder stress en de handeling van het roken vinden ze prettig en fijn en daar zijn ze verslaafd aan. Lijkt me niet dat ze de nicotine nou zooo lekker vinden
Ja ik zou later liever heel cheap hier willen wonen en geld meer gebruiken om te reizenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Liften doe ik niet aan, mja op vakantie gaan is voor mij op dit moment niet zo heel belangrijk, wil ook sparen voor een eigen huisje enzo
Maar Azië is ook heel breed? Japan en Rusland verschillen super veel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Zuid natuurlijk, nee ik hou niet van Aziaten en hun cultuur en land van wat ik lees en op tv zie
mwa vakantie hoeft van mij niet zo nodig, heb liever een leuk huisje hier dan ieder jaar op vakantie gaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zou later liever heel cheap hier willen wonen en geld meer gebruiken om te reizenMocht ik een reispartner hebben dan
Sorry als ik je beledigd heb btw ik lees nu pas dat je die roots hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar Azië is ook heel breed? Japan en Rusland verschillen super veel.
Dan heb je nog Singapore en Thailand, een super arm en ander super rijk.
Maar Oké, jij weet het wel beter van tv
huisje boompje beestje en een labradorquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa vakantie hoeft van mij niet zo nodig, heb liever een leuk huisje hier dan ieder jaar op vakantie gaan
Shhht, hij weet het beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef Fok-it het volgende:
Azie als 1 geheel kan je echt niet vergelijken inderdaad.. Rusland India Japan en China zijn al 4 enorm grote landen met een enorm verschil aan cultuur etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |