Er moet vooral tien keer zo hard gestraft worden. Met zo'n lullig taakstrafje komen die Afrikaantjes er weer makkelijk mee weg. Elke keer hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:13 schreef sp3c het volgende:
vinde????
oom agent kan ze nog steeds niet vinden, ze hebben zichzelf aangemeld bij de politie!
men wacht nog op de rest
de idioot lage pakkans is juist de kern van het probleem hier ... als die kereltjes het gevoel hadden gehad dat ze de volgende dag in de cel terecht zouden komen dan hadden ze zich niet zo misdragen
Afrikaantjes????????????????quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er moet vooral tien keer zo hard gestraft worden. Met zo'n lullig taakstrafje komen die Afrikaantjes er weer makkelijk mee weg. Elke keer hetzelfde liedje.
Ik heb gezopen en het lijkt me dat mijn vrienden mij best wel zullen waarderen als "stoereboeroe" als ik die vent daar verrot trap. Daar is je trigger. En nu?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, men heeft een trigger nodig om voor zichzelf te verantwoorden om geweld te initiëren. Zelfs Hitler/stalin/Mao/Etc. vond waarschijnlijk dat hij the good guy was. Mensen zijn nou eenmaal goed in zichzelf voor de gek houden.
Het waren deze keer ook echt Afrikaantjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er moet vooral tien keer zo hard gestraft worden. Met zo'n lullig taakstrafje komen die Afrikaantjes er weer makkelijk mee weg. Elke keer hetzelfde liedje.
nee de pakkans moet omhoogquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik meen dat je mensen in het vorige topic nog voor dader aanwees terwijl er nog geen rechter aan te pas is gekomen. En tadaaa, nu krijgen mensen allerlei bedreigingen en haatmail binnen. Chapeau man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Publieke schandpaal heeft niks te maken met een fiat voor eigen rechter spelen.
Misschien beter dat je eens kapt met woorden verdraaien.
Dat is gewoon onzin, de politie heeft zelf het filmpje openbaar gemaakt omdat de opsporing niet lukte en aan de hand daarvan hebben de jongens zichzelf aangegeven? Nogmaals, wat is precies het probleem dat opgelost wordt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, de politie was schijnbaar pas in staat deze jongens te vinden, nadat onder meer GS de foto's en het filmpje publiceerde en de jongens kregen ook toen pas wroeging en melden zich spontaan op het bureau, voeg daar aan toe dat 120 uur schoffelen (ja dat is reëel) niet echt veel indruk op dit soort jongens maakt, de publieke schandpaal des te meer.
Van mij hoeft niemand ze te bedreigen, daar hoe ik niet van, maar de overige gevolgen voor deze viespeukjes staan mij tot op heden niet tegen.
Ja linkje daarheen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:18 schreef Inverted_World het volgende:
Hoe loopt dat eigenlijk op 4chan dan?
Ik vind alles passen, ik vroeg me alleen af wat je met zo'n opmerking wil. Dat je je gelijk aangevallen voelt is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mensen hun ongenoegen niet mogen uiten.
Ik reageer op de mensen die stellen dat het vroeger beter was, door te beargumenteren dat dat wel meevalt. Lijkt mij een prima input voor een nieuwsforum.
Ik kan jou ook vragen waarom je een open nieuwsforum leest als je bepaalde dingen niet vindt passen.
Mijn ervaring verteld me dat je dan nog steeds een reden nodig hebt om te beginnen. In mijn geval was het o.a.: Ik was een racist (een hele mooie was dat), ik had een meisje afgepakt schijnbaar en ik was een kuthollander die belgische baantjes jatte (jaja, ik heb zelfs ervaring met dit soort tuigquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gezopen en het lijkt me dat mijn vrienden mij best wel zullen waarderen als "stoereboeroe" als ik die vent daar verrot trap. Daar is je trigger. En nu?
Ik ken mensen die in elkaar geslagen zijn zonder welke reden dan ook. Ik denk niet dat er echt een reden hoeft te zijn. Soms is het stoer doen voor je vrienden, de alfamale uithangen, denken dat je overal mee weg kunt komen, iemand een rotkop hebben vinden, gewoon zin hebben om iemand te batsen, te veel anabooltjes geslikt hebben. Het kan allemaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mijn ervaring verteld me dat je dan nog steeds een reden nodig hebt om te beginnen. In mijn geval was het o.a.: Ik was een racist (een hele mooie was dat), ik had een meisje afgepakt schijnbaar en ik was een kuthollander die belgische baantjes jatte (jaja, ik heb zelfs ervaring met dit soort tuig).
Verder niks 'en nu', gewoon een waarneming die ik verder doortrek naar de Tokkies die vooraan staan bij een lynchpartij, virtueel of niet.
Dat kan je nu wel blijven beweren, maar ik heb het interview met dat Brabants Dagblad gezien en daar kwam het zaakje aan het rollen toen mensen begonnen te reageren op het filmpje, de namen kwamen voor het eerst via Twitter naar voren en die werden via sociale media gelinkt aan de betreffende foto's. Dit is natuurlijk in ontzettend korte tijd gebeurd, terwijl de politie gewoon na een paar weken met lege handen stond, of je het nu leuk vind of niet. De politie vond het schijnbaar niet leuk want die hebben de weg naar de media gezocht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin, de politie heeft zelf het filmpje openbaar gemaakt om de opsporing niet lukte en aan de hand daarvan hebben de jongens zichzelf aangegeven? Nogmaals, wat is precies het probleem dat opgelost wordt?
Je gaat toch niet aan dat stel relnichten als geenstijl het recht geven om wie dan ook aan de schandpaal te nagelen. Zo'n foto moet gewoon naar de politie gestuurd, het zijn prutsers, maar die hadden dit ook wel voor elkaar gekregen hoor.
Het is simpel telegraaf niveau.
YOU TOOK THEIR JOBS!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mijn ervaring verteld me dat je dan nog steeds een reden nodig hebt om te beginnen. In mijn geval was het o.a.: Ik was een racist (een hele mooie was dat), ik had een meisje afgepakt schijnbaar en ik was een kuthollander die belgische baantjes jatte (jaja, ik heb zelfs ervaring met dit soort tuig).
Verder niks 'en nu', gewoon een waarneming die ik verder doortrek naar de Tokkies die vooraan staan bij een lynchpartij, virtueel of niet.
Wiens vriendin zei dit ook gisteravond?quote:
Vind het vreemd dat zoveel lijken te denken dat vroeger alles beter was. Maar goed, ook nostalgie is van alle tijden.quote:ik vroeg me alleen af wat je met zo'n opmerking wil.
Yes.quote:Dat je je gelijk aangevallen voelt is nergens voor nodig.
Echt, geloof me nou, ik mensen verrot getrapt zien worden, hetgeen later lachend verklaard werd met, "hij lachte gemeen naar me" ha ha ha ha, doe mij nog maar een biertje" En hier is geen woord van verzonnen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Bijzonder manier van mij gelijk geven, maar bedankt. Het systeem werkte dus prima. Geen idee waarom je er andere zaken bij wil betrekken, maar ok. Ik ben blijkbaar ineens in een discussie over strafmaat beland...quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel blijven beweren, maar ik heb het interview met dat Brabants Dagblad gezien en daar kwam het zaakje aan het rollen toen mensen begonnen te reageren op het filmpje, de namen kwamen voor het eerst via Twitter naar voren en die werden via sociale media gelinkt aan de betreffende foto's. Dit is natuurlijk in ontzettend korte tijd gebeurd, terwijl de politie gewoon na een paar weken met lege handen stond, of je het nu leuk vind of niet. De politie vond het schijnbaar niet leuk want die hebben de weg naar de media gezocht.
En dat staat nog los van mijn bewerking dat een taakstraf deze jongens lang niet zo zwaar valt als wat er nu plaatsvind en ik kan alleen maar hopen dat dit invloed heeft op toekomstige "zomaar in elkaar rammers", het taakstrafje doet dit in elk geval niet.
Vroeger werd er wel betere televisie gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wiens vriendin zei dit ook gisteravond?
[..]
Vind het vreemd dat zoveel lijken te denken dat vroeger alles beter was. Maar goed, ook nostalgie is van alle tijden.
[..]
Yes.
Belgisch racisme richting NL'ers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
En dat is een feit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vroeger werd er wel betere televisie gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |