mwa ik vond het niet verslavend maar rookte er hooguit 1 in de maandquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Het werkt verslavend, netzo als FOK!![]()
Je kan je niet voorstellen dat het verslavend is voordat je begint dus doe wat er hierboven gezegt word door onze pizzavriend![]()
Dat vind ik dan weer kunnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik vond het niet verslavend maar rookte er hooguit 1 in de maandwas er ook wel vrij gauw klaar mee
mwa hangt ook van de persoon af want toen ik "rookte" kon ik er ook maanden vanaf blijven zegmaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer kunnenMaar begin er nu nog niet aan, op jongere leeftijd raak je eerder verslaafd + het feit dat er dan een kans is dat ik mijn rijbewijs zelf moet gaan betalen
Ik snap sowieso niet dat je aan iets begint terwijl je weet dat je er verslaafd aan kan rakenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer kunnenMaar begin er nu nog niet aan, op jongere leeftijd raak je eerder verslaafd + het feit dat er dan een kans is dat ik mijn rijbewijs zelf moet gaan betalen
Ik ben verslaafd aan snoep. Dat is eigenlijk ook niet goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Het werkt verslavend, netzo als FOK!![]()
Je kan je niet voorstellen dat het verslavend is voordat je begint dus doe wat er hierboven gezegt word door onze pizzavriend![]()
Chill. en ook nog eens apart in de zomer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga naar China ipv Turkije.
Het leven
Dan ben je echt niet wijsquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef ChesterPerry het volgende:
god hey wat moet je in china doen, turkye lijkt me veel beter
Hoe bedoel je apart?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill. en ook nog eens apart in de zomer?
Knal jezelf neer ajb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef ChesterPerry het volgende:
god hey wat moet je in china doen, turkye lijkt me veel beter
Lekker gezelligquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je apart?
Mijn ouders gaan er eerst heen, daarna ga ik in mijn eentje erheen vliegen.
En mijn ouders gaan in een hotel.
Ik bij mijn oom&tante&neef&neefje in huis
Amerika trekt me ook wel. Behalve Californië. Buiten San Fransisco lijkt me daar echt geen ene kut aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Azie trekt mij niet zo eigenlijkIk zou liever naar Afrika of Amerika gaan
Super gezellig, want ik heb echt geen zin in mijn ouders, die zeiken toch alleen maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker gezelligMaar wel handig want je hoeft nu niks meer te betalen zeker?
Ja dat is ook wel weer waar. Hun wonen daar al ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Super gezellig, want ik heb echt geen zin in mijn ouders, die zeiken toch alleen maar
En ik kan de taal, ken de weg, ken de mensen
Vliegticket niet, rest wel
oh ik wil echt in een camper van west- naar oostkust. Lijkt me echt vetquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerika trekt me ook wel. Behalve Californië. Buiten San Fransisco lijkt me daar echt geen ene kut aan
Zijquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar. Hun wonen daar al ?
Ga maar naar Japan of Singapore, super goedkoopquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Duh Azië, goedkope shit enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |