300?? vind je dat niet beetje duur voor een prepaid?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand een mobiel voor rond de ¤300?
Ben dit zat.
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
300?? vind je dat niet beetje duur voor een prepaid?
Waarom niet een gewoon heel goedkoop abonnement?quote:
https://www.gsmwijzer.nl/(...)roduct-provider-tabsquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand een mobiel voor rond de ¤300?
Ben dit zat.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook prima tochIk wil echt alle landen van de wereld gezien hebben. Dat moet gewoon
Mits het veilig genoeg is om erheen te reizen dan
Omg dit wil ik doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
http://www.treinreiswinke(...)e_wereld_in_40_dagen
Dit lijkt me echt te nice
en te duur
Ik denk vertaalacademiequote:
Nah. 15000 per persoonquote:
Hmm nee dat is waar. Maar wel vet, voor later als je in het geld zwemt ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. 15000 per persoonEn je zit alleen maar in de trein. Hebt niet veel tijd om steden te zien enzo
Nederlands, Engels, Frans en Duits. Deed in alle vier examen. Talenpakketquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
talenknobbel? wat spreek je zoal?
jij weetquote:
Wel lekker eigenlijk. Ben eerder thuis dan normaal van school dus nu relaxed aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Prima, gewoon random schooldag ;s
Met jou?
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef supersof en JRRY nu ook het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans en Duits. Ga in alle vier examen doen. Talenpakket
klap haarquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Kimberliedje het volgende:
Pfft, moet ik morgen iemand verven en dus die verf kopen, vind ze het heel raar dat ik daar kosten voor reken. Krent.
Ohooo houd ie jullie allemaal stiekem op de hoogte ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef supersof het volgende:
Hee kim, wanneer ga je met roald afspreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |