ja zoietsquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
huisje boompje beestje en een labrador
Wel grappig dat jij vooroordeelt over iets waar je totaal geen verstand van hebtquote:
Is ook prima tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zoietsnee voel me hier lekker en hoef niet perse weg
Nja vaak word ik raar aangekeken als ik zeg Nederland fijn te vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook prima tochIk wil echt alle landen van de wereld gezien hebben. Dat moet gewoon
Mits het veilig genoeg is om erheen te reizen dan
terechtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nja vaak word ik raar aangekeken als ik zeg Nederland fijn te vinden
Als plek om te wonen vind ik Nederland ook fijn hoor. Naja soms danquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nja vaak word ik raar aangekeken als ik zeg Nederland fijn te vinden
meisjezquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Shhht, hij weet het beter
Maar ChesterPerry, thailand ligt in Azië, waarom wil je erheen dan, mag niet
ah en naar Zuid-Amerika voor de drugs zeker?quote:
ja dat is kutquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
http://www.treinreiswinke(...)e_wereld_in_40_dagen
Dit lijkt me echt te nice
en te duur
wat ga je doen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken? Ik ga in september gewoon weer naar school hoor
Zelfmoord plegen denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, oplader van mijn mobiel doet het niet meer. Wat nu
morgen langs een turkse telefoonzaak een nieuwe halenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, oplader van mijn mobiel doet het niet meer. Wat nu
Ja, maar hij is bijna leeg, en ik kan geen avond zonderquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
morgen langs een turkse telefoonzaak een nieuwe halen
BIj de buren vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar hij is bijna leeg, en ik kan geen avond zonder
wat voor telefoon heb je, ik kom eraanquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar hij is bijna leeg, en ik kan geen avond zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |