SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moe van het winnen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom doet Esther Vergeer niet mee bij de Aus Open??
Die heeft een time-out genomen dacht ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom doet Esther Vergeer niet mee bij de Aus Open??
Volgens mij heeft ze een sabbatical waarin ze uit wil vinden wat ze gaat doen met haar leven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:03 schreef Angelof9 het volgende:
Zou kunnen natuurlijk. Maar er staat niets op haar website over dat ze niet meedoet. Raar.
De titel faalt, filmpje nietquote:
Djokovic - Ferrer om 09:30.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Norrage het volgende:
Hoe laat zijn de halve finales Nederlandse tijd? 10.00?
Eurosportplayer en de gewoonlijke vage streampjes denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sijsse (ik geef Igor meer de credits dan Robin, daarom deze geprefereerd boven Haasling) dus nergens te zien vannacht?
Lame ...
zo laag, wilde even verdienen met een gokje maar voor 1.10 doe ik het niet hoorquote:
Ik heb het gevoel dat murray gaat winnen van federer en de AO ook gaat winnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gras ligt hem toch net wat beter dan de langzamere hardcourtbanen van de AO. Djokovic daarentegen voelt zich helemaal thuis op de hardcourtbanen. We zullen zien. Federer is ook niet de jongste meer en zal het zwaar genoeg krijgen tegen Murray. Laat staan als hij 2 dagen later weer moet opdraven tegen Djokovic. Er is mij wel ten hore gekomen dat hij sinds de World Tour Finals in Londen gewerkt heeft aan zijn conditie. Slimme zet. Ben benieuwd, heel benieuwd.
Ik schat Murray ook ietsjes hoger in dan Roger Federer, maar ik weet niet wie er gaat winnen. Het hangt allemaal van Federer af. Als Federer speelt zoals tijdens Wimbledon vorig jaar, dan heeft hij zeker een kans tegen Murray.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat murray gaat winnen van federer en de AO ook gaat winnen
wie gaat de AO open winnen denk je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik schat Murray ook ietsjes hoger in dan Roger Federer, maar ik weet niet wie er gaat winnen. Het hangt allemaal van Federer af. Als Federer speelt zoals tijdens Wimbledon vorig jaar, dan heeft hij zeker een kans tegen Murray.
Hmm, goede vraag. Ik denk dat Roger Federer hem dit jaar gaat winnen. Hij liet tegen Tsonga best vaak heel goed tennis zien. Als hij net wat beter gaat spelen in de halve finale en zijn eerste service gaat omhoog, dan kan hij van Murray winnen. Daarnaast heeft hij ook veel tijd besteedt aan zijn conditie gedurende de tijd tussen de ATP World Tour Finals en de Australian Open. Dat kan hem misschien net dat beetje extra geven dat hij twee zware wedstrijden tegen Murray en Djokovic kan spelen en wie weet winnen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie gaat de AO open winnen denk je?
Deze dus:quote:Op zondag 20 januari 2013 04:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Net eentje van 42 bij Chardy/Kubot-Bryan/Bryan.
Dat was Haase/Rojerquote:Op donderdag 24 januari 2013 02:46 schreef Rosario het volgende:
Ze spelen echt heel aardig!
Iemand opperde van de zomer dat dit duo wel eens een medaille op een OS kon pakken. Dat werd toen met hoongelach ontvangen..
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Aspelin/Johansson, Kiefer/Schuettler, Ancic/Ljubicic, Gonzalez/Massu, Broad/Henman en Goellner/Prinosil in het recente verleden medailles kunnen winnen dan kunnen Haase/Rojer dat ook.
Ha, bedankt. Ik dacht al dat een andere speler was genoemd maar zat te denken aan Rus/Bertens in een mixed dubbel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er een Martin Verkerk vibe bij. Ze horen daar niet te staan, het is onwerkelijk.quote:
Li Na maakt Sharapova af. MP.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 03:57 schreef wimderon het volgende:
Mensen die in de poll op Baase hebben gestemd
haten op baas Verkerkquote:Op donderdag 24 januari 2013 03:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik krijg er een Martin Verkerk vibe bij. Ze horen daar niet te staan, het is onwerkelijk.
Toch wel jammer dat de halve finales niet spannend zijn geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:11 schreef kevin_ het volgende:
Drama bij de vrouwen halve finale. Azarenka al meerdere matchpoints gehad, maar Stephens breekt uiteindelijk.
Nu krijgen ze Bosse and Slicelingquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:06 schreef franklop het volgende:
De bryans hebben t hele toernooi geen serieuze tegenstanders gehad, qua namen iig
Nog even het krachthonk inquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:58 schreef franklop het volgende:
[AO] Haase: "Nu ook de finale winnen"
Ik las t op het kleine kamertje, zelfde reactiequote:Op donderdag 24 januari 2013 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wakker worden en meteen op NOS Radio horen dat Baase/Sliceling naar de finale zijn. Ik moest gewoon hardop lachen![]()
Uh nee ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:53 schreef rajknier het volgende:
Minstens zo'n grote stunt als Herr Martin
Martin's prestaties afdoen als 'stunt'quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:53 schreef rajknier het volgende:
Minstens zo'n grote stunt als Herr Martin
Vind ik best veel als je ziet hoeveel aandacht er voor is (namelijk geen).quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
237,500 AUS Dollar voor zn beiden, dus zo'n 94k Euro de man ...
Hier dus http://www.australianopen(...)2ArFKvCKP_flXFh21KI6quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op de site van de AO inmiddels een filmpje met wat highlights ...
Wel te hopen ja. Na de wedstrijd wilde Sijs enthousiast een bal het publiek in slaan, maar nu moest hij een paar seconden lang rondkijken om een kliekje mensen te vinden waar hij hem heen kon rammenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:25 schreef Norrage het volgende:
Nu kunnen ze de finale wss wel gewoon met publiek spelen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel te hopen ja. Na de wedstrijd wilde Sijs enthousiast een bal het publiek in slaan, maar nu moest hij een paar seconden lang rondkijken om een kliekje mensen te vinden waar hij hem heen kon rammen
Eerste pot is wel de enige tot nu toe waar ze het echt lastig hebben gehadquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:33 schreef Norrage het volgende:
Heeft Roowbin ook een Martin-anekdote over hun eerste ronde die ze bijna verloren? zo van "ik stond alvast aan het net om ze te feliciteren"?
Die andere gastquote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned2quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef Norrage het volgende:
Waarom wordt die stream altijd zo snel korrelig en dan moet je weer refreshen
Kijk gewoon op Nederland 2 :p wordt live uitgezonden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef Norrage het volgende:
Waarom wordt die stream altijd zo snel korrelig en dan moet je weer refreshen
Inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk zelfs dat dit een vrij rappe partij gaat worden. Djoko staat ze lekker te raken.
Mooi hequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:16 schreef Morthill het volgende:
Sharapova9 games verliezen en dan in de semi's er kansloos afgaan.
Heb jij een TV op je werk staan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kijk gewoon op Nederland 2 :p wordt live uitgezonden.
Stream op NOS is altijd wel goed volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb jij een TV op je werk staan?
Volgens mij is dit een foto van haar enkel zoals die er normaal gesproken uitziet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:20 schreef Gorzalka het volgende:
http://www.mobli.com/media/show/id/26815867
De enkel van Serena heeft er ook beter uitgezien.
Ja, maar die noemde ik dus als "altijd na 10 seconden korrelig wordend"...Maar die andere link is inderdaad goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
Stream op NOS is altijd wel goed volgens mij.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:20 schreef Gorzalka het volgende:
Terechte blessure-smoesjes dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:20 schreef Gorzalka het volgende:
Lijkt me dat hij gewoon zo'n ding heeft gekocht. Kost maar iets van 50K. snap niet dat niet alle topspelers een ei hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:23 schreef Norrage het volgende:
En wat is het trouwens met die mythe van het ei van Djoko? Hij heeft 1x in dat ding gezeten voor de grap, en omdat dat ding gepresenteerd werd, en vervolgens gebruikt hij dat voor elke wedstrijd?
Ik zit nog op school haha, ben vandaag vrij ;pquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb jij een TV op je werk staan?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij gewoon zo'n ding heeft gekocht. Kost maar iets van 50K. snap niet dat niet alle topspelers een ei hebben.
Djokovic zei ook laatst: "Ik ben blij dat ik op mijn hotelkamer mijn ei kwijt kan."
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij gewoon zo'n ding heeft gekocht. Kost maar iets van 50K. snap niet dat niet alle topspelers een ei hebben.
Djokovic zei ook laatst: "Ik ben blij dat ik op mijn hotelkamer mijn ei kwijt kan."
Als je altijd zo over vrouwen praat vind ik het niet zo gek dat je koffiedate niet doorging gisterenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een foto van haar enkel zoals die er normaal gesproken uitziet.
Ferrer had gewoon gewonnen toen als ze op de baan hadden kunnen blijvenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:27 schreef Norrage het volgende:
En break Djoko....dit is gewoon weer een totale vernedering. Zoals al hun potten op GS eigenlijk. Het is dat het heeeel hard waaide op de USO en dat Ferrer een setje pakte...
quote:
quote:
Als ik haar heupen bekijk is bovenstaand inderdaad waar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een foto van haar enkel zoals die er normaal gesproken uitziet.
Ik vond het al gek dat ik er überhaupt een had.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je altijd zo over vrouwen praat vind ik het niet zo gek dat je koffiedate niet doorging gisteren.
Kan ik eindelijk eens kijken, krijg je zo'n suffe 3-setterquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef HulkHeld het volgende:
Pff, deze halve finale is niet waar we op hadden gehoopt..
Dat is balen inderdaad. Wordt de halve finale van Murray - Federer ook s'ochtends gespeeld Nederlandse tijd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:32 schreef alors het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk eens kijken, krijg je zo'n suffe 3-setter![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:32 schreef alors het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk eens kijken, krijg je zo'n suffe 3-setter![]()
ja morgen zelfde tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is balen inderdaad. Wordt de halve finale van Murray - Federer ook s'ochtends gespeeld Nederlandse tijd?
Hoezo zou je dat nooit gedacht hebben? Dat lijkt me nogal logischquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:35 schreef stefan92 het volgende:
Pfff nooit gedacht dat ik dit zou vinden, maar wat was dit veel leuker geweest zeg als het Djokovic - Nadal was.
Ik zou het ook leuk vinden als Federer wint, maar Murray heeft in zijn loopbaan het vaakst van Federer gewonnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:37 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Federer - Murray word vast wel interessant, met van die onmogelijke rally's.
Ik geef de overwinning aan Federer.
Maar nog nooit op een GS. En het is slechts 10-9 in het voordeel van Murrayquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als Federer wint, maar Murray heeft in zijn loopbaan het vaakst van Federer gewonnen
Ja, heb het verkeerd verwoord, bedoelde eigenlijk dat ik het normaal gesproken niet erg vind om Nadal niet te zien, maar bij een loting Djokovic - Nadal in de halve is het toch leuker als hij wel meedoet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat nooit gedacht hebben? Dat lijkt me nogal logisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Murray is een geheelonthouder, wie was dat nog meer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als Federer wint, maar Murray heeft in zijn loopbaan het vaakst van Federer gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Federer - Tsonga.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef Norrage het volgende:
Normaal is de AO de leukste GS< maar nu hebben we echt nog totaal geen boeiende potten gehad....behalve Djoko - Wawa dan...en Monfils - Simon
Ja, precies, ik miste er ook een maar wist niet welke.quote:
Tja tegen Ferrer kom je altijd wel in de rally. Federer heeft veel BP's verspeeld tegen Raonic en Tsonga. Maar dat zijn wel spelers die met een service BP's kunnen laten verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef Federer-fan het volgende:
Zou willen dat Federer dat deed.
Wacht even, vergelijk je nou Hitler met Murray?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Murray is een geheelonthouder, wie was dat nog meer?
Juist, Hitler.
Die won ook meer gevechten maar net als Federer wonnen de geallieerden de belangrijkste en daarmee de oorlog.
Jouw ondertitel trouwens, ik moet weer lachen als ik eraan denkquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, ik miste er ook een maar wist niet welke.
Ohjaquote:
Ja, absoluut. Ik doel vooral op zijn BP-conversie tegen Nadal op de GS'en.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja tegen Ferrer kom je altijd wel in de rally. Federer heeft veel BP's verspeeld tegen Raonic en Tsonga. Maar dat zijn wel spelers die met een service BP's kunnen laten verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Dat is altijd zo. Als je zo lekker gaat dan lijkt het of je geen bal kan missen. Ferrer slaat niet meer zo diep, en met zo'n partij kun je gewoon lekker rammen,. Je hebt geen zenuwen meer, je slaat gewoon lekker vrijuit als Djoko zijnde.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef alors het volgende:
fuuuu hij slaat ook alles raak, die bal leek echt uit
Tsja, was vanaf bal 1 eigenlijk al...quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Als je zo lekker gaat dan lijkt het of je geen bal kan missen. Ferrer slaat niet meer zo diep, en met zo'n partij kun je gewoon lekker rammen,. Je hebt geen zenuwen meer, je slaat gewoon lekker vrijuit als Djoko zijnde.
Bij Djokovic ook geloof ik, met zijn oogdruppels.quote:
HJ heeft 39 graden koorts en is hard aan het ijlen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wacht even, vergelijk je nou Hitler met Murray?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
HJ heeft 39 graden koorts en is hard aan het ijlen.
Punt staat nog steeds, geheelonthouders zijn nare zure mensen, Murray kan zo voor de Volkskrant aan de slag.
Federer of Murray zullen wel meer tegenstand gaan geven hoor. Dan gaat dit echt niet lukken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef danusz1986 het volgende:
Je kan ook te vroeg pieken als Djoko zijnde kan alleen maar minder worden lijkt mij:-P
Ach, de potten van Djoko gaan altijd zo tegen Ferrer (en zelfs een beetje tegen Rafa). Hij houdt ervan om dat soort spelers van links naar rechts te sturen. Fedje en Murray zullen hem erg ontregelen en daar komt zijn spel veel minder door.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer of Murray zullen wel meer tegenstand gaan geven hoor. Dan gaat dit echt niet lukken.
Que?quote:
Alsof 5 set partijen iets uitmaken bij de toppers en of ze wel of niet fit zijn in de finalequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
En dan morgen een 5-setter bij MurFed en Djoko heeft de titel al binnen.
Wanneer de finale ook een slijtageslag is echt wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
Alsof 5 set partijen iets uitmaken bij de toppers en of ze wel of niet fit zijn in de finale
Ja. En Djoko raakte ze ook wel goed hoor. Maar de wapens ontbreken Ferrer totaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is er gebeurd? Dit zag niemand aankomen lijkt mij, was Ferrer zo slecht?
Dat zagen we vorig jaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer de finale ook een slijtageslag is echt wel.
Precies. Het maakt echt geen flikker uit bij die toppers. Misschien bij Fedje nu, maar zeker bij Murray niet die heeft nog maar een paar uur op de baan gestaanquote:
Federer verliest het vaak juist tegen Djoko en Nadal als de partijen langer worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Federer kent het begrip vermoeidheid niet, al zou hij een twintigsetter spelen.
Ze wist inderdaad niet veel van de zaak-Armstrongquote:
Heel knap toch gewoon.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mooie, en opvallende, statistiek wel. In 5 potjes dubbel (11 sets totaal) hebben Sijsling en Haase pas 1 keer een servicegame ingeleverd (Rooowbin met een dubbele fout) ...
Rooowbinquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zie de NOS er overigens voor aan om dan ineens straks bij RG de dubbelrechten te hebben en dan heel verbaasd zijn dat ze er in de eerste ronde uitliggen
$237500 voor z'n tweeën nu toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef BobW het volgende:
Haha geloof het nog steeds niet
Vooral voor de Sijs is het lekker cashen
Yep en als ze winnen $475,000quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef luckass het volgende:
[..]
$237500 voor z'n tweeën nu toch?
Ja, vrij achterlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Azarenka is na het missen van 5 MP's en een stand van 5-4 naar het toilet gegaan vanwege steken in de borst of iets dergelijks. Het duurde wel even voor ze terug was.
had ze ook niet eens last van dr tenen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Azarenka is dat wel vaker. Uniek geval.
Die was ook wel erg toevallig precies toen ze tegen Serena moestquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
had ze ook niet eens last van dr tenen?
http://nos.nl/artikel/458(...)renka-wedstrijd.html
Ik vind jouw Haasling wel het lekkerst klinken, al krijgt die falende krullenbos dan wel erg veel credits.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Norrage het volgende:
Is het nou Sijsse, Haasling, Sleisse, Rooowgor?
Op de OS leek het op zich wel effect te hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alsof 5 set partijen iets uitmaken bij de toppers en of ze wel of niet fit zijn in de finale
Dat zegt ook altijd iedereen trouwens, maar Fed was gewoon het hele toernooi ronduit slecht. Had niks met die lange pot te maken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de OS leek het op zich wel effect te hebben
Ik haat dat soort streken wel altijd, Capriati had daar ook altijd een handje vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die was ook wel erg toevallig precies toen ze tegen Serena moest
Wat voor streken? Walk-over voor Williams is toch geen streek?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik haat dat soort streken wel altijd, Capriati had daar ook altijd een handje van
Ja, en hij heeft Aza van Bubka afgepakt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:21 schreef Szura het volgende:
Wat een knakker is dat
Met z'n Sideshow Bob haar en eeuwige zonnebril
Mensen die het wel weten moeten bij zichzelf ten rade gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:28 schreef luckass het volgende:
Aza niet meer met Bubka. Wist ik niet.
Heb het gegoogeld omdat ik las dat ze met die knakker ging.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mensen die het wel weten moeten bij zichzelf ten rade gaan
Woz en die golfknakkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft Aza van Bubka afgepakt.
Wat is dat toch met tennissters en lelijke kerels?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Woz en die golfknakker. Ongelooflijk.
Op het moment supreme een plaspauze, blessure of whatever in de strijd gooien om de tegenstander uit het ritme te halenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:14 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Wat voor streken? Walk-over voor Williams is toch geen streek?
Ze doet het niet met Woods toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Woz moet wel een van de ergste golddiggers ooit zijn.
geweldigquote:
gewoon goeie virendenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:19 schreef Rosario het volgende:
Azarenka was blijkbaar gewoon keihard aan het choken en nam toen een absurd lange blessurebehandeling, gewoon om te kalmeren en haar hoofd weer koel te krijgen. Da's blijkbaar gelukt. Niet dat Sloane anders zou winnen ofzo, maar het is niet netjes.
Gaat ze nu trouwens officieel met die flapdrol van LMFAO?
ik dacht na de vrouwen finale en misschin zendt es 2 het uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef franklop het volgende:
iemand een idee hoelaat ze de finale van het dubbelspel zaterdag plannen?
en komt het uberhaupt ergens op tv ?
Ja dat is idd irritantquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op het moment supreme een plaspauze, blessure of whatever in de strijd gooien om de tegenstander uit het ritme te halen
Wanneer is de vrouwenfinale dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht na de vrouwen finale en misschin zendt es 2 het uit
half 10quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer is de vrouwenfinale dan?
Als het op een beetje normaal tijdstip is ga ik sowieso kijken.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tweede semi is dus om 9:30 Nederlandse tijd?
Zeker. Hij moet echt consequenter gaan spelen. In de eerste 4 ronden kon hij zich dipjes in zijn spel veroorloven, nu gaat dat keihard afgestraft worden. Wat we ook zagen in de kwartfinale tegen Tsonga. Goed spel afwisselen met slecht spel/service.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef Rosario het volgende:
Zin in morgen!
Hoewel ik vrees voor Fed.
Nou ja, niet dat Murray het nou zo geweldig doet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker. Hij moet echt consequenter gaan spelen. In de eerste 4 ronden kon hij zich dipjes in zijn spel veroorloven, nu gaat dat keihard afgestraft worden. Wat we ook zagen in de kwartfinale tegen Tsonga. Goed spel afwisselen met slecht spel/service.
Heb je helemaal gelijk in. Hij heeft totaal geen serieuze speler tegenover zich gehad. We zullen morgen zien waar hij staat....quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat Murray het nou zo geweldig doet.
Een draw van Haase - Sousa - Berankis - Simon - Chardy is echt een heel dikkewaard. Dus we moeten het bij hem ook nog maar zien.
Sjongejongejonge... Het is best een knappe prestatie en dan doe je er dit mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/video/465917-haasesijsling-naar-finale.html
Wéér zo'n briljante samenvatting van de NOS.
Ik kan me ook goed voorstellen dat ze er best lang over doen om het online te zetten. Ál dat monteerwerk gaat je niet in de koude kleren zitten.
Dan heb ik zelfs liever dat ze helemaal niets met beelden doen. Kost het ook geen geld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Sjongejongejonge... Het is best een knappe prestatie en dan doe je er dit mee.
Kut NOSquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/video/465917-haasesijsling-naar-finale.html
Wéér zo'n briljante samenvatting van de NOS.
Ik kan me ook goed voorstellen dat ze er best lang over doen om het online te zetten. Ál dat monteerwerk gaat je niet in de koude kleren zitten.
s'ochtendsquote:
helemaal vergeten dat murray geen seriueze tegenstanders heeft gehadquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Hij heeft totaal geen serieuze speler tegenover zich gehad. We zullen morgen zien waar hij staat....
Yes, ik kan bijna niet wachten. Gelukkig morgen een vrije dag. Om 2 uur slapen en om 8 uur opstaan, ontbijtje, en dan gelijk voor gaan zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
helemaal vergeten dat murray geen seriueze tegenstanders heeft gehad
morgen de 1e test
Haten op Jeremyquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
morgen de 1e test
Baase.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |