Dat is echt heel tof. Dat is de beste manier om zoveel mogelijk te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik wil echt in een camper van west- naar oostkust. Lijkt me echt vet
Ja, mijn echte familie wonen allemaal daarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar. Hun wonen daar al ?
Hoezo niet? Perfecte moment voor datquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, mijn echte familie wonen allemaal daar
Wel weer zo'n moment van: hopelijk komt mijn biologische vader er niet achter dat ik terug ga
Weet ik niet, ben bangquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Perfecte moment voor dat
Ook al weet hij het, hoef je alsnog niks mee te doen.quote:
Nee lekker in Nederland blijven de rest van je leven en je horizon niet verbreden is een beter idee ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef ChesterPerry het volgende:
dat hele oosten trekt me voor geen meter
True, maar wat als hij opeens voor de deur staatquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al weet hij het, hoef je alsnog niks mee te doen.
Uiteindelijk is zelfs het westen oost.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef ChesterPerry het volgende:
dat hele oosten trekt me voor geen meter
Nee joh, gewoon binnen Europa reizen, met de auto en de hont op een camping.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee lekker in Nederland blijven de rest van je leven en je horizon niet verbreden is een beter idee ja.
Niet iedereen kan ieder jaar maar op vakantiequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee lekker in Nederland blijven de rest van je leven en je horizon niet verbreden is een beter idee ja.
hontquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon binnen Europa reizen, met de auto en de hont op een camping.
Ja, ik wil naar al die staten die je in films hoort, Kansas en Texas enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt heel tof. Dat is de beste manier om zoveel mogelijk te zien.
Snap ik. Had het dan ook vooral over de mensen die het geld wel hebben maar België al te ver en eng vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet iedereen kan ieder jaar maar op vakantie
Ik verbeter mensen gewoonquote:
Dat is juist echt heel erg boers en verlaten en red-neck achtig hequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik wil naar al die staten die je in films hoort, Kansas en Texas enzo
Ja, jij wil alleen maar naar Chinatown zeker.quote:
Onzin, dat horizon verbreden vind ik trouwens een rare opmerking, een land als Amerika trekt me gewoon meer dan dat hele Azie... kan toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want dan ging ik wel naar Chinaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist echt heel erg boers en verlaten en red-neck achtig he
[..]
Ja, jij wil alleen maar naar Chinatown zeker.
ach so, ik zou heel graag naar Engeland, Italië of Duitsland mja geen geld voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Had het dan ook vooral over de mensen die het geld wel hebben maar België al te ver en eng vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |