1x per weekquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gemiddeld 1x per week denk ik
[..]
Hoezo boefje? Ik steel niks?? Ik koop het eerlijk
waterpompquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waterpomp
Ik heb het zelf alleen niet, al heb ik hier nog een doos liggen voor een citroen smaakje
Met dropsmaak is het lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan een waterpijpmaar ja ik gebruik dat ding zelf ook niet dusja
Niks, ben geen 18quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef ChesterPerry het volgende:
wat koop je trouwens in de shop aj?
kweek je zelf of laat je weer is iemand voor je kopenquote:
rokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ikke ook niet, was het ook nooit van plan
Dealers zat hier in weesp.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kweek je zelf of laat je weer is iemand voor je kopen
Och, zal best lekker zijn hoorquote:
Wut! mag ik mee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dealers zat hier in weesp.
OMG mijn ouders willen naar China met mij en betalen ervoor enzo.
Nu praten doei totzo
mensen die niet kunnen stoppen met rokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Och, zal best lekker zijn hoorMaar hou van mijn gezondheid en ken haast geen rokers die niet willen stoppen
gewoon niet beginnen, hoef je ook niet te stoppen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen stoppen met roken
hoe filosofischquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon niet beginnen, hoef je ook niet te stoppen.
iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon niet beginnen, hoef je ook niet te stoppen.
Het werkt verslavend, netzo als FOK!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen stoppen met roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |