abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121941153
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Dat ze mislukken kan gebeuren, maar op zich waren de aankopen te begrijpen omdat het team versterkt moest worden op die posities. Het probleem is dat PSV structureel te veel geld betaald, wat enorm veel druk op de begroting legt.
Snap jij dan dat PSV wéér een aanvallende middenvelder wil halen terwijl je daarvoor nog steeds Toivonen & Wijnaldum hebt?
pi_121941161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat roep ik dus al sinds de komst van die spelers hé, samen met Caland. "O god, Brands, wat doe je nu.". Eerst waren we jaloers, toen haters. Toen bleek Brands inderdaad best kut te zijn, maar zijn zijn aankopen logisch.

Dalijk leveren de aankopen (m.u.v. Strootman) minder op dan waar ze voor gehaald zijn... En dan blijkt pas hóé groot de misére is van 2,4 miljoen per jaar aan lening betalen (excl. rente),geen geld hebben voor nieuwe spelers en geen jeugd om op terug te vallen...
Zei dat laatst ook al ergens hier ja. Op Strootman en misschien Matavz na zie ik ze op elke 'grote' aankoop hooguit een marginale winst behalen.
pi_121941205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Snap jij dan dat PSV wéér een aanvallende middenvelder wil halen terwijl je daarvoor nog steeds Toivonen & Wijnaldum hebt?
Nee, dat snap ik niet. Doe je dat help je namelijk beide heren om zeep. Maar ik snap het eigenlijk wel, de Brandstrein denkt 'zo worden we vast wel kampioen en halen we dus de CL miljoenen'.

"En als dat niet werkt, levert Maher wel 20 miljoen op en dat compenseert aardig voor de transvervrije Ola en de 4 miljoen verlies die we pakken op Wijnaldum".
pi_121941217
quote:

[..]

Dat zeg ik. Dat ze mislukken kan gebeuren, maar op zich waren de aankopen te begrijpen omdat het team versterkt moest worden op die posities. Het probleem is dat PSV structureel te veel geld betaald, wat enorm veel druk op de begroting legt.
Mwa wat is teveel. Ja ok Ajax doet het beter, maar dat houdt niet direct in dat Psv het slecht doet :{

Je gaat het veldspel van Psv ook niet vergelijken met dat van Barcelona want dan zou er nooit wat positiefs te melden zijn.
pi_121941236
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Sinds jij 15 bent geworden, gooi je ongelofelijk veel met kanker. Gebruik aids. Dat is minder erg.
Het valt meer mensen op :')
pi_121941248
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zei dat laatst ook al ergens hier ja. Op Strootman en misschien Matavz na zie ik ze op elke 'grote' aankoop hooguit een marginale winst behalen.
Of sommigen botweg verlies (Wijnaldum, Pieters, Mertens en dat zooitje dat 422 postte). Om maar niet te spreken dat Matavz ook geen miljoenenklapper wordt IMHO, misschien nét quitte.
pi_121941265
thijsslegers twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:46:59 #Locadia gepromoveerd naar de voorlopige selectie van Jong Oranje reageer retweet
^O^ ^O^ ^O^
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121941302
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik niet. Doe je dat help je namelijk beide heren om zeep. Maar ik snap het eigenlijk wel, de Brandstrein denkt 'zo worden we vast wel kampioen en halen we dus de CL miljoenen'.

"En als dat niet werkt, levert Maher wel 20 miljoen op en dat compenseert aardig voor de transvervrije Ola en de 4 miljoen verlies die we pakken op Wijnaldum".
Het lijkt wel alsof ze hier de glazen bol naast de laptop/het beeldscherm hebben. Weet jij veel wat er kan gebeuren? Misschien breekt Maher zijn beide oogkassen wel, raakt hij blind, krijgt hij aids aan zijn rug et cetera.
pi_121941334
Is het zo goed, Lans?
pi_121941355
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof ze hier de glazen bol naast de laptop/het beeldscherm hebben. Weet jij veel wat er kan gebeuren? Misschien breekt Maher zijn beide oogkassen wel, raakt hij blind, krijgt hij aids aan zijn rug et cetera.
Slagaderlijke bloeding, dit dat.
pi_121941403
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan moet je wel heel gestoord doen, bijvoorbeeld door de ruit van je wasmachine in te slaan. Sinds Pieters zijn uitbarsting neem ik aan dat ze op alles zijn voorbereid.
pi_121941405
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

elleboog door de ruit dit dat
pi_121941409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nou, Toivonen is stuk en Wijnaldum is niet goed genoeg. Dus ja, ik snap vanuit PSV-perspectief dat er vervanging moet komen. Dat het een aankoop moet zijn kan ik ook nog wel begrijpen, want de jeugd is op dit moment blijkbaar ook niet goed genoeg. Dat het Maher is kan ik óók begrijpen, want het is een uitstekende speler.

Het rísico is alleen dat hij mislukt en je 10 miljoen kan afschrijven omdat hij niks meer oplevert. Dat is een structureel probleem met dit beleid, daarom zou PSV die miljoenen beter kunnen investeren in de jeugdopleiding. Dan kunnen er alsnog spelers mislukken, maar kost het je minder omdat je ze zelf opleidt. Daarom is het beleid niet te verdedigen: een club in Nederland kan niet genoeg inkomsten genereren om structureel dure spelers te kopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_121941472
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, Toivonen is stuk en Wijnaldum is niet goed genoeg. Dus ja, ik snap vanuit PSV-perspectief dat er vervanging moet komen. Dat het een aankoop moet zijn kan ik ook nog wel begrijpen, want de jeugd is op dit moment blijkbaar ook niet goed genoeg. Dat het Maher is kan ik óók begrijpen, want het is een uitstekende speler.
Ja, je zult eens proberen een speler béter te maken. Kom op zeg :'). Wijnaldum legde er bij Feijenoord in het grootste rampseizoen ooit 11 in en speelde aardig als spelverdeler in sommige wedstrijden.

quote:
Het rísico is alleen dat hij mislukt en je 10 miljoen kan afschrijven omdat hij niks meer oplevert. Dat is een structureel probleem met dit beleid, daarom zou PSV die miljoenen beter kunnen investeren in de jeugdopleiding. Dan kunnen er alsnog spelers mislukken, maar kost het je minder omdat je ze zelf opleidt. Daarom is het beleid niet te verdedigen: een club in Nederland kan niet genoeg inkomsten genereren om structureel dure spelers te kopen.
^O^.
pi_121941497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Mwa wat is teveel. Ja ok Ajax doet het beter, maar dat houdt niet direct in dat Psv het slecht doet :{

Je gaat het veldspel van Psv ook niet vergelijken met dat van Barcelona want dan zou er nooit wat positiefs te melden zijn.
Een kind kan zien dat de uitgaven aan inkomende transfers en salariskosten gevaarlijk hoog zijn bij PSV.
pi_121941511
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Salarishuis, hoe hoog is het plafond daar, dat vraag ik me af.

AMC ---> Toivonen, Wijnaldum, in geval van nood Mertens doorschuiven en kan je (Lens - Matavz - Depay) spelen. Jeugd mag ook eens de kans krijgen.

Ajax heeft ook in 2010/2011 het kampioenschap binnengehaald met aidszooi als Ebecilio, Özbiliz.
pi_121941548
quote:

[..]

Ze betalen inderdaad te veel. Maar wie bepaald de marktwaarde? Als er zo een gekke Oostblok Club langs komt, kun je zomaar spekkoper zijn.

Daarentegen is speculeren met echt geld natuurlijk niet slim wanneer je geen doordacht beleid voert.
Als je een Wijnaldum haalt als opvolger voor Toivonen dan klopt er iets niet. Als je Matavz haalt, maar je hebt Lens en Mertens op de flanken klopt er ook iets niet. Dan haal je Narsingh met als doel Matavz te bedienen en dan zet je Lens in de spits. Wat dan uiteindelijk nog best aardig uitpakt. Maar zodra daar een verandering plaatsvindt begint het wankelen weer.

Neem daarnaast nog het feit dat een goede TD onverkoopbare spelers weet te verkopen en dan denk ik dat Brands niet de juiste man op de juiste positie is.
pi_121941575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, je zult eens proberen een speler béter te maken. Kom op zeg :'). Wijnaldum legde er bij Feijenoord in het grootste rampseizoen ooit 11 in en speelde aardig als spelverdeler in sommige wedstrijden.

[..]

^O^.
Tja, misschien zijn ze erachter gekomen dat dit het absolute plafond van Wijnaldum is. Dan is het jammer dat hij op zijn 17e al aan zijn plafond zat, maar is er niks meer van te maken. Dat kan een keer gebeuren. Het probleem is alleen dat het gebeurt met iemand die 5 miljoen euro heeft gekost aan transfergeld.
pi_121941590
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:01 schreef mrstylo het volgende:
thijsslegers twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:46:59 #Locadia gepromoveerd naar de voorlopige selectie van Jong Oranje reageer retweet
^O^ ^O^ ^O^
_O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121941595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het zo goed, Lans?
Goed zo manneke. Ik ben trots.
pi_121941619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Neem daarnaast nog het feit dat een goede TD onverkoopbare spelers weet te verkopen en dan denk ik dat Brands niet de juiste man op de juiste positie is.
Marc Netto. O+
pi_121941620
Is die Locadia dan god?
pi_121941656
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Salarishuis, hoe hoog is het plafond daar, dat vraag ik me af.

AMC ---> Toivonen, Wijnaldum, in geval van nood Mertens doorschuiven en kan je (Lens - Matavz - Depay) spelen. Jeugd mag ook eens de kans krijgen.

Ajax heeft ook in 2010/2011 het kampioenschap binnengehaald met aidszooi als Ebecilio, Özbiliz.
Toivonen is stuk. Mertens kan er niet spelen. Depay is niet goed genoeg schijnbaar, of heeft een volledig verkeerde instelling van wat ik hier ook wel eens hoor. Ja, dan kom je in de situatie dat er een speler bij moet komen.
pi_121941679
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Marc Netto
Die kun je vanwege zijn uiterlijk dan weer moeilijk serieus nemen. Zal wel een goede outbound caller zijn. ;)
pi_121941683
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Is die Locadia dan god?
Nope.
pi_121941708
quote:
Is die Locadia dan god?
God is volgens mij blank. Dus dat kan niet.
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:11:22 #102
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121941724
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat is onzin, want in geen enkel contract van huidige PSV'ers zitten zo'n clausule.
Alleen bij Narsingh zit er zo'n soort clausule, maar daar krijgt hij zelf 10procent van verkoop.
http://www.voetbalinfo.nl(...)otman-ook-wijnaldum/

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
"geen enkel"
"alleen bij narsingh"

Contradictus in terminis.
Nee, want zoals hij uitlegt, gaat dat geld niet naar Heerenveen, maar naar Narsingh. Dat is dus anders, maar gelijk in de zin van dat PSV niet alles krijgt.
Verder over de trots die je hebt over wat Van Geel heeft gedaan, is deze wat misplaatst, aangezien zowat iedere speler (iig tot en met de generatie van Martins Indi) in zo'n investeringsplan zit (de zgn. 'Talent Pools'), waarbij Feyenoord uiteindelijk sowieso 25% kwijt is aan de zgn. 'Vrienden van Feyenoord'.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121941742
quote:
Is die Locadia dan god?
Eerst klagen dat Psv jeugd geen kans geeft, en dan komt er een voorbeeld dat zij hun leven beteren en dan weer kritiek leveren :r

Raar mannetje.
pi_121941744
Altijd zo pijnlijk dit:
pi_121941763
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef mrstylo het volgende:
Altijd zo pijnlijk dit:
[ afbeelding ]
Als img niet lukt wil je zeggen?
pi_121941785
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:01 schreef mrstylo het volgende:
^O^ ^O^ ^O^
Nice
pi_121941791
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef mrstylo het volgende:
Altijd zo pijnlijk dit:
[ afbeelding ]
Dat Depay niet erin zit?
pi_121941813
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat Depay niet erin zit?
Dat Rik altijd laat is.
pi_121941814
quote:
Feyenoord bedingt overigens een doorverkoopclausule bij de transfer. Deze geeft Feyenoord het recht op een bepaald percentage mocht Wijnaldum door PSV weer verkocht worden.

DAT ZEG IK TOCH? :')

quote:
Verder over de trots die je hebt over wat Van Geel heeft gedaan, is deze wat misplaatst, aangezien zowat iedere speler (iig tot en met de generatie van Martins Indi) in zo'n investeringsplan zit (de zgn. 'Talent Pools'), waarbij Feyenoord uiteindelijk sowieso 25% kwijt is aan de zgn. 'Vrienden van Feyenoord'.
Dat kun JIJ in ieder geval niet weten, want het is nooit naar buiten gekomen wie in de talent pools zitten.

En IK weet het wel 8-) En ik weet TEVENS dat BMI daar GEEN onderdeel van is. Stefan ook niet, Clasie ook niet, Boëtius niet, Vilhena niet. 8-).
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:14:33 #110
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_121941876
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het systeem in alle teams gelijkstellen aan het systeem van het eerste zou al verdomd veel helpen. Evenals een herkenbaar systeem krijgen in het eerste.
Wat een onzin _O-
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_121941885
quote:
Toen de haat tegen PSV begon :D
pi_121941929
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ze betalen inderdaad te veel. Maar wie bepaald de marktwaarde? Als er zo een gekke Oostblok Club langs komt, kun je zomaar spekkoper zijn.

Daarentegen is speculeren met echt geld natuurlijk niet slim wanneer je geen doordacht beleid voert.
Als je een Wijnaldum haalt als opvolger voor Toivonen dan klopt er iets niet. Als je Matavz haalt, maar je hebt Lens en Mertens op de flanken klopt er ook iets niet. Dan haal je Narsingh met als doel Matavz te bedienen en dan zet je Lens in de spits. Wat dan uiteindelijk nog best aardig uitpakt. Maar zodra daar een verandering plaatsvindt begint het wankelen weer.

De markt bepaalt de marktwaarde. Dat is een deel van het probleem van PSV, Brands die de markt volledig op zijn kop zet door structureel veel te betalen. Dan kan er wel een Oostblokclub komen, maar die moet dan wel een heeeel flink bedrag betalen wil je de kosten van transfer, salaris en tekengeld eruit halen als je spelers voor tien miljoen koopt.
pi_121941955
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wat een onzin _O-
Hoezo is dat onzin dan? Lijkt mij vrij logisch.
pi_121941974
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Toen de haat tegen PSV begon :D
Geen haat, nog steeds blij met de 5 miljoen die jullie ons gegeven hebben en de tot twee keer toe hogere positie t.o.v. jullie aan het eind van het seizoen (let maar op wat dit jaar gaat gebeuren amigo).
pi_121941991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geen haat, nog steeds blij met de 5 miljoen die jullie ons gegeven hebben en de tot twee keer toe hogere positie t.o.v. jullie aan het eind van het seizoen (let maar op wat dit jaar gaat gebeuren amigo).
:')
pi_121942011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wat een onzin _O-
Hoezo? Trainers in de jeugd van PSV hebben de vrijheid om in andere systemen te spelen dan het eerste. Dat is geen goed beleid als het doel is om jeugdspelers te leveren die in het eerste kunnen worden ingepast. Dat is alleen goed beleid als je hoopt op exceptionele jeugdspelers die puur door individuele kwaliteit van waarde kunnen zijn in het eerste. Als die dan niet structureel doorkomen blijf je met dure aankopen zitten.
pi_121942012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oké, ga je nu weg?
pi_121942016
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat is onzin, want in geen enkel contract van huidige PSV'ers zitten zo'n clausule.
Alleen bij Narsingh zit er zo'n soort clausule, maar daar krijgt hij zelf 10procent van verkoop.
http://www.voetbalinfo.nl(...)otman-ook-wijnaldum/

Kankerharde diss _O_

quote:
Feyenoord bedingt overigens een doorverkoopclausule bij de transfer. Deze geeft Feyenoord het recht op een bepaald percentage mocht Wijnaldum door PSV weer verkocht worden.
_O_
pi_121942139
quote:
Als dat de enige referentie is, kun je moeilijk spreken over een kankerharde diss. :D

Die site is nog minder serieus te nemen dan de liefdesbaby van Elfrink en Driessen.
pi_121942151
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:')
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Oké, ga je nu weg?
als hij wil discussieren, laat hem dan discussieren. debieltjes.
pi_121942157
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als dat de enige referentie is, kun je moeilijk spreken over een kankerharde diss. :D

Die site is nog minder serieus te nemen dan de liefdesbaby van Elfrink en Driessen.
Het is iig. een bron naast V. Geel.

:D
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:20:41 #122
56749 BlaZ
pi_121942158
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:16 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hoezo is dat onzin dan? Lijkt mij vrij logisch.
Je moet je formatie aanpassen aan het spelersmateriaal niet andersom. Een jeugdspeler moet zo opgeleid worden dat hij kan functioneren in meerdere systemen.
pi_121942172
quote:
Heb betere bron gevonden. :)

quote:
PSV strikt ook Wijnaldum
Door Jeroen Kapteijns & Marcel van der Kraan

EINDHOVEN - PSV wist een overeenstemming te bereiken met Feyenoord over de aankoop van Georginio Wijnaldum. Voor de 20-jarige Rotterdammer wordt bijna vijf miljoen euro overgemaakt aan Feyenoord.

Feyenoord verliest met Wijnaldum een van de grootste talenten van de afgelopen jaren. De Rotterdammer is de jongste debutant in de historie van Feyenoord. De Rotterdammers hebben naast de transfersom ook het recht op een percentage van een volgende transfer van Wijnaldum bedongen, maar beseffen dat het financiële gewin slechts minimaal is. Bijna al het geld moet worden aangewend om de schuldpositie van Feyenoord te verbeteren.

Wijnaldum wilde zelf vertrekken uit de Kuip, omdat hij net als Leroy Fer het idee had dat hij stilstond in zijn ontwikkeling. Waar Fer denkt bij FC Twente een grotere stap te kunnen maken, wil Wijnaldum bij PSV doorgroeien. Een zorgwekkende constatering voor de technische staf van Feyenoord, omdat de spelers kennelijk niet willen blijven voor hun coaches in de Kuip.

telesport.nl
Valt mee dus.
pi_121942192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

als hij wil discussieren, laat hem dan discussieren. debieltjes.
Jij reageert alleen maar als ik hier post. Ga eens weg jochie.
pi_121942205
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Heb betere bron gevonden. :)

[..]

Valt mee dus.
Da's geen betere bron. Da's de Telegraaf. :D
pi_121942230
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Da's geen betere bron. Da's de Telegraaf. :D
Wij geloven alleen Thijs.
pi_121942233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jij reageert alleen maar als ik hier post. Ga eens weg jochie.
Nee, laat mij met rust.
pi_121942248
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoezo? Trainers in de jeugd van PSV hebben de vrijheid om in andere systemen te spelen dan het eerste. Dat is geen goed beleid als het doel is om jeugdspelers te leveren die in het eerste kunnen worden ingepast. Dat is alleen goed beleid als je hoopt op exceptionele jeugdspelers die puur door individuele kwaliteit van waarde kunnen zijn in het eerste. Als die dan niet structureel doorkomen blijf je met dure aankopen zitten.
Ik vind het maar raar beleid.

Ten eerste is het 4-3-3 hoe je het ook speelt te risicovol. Dat laat het Nederlands elftal zien, en PSV ook. Tegen zwakke tegenstanders ziet 't er soms spectaculair uit, maar bij de wedstrijden waar het er echt om gaat, wordt je middenveld overlopen, en moet je verdediging achteruit verdedigen. Daar had Feyenoord dit weekend ook last van. Ajax niet, maar bij Ajax spelen ze enorm gedisciplineerd, dat gaat PSV niet lukken.

Kies een systeem dat bij je spelers past. Niet spelers die bij een systeem passen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_121942255
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef mrstylo het volgende:
De Rotterdammers hebben naast de transfersom ook het recht op een percentage van een volgende transfer van Wijnaldum bedongen
BOEM IN JE FACE ENGNEK _O_

niet dat het ons ooit wat oplevert want ja, Wijnaldum :')!

Maar niet dat wee het nodig hebben, daar we officieel sinds 6 januari GEEN schulden meer hebben buiten de VvF _O_

En daar is nog maar 13 miljoen van over _O_
pi_121942257
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, laat mij met rust.
Jij mij ja _O-
pi_121942267
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Je moet je formatie aanpassen aan het spelersmateriaal niet andersom. Een jeugdspeler moet zo opgeleid worden dat hij kan functioneren in meerdere systemen.
QFT.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:23:08 #132
56749 BlaZ
pi_121942278
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef Ludachrist het volgende:
Het eerste speelt ook niet in een vaste formatie. Spelers moeten in meerdere formaties kunnen spelen en flexibel zijn.
pi_121942282
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jij mij ja _O-
Moet jij ook anderen met rust laten, iedereen mag posten waar hij/zij wil.
pi_121942296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

BOEM IN JE FACE ENGNEK _O_

niet dat het ons ooit wat oplevert want ja, Wijnaldum :')!
Zin daarna niet lezen. :')
Laat wel gelijk zien, hoe grote teringdebiel(/stijn) jij bent.
pi_121942309
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Het eerste speelt ook niet in een vaste formatie. Spelers moeten in meerdere formaties kunnen spelen en flexibel zijn.
PSV moet in een systeem met de punt naar achter spelen zodat Van Bommel ook kan draaien.
pi_121942443
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Zin daarna niet lezen. :')
Laat wel gelijk zien, hoe grote teringdebiel(/stijn) jij bent.
Ik weet dta je een turk bent, maar ben je nou serieus zo dom?

quote:
maar beseffen dat het financiële gewin slechts minimaal is. Bijna al het geld moet worden aangewend om de schuldpositie van Feyenoord te verbeteren.
Hier staat dus letterlijk: "Al het geld dat PSV aan Feijenoord moet overboeken bij een tweede transfer, gaat gelijk in de schulden van Feijenoord zitten en kan Feijenoord dus niet uitgeven."

Met andere woorden: Als Wijnaldum voor 20 miljoen verkocht wordt, krijgt Feijenoord 3 miljoen (15%) en dat ging gelijk in de schulden zitten. :W

Maar dat is inmiddels dankzij _O_ GEEL _O_ allang niet meer het geval.

Debiel. Eerst beweren dat we niets krijgen, en vervolgens zeggen "nou jullie krijgen inderdaad die 15% maar dat is lekker weinig lekker puh!"

:'). Kneus.
pi_121942454
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De markt bepaalt de marktwaarde. Dat is een deel van het probleem van PSV, Brands die de markt volledig op zijn kop zet door structureel veel te betalen. Dan kan er wel een Oostblokclub komen, maar die moet dan wel een heeeel flink bedrag betalen wil je de kosten van transfer, salaris en tekengeld eruit halen als je spelers voor tien miljoen koopt.
Ik ben het met je eens, maar als PSV nu 2 jaar achter elkaar afgetekend kampioen was geworden en die spelers hadden als een malle gerendeerd dan waren de betaalde bedragen waarschijnlijk geen issue geweest.
pi_121942520
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, maar als PSV nu 2 jaar achter elkaar afgetekend kampioen was geworden en die spelers hadden als een malle gerendeerd dan waren de betaalde bedragen waarschijnlijk geen issue geweest.
Precies. En dát is dus waar ik het over had toen ik zei dat er parallelen zijn tussen Feijenoord vroeger en PSV nu. Gegokt en verloren.

Wijj noemden dat "onno's casino", bij jullie heet het "brards casino". :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 16:27:58 ]
pi_121942534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik weet dta je een turk bent, maar ben je nou serieus zo dom?

[..]

Hier staat dus letterlijk: "Al het geld dat PSV aan Feijenoord moet overboeken bij een tweede transfer, gaat gelijk in de schulden van Feijenoord zitten en kan Feijenoord dus niet uitgeven."

Met andere woorden: Als Wijnaldum voor 20 miljoen verkocht wordt, krijgt Feijenoord 3 miljoen (15%) en dat ging gelijk in de schulden zitten. :W

Maar dat is inmiddels dankzij _O_ GEEL _O_ allang niet meer het geval.

Debiel. Eerst beweren dat we niets krijgen, en vervolgens zeggen "nou jullie krijgen inderdaad die 15% maar dat is lekker weinig lekker puh!"

:'). Kneus.
Waar haal je 15% vandaan?
pi_121942586
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Precies. En dát is dus waar ik het over had toen ik zei dat er parallelen zijn tussen Feijenoord vroeger en PSV nu. Gegokt en verloren.

Wijj noemden dat "onno's casino", bij jullie heet het "brards casino". :Y
Met als grote verschil dat jullie gearriveerde spelers haalden die niet rendeerden.

Neemt niet weg dat er in beide gevallen gespeculeerd is met geld wat er eigenlijk niet was.
pi_121942608
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:28 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Waar haal je 15% vandaan?
Mijnheer Van Geel. En jij hebt je geloofwaardigheid COMPLEET verloren, dus ik zou maar gewoon je mond houden tegen grote meneer HMF die keer op keer gelijk heeft.
pi_121942657
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mijnheer Van Geel. En jij hebt je geloofwaardigheid COMPLEET verloren, dus ik zou maar gewoon je mond houden tegen grote meneer HMF die keer op keer gelijk heeft.
Maar jij kan je geloofwaardigheid nog halen, wanneer jij jouw bron geeft.
pi_121942673
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Met als grote verschil dat jullie gearriveerde spelers haalden die niet rendeerden.
Klopt. Dat benoemde ik toen ook. Ik zei echter over het resultaat: "maar het resultaat is hetzelfde. Beide renderen niet, en waar Feijenoord zijn geld verloor aan transfervrije spelers met torenhoge salarissen, verliest PSV zijn geld aan jonge duur-getransferde spelers met... hoge salarissen, die hun transfergeld nooit gaan terugverdienen.

quote:
Neemt niet weg dat er in beide gevallen gespeculeerd is met geld wat er eigenlijk niet was.
Klopt.
pi_121942696
quote:
3s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:30 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar jij kan je geloofwaardigheid nog halen, wanneer jij jouw bron geeft.
Ik ga jou dus echt geen clubdocumenten in de hand spelen :W. Ga zelf maar Feijenoordfan worden en vriendschappen sluiten met mensen uit de club.
pi_121942721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij gaat het over geloofwaardigheid hebben, ja?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121942729

Over Meleg.
pi_121942732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Jij gaat het over geloofwaardigheid hebben, ja?
Zekersteweten.
pi_121942738
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ga jou dus echt geen clubdocumenten in de hand spelen :W. Ga zelf maar Feijenoordfan worden en vriendschappen sluiten met mensen uit de club.
Wat slap is dit :')
pi_121942758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik plaats zelfs een bron waar ik ongelijk krijg en verander dat niet eens om gelijk te krijgen (zie jezelf).
Maar jij kan niet eens een bron geven voor je zogenaamde 15%. :')
Ben je echt zo'n groot mongool? :')
pi_121942786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat slap is dit :')
Jij denkt serieus dat ik mijn bronnen binnen Feijenoord op het spel ga zetten om de discussie met een kneus (die ik al dik gewonnen heb) nóg dikker te gaan winnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')