abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121940413
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Users die steeds op dezelfde onderwerpen terugkomen, ik mag ze ook niet. Sierd de Vos is trouwens een baas.
_O-
pi_121940431
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

En als ze dat wel toegeven? Wat dan?
Als iedereen dat eens écht zou onderkennen, zou je mij hier al een stuk minder terugzien. Tot die tijd blijft het voornamelijk een kwestie van mijn gelijk halen:

"zie je wel, ik zei toch dat wijnaldum zou mislukken"
"zie je wel dat Brands een mongool van een TD is"
Etc. etc. etc.
pi_121940438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik weet niet of je PSV'er bent, maar je ziet het allemaal een stukje helderder dan de gemiddelde boer :').

PSV verkwanseld zijn jeugd met het gevolg dat ze allemaal naar andere clubs huppelen, en er dalijk pure middelmaat over is. Is dat over 2 jaar nog het geval en blijkt het zinkend schip door Brands aangestuurd echt de diepten van het water te gaan bereiken (mede door het niet behalen van CL), en er du sgeen geld meer te zijn om spelers te kopen...

Aiaiaiaiai. Dan zitten er nog maar 10k supporters in het stadionnetje in Eindhoven.
Ik ben voor Ajax.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:43:35 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121940449
Die Lens en Narsingh doen twee keer met van Gaal mee maken gelijk een doelpunt.
Bij jullie bakken ze er al weken niets van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_121940460
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:39 schreef Doublepain het volgende:

Dat jullie het weten
Waardeloze vent die Elfrink. Al kun je niet ontkennen dat alle wedstrijden waar puntverlies is geleden v. Bommel in de basis stond. Hij mag wel wat dieper op de materie in gaan als "PSV-watcher" in plaats van enkel deze conclusie te trekken wat iedereen al wist.
Land of the free. Home of the brave.
pi_121940463
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben voor Ajax.
Verklaart een hoop, die zijn over het algemeen wat realistischer :').
pi_121940471
hahah LOL @ die TT :D :D
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121940485
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als iedereen dat eens écht zou onderkennen, zou je mij hier al een stuk minder terugzien. Tot die tijd blijft het voornamelijk een kwestie van mijn gelijk halen
Daar draait het om idd.
pi_121940540
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Daar draait het om idd.
Ja en terecht. Want ik word door velen hier ONTERECHT verguisd, om vervolgens te zien hoe de PSV'ertjes schoorvoetend mijn gelijk moeten toegeven...

Dát stoot mensen voor het zere been hé.
pi_121940549
quote:

[..]

Verklaart een hoop, die zijn over het algemeen wat realistischer :').
Ach, je hebt ze bij elke club er tussen zitten die door een roze bril kijken, ook bij Ajax en Feyenoord. Evenals je bij elke club realisten hebt zitten die kritische kanttekeningen kunnen plaatsen bij het gevoerde beleid. Ik sluit niet uit dat het met intelligentie te maken heeft.
pi_121940556
PSV heeft gewoon moeite met gerichte aankopen aangezien ze elke keer maar investeren in het middenveld en de aanval.
De verdediging is het zorgenkindje. Pieters gooit letterlijk de ruiten in waarvoor PSV moet dokken, Willems is nu geblesseerd en staat zaterdag Wilfred fucking Bouma in de basis op linksback. Het centrale duo Zanka - Marcelo kan er geen balhaar van, Manolevje is tranen met tuiten, Hutchinson zijn beste positie is CVM maar daar staat meneertje van Bommel keer op keer te prutsen.
pi_121940584
quote:
Die gasten kennen die spelers amper. Hun hoogtijdagen zijn te lang geleden. Vergeet ook niet da de aanwezigheid van dit soort mensen met een mooie voetbalachtergrond op- en neergegaan is bij Ajax, maar Ajax altijd wel een prima jeugdselectie had.
Iedereen kent Cruijff en Bergkamp. En als je daarmee mag werken, weegt dat sowieso mee. En als dat die jongens eerst niks zegt, zorgt Ajax er wel voor dat dat ze iets doet.
Ik denk serieus dat dat meeweegt in de keuze voor bepaalde spelers die echt hogerop willen komen. Maar daarnaast, Ajax stelt er ook geen zielige salarisjes tegenover.

Wat is volgens jou de reden anders? Alleen maar het doorbreken?
Misschien inderdaad wel, maar dat laat misschien ook wel zien welke spelers de juiste instelling hebben om het echt te willen bereiken.

quote:
Jeugd breekt daar al jaren meer door dan bij PSV. Ook in periodes dat onze jeugd makkelijk met die van hun toe-to-toe kon staan. Bij Ajax kregen ze de kans, bij PSV alleen de allerbesten en dan nog was het een meerjarenplan. Kijk gewoon naar de geschiedenis. Wie zijn de meest recente spelers die bij PSV doorgebroken zijn, een degelijke kans hebben gekregen en een goede voetbalcarrière hebben gekregen? Ik geloof dat je serieus Zenden en Bouma moet meenemen dan. Wanneer je kijkt naar spelers die het via een andere weg hebben gedaan zou je Bakkal, Acheteh en Wuytens kunnen meenemen.
Maar dit ontken ik ook helemaal niet. Ben ik ook gewoon met je eens. Maar ik doelde meer op het feit dat Ajax afgelopen jaren ook gewoon meer spelers begon aan te trekken ( met als beste vb Sulejmani) dan op te leiden. Er zaten niet echt productieve lichtingen bij de jeugd. Daarom kopen ze die nu ook, met een bepaald idee erachter.

quote:
Klopt. Maar wanneer er van een groepje één of twee slagen en dik doorverkocht kunnen worden en een bijdrage hebben geleverd aan het 1e, is het sowieso geslaagd.
Klopt. Maar je gokt met grote bedragen, op spelers die er nog lang niet zijn.

quote:
Bazoer is weg omdat hij bij PSV ook geen kans kreeg. Die boosheid (wanneer je accepteert dat je een half jaar geen wedstrijden kan spelen ben je boos) komt echt niet door zijn salaris.
Van beide wat. Ben ik van overtuigd. Dat salaris heeft zeker meegeteld, kijk alleen al maar naar zijn zaakwaarnemer(s)

quote:
Dit is sowieso onzin. Kijk eens naar de jeugdspelers (daar gaat het hier immers om), afgezien van Depay, wie behoren tot dat soort types? En hebben we sowieso zoveel donkere jeugdspelers?
En van alle spelers, wie zijn die spelers met swag? Wederom alleen Depay, en Brands heeft die niet gekocht. Het feit dat je alle donkere spelers als dusdanig ziet is wellicht wel veelzeggend.
Heck, ik vind dat de spelers die wij hebben stuk voor stuk veel te onderdanig ingesteld zijn. Blank en donker. Misschien Engelaar niet, maar goed dat verhaal is bekend.
Het blijft altijd een teer onderwerp om het hierover te hebben. Ik wil nog eens benadrukken, dat je er iniedergeval niks achter moet zoeken ;) . Het is nu , omdat we (nou toevallig) veel donkere spelers hebben, die zo'n instelling hebben, waar ik mijn twijfels over heb.

Voorbeelden van spelers. Depay/Willems/Waterman/Zanka(al heeft hij een betere instelling, denk ik)/Wijnaldum/Pieters(al is hij gewoon simpel). Dan heb je nog in de jeugd, jongens als Rahyi, Muzaqi(ken ik toevallig) en nog een aantal, heel veel spelers die deze 'instelling' hebben, imo.
Heb je die foto gezien die Waterman een uur voor de wedstrijd tegen PEC postte op Instagram van Zanka? Wijnaldum zat een half uur na dit verlies foto’s van hoertjes te liken.
En ik zeg niet dat ik alle donkere spelers zo zie, ik zie er een soort van patroon in. Deze discussie heb ik laatst ook gehad ( maar dan ging het alleen over twitter), en mensen dachten dat ik iets zocht achter het twittergedrag.

Nee ik zoek niks achter het twittergedrag ( of huidskleur), maar dit laat misschien wel zien wat de instelling is van een aantal spelers. Die zijn meer met bijzaken bezig, dan met voetbal.
En als je echt genoeg talent hebt, maakt dat niks uit. Maar dat hebben de meesten niet.

quote:
En Ajax doet het goed met de Denen? Dat is weer zo'n dom Heerenveen idee. 'De gewone jongens', etc. etc. Ajax heeft die spelers gewoon goed gescout. Dat ze Deens zijn heeft er niet zoveel mee te maken. Het heeft te maken met een netwerk, dat Brands gewoon niet heeft. Het is geen toeval dat behalve Hutch en Zanka alles uit de Nederlandse competitie gescout wordt.
Ik nam Denen als voorbeeld. Van mijn part zijn het Polen/Russen/Zweden/Ieren/Afrikanen/Zuid-Amerikanen/Ijslanders, maar nu waren de Denen even een goed voorbeeld imo.
Het gaat me meer om de instelling die ze hebben. En deze jongens zie ik niet de hele tijd hun tatoo’s en kleren twitteren of wat dan ook. Die zijn bezig met voetbal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121940585
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ach, je hebt ze bij elke club er tussen zitten die door een roze bril kijken, ook bij Ajax en Feyenoord. Evenals je bij elke club realisten hebt zitten die kritische kanttekeningen kunnen plaatsen bij het gevoerde beleid. Ik sluit niet uit dat het met intelligentie te maken heeft.
Bij PSV zijn er géén die kritisch zijn op hun club. Ja, Geo4kant, maar daarvan wordt gezegd door het volk hier dat het geen echte PSV'er is :')!

En Mrstylo doet nu heel hip alsof hij al maanden reopt dat Brands zuigt, maar dat is grote teringonzin en dat weet hij zelf ook. :W
pi_121940659
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bij PSV zijn er géén die kritisch zijn op hun club. Ja, Geo4kant, maar daarvan wordt gezegd door het volk hier dat het geen echte PSV'er is :')!

En Mrstylo doet nu heel hip alsof hij al maanden reopt dat Brands zuigt, maar dat is grote teringonzin en dat weet hij zelf ook. :W
Nou, ik heb de_boswachter en Lange_Lans anders wel kunnen betrappen op een goed geformuleerde inhoudelijke mening over het beleid van de club. Hoewel goed geformuleerd niet helemaal opgaat voor de_boswachter. Het valt alleen minder op door de reacties van mensen die het beleid wel prima vinden.
pi_121940683
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, ik heb de_boswachter en Lange_Lans anders wel kunnen betrappen op een goed geformuleerde inhoudelijke mening over het beleid van de club. Hoewel goed geformuleerd niet helemaal opgaat voor de_boswachter. Het valt alleen minder op door de reacties van mensen die het beleid wel prima vinden.
Klopt, dat zijn de andere twee namen van users hier ja die er zo tegenaan kijken :'). Die heb ik in eerdere betogen al eerder genoemd. O+

Helaas posten D_B, L_L en G4K hier bijna nooit, en blijven de josti's over.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 15:49:33 ]
pi_121940695
quote:

[..]

Als iedereen dat eens écht zou onderkennen, zou je mij hier al een stuk minder terugzien. Tot die tijd blijft het voornamelijk een kwestie van mijn gelijk halen:

"zie je wel dat Brands een mongool van een TD is"

Zoek zijn medisch rapport op en dan zijn we al snel klaar over die bewering lijkt me.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121940736
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:') Word je niet moe van die schijt die je typt?
pi_121940801
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft gewoon moeite met gerichte aankopen aangezien ze elke keer maar investeren in het middenveld en de aanval.
De verdediging is het zorgenkindje. Pieters gooit letterlijk de ruiten in waarvoor PSV moet dokken, Willems is nu geblesseerd en staat zaterdag Wilfred fucking Bouma in de basis op linksback. Het centrale duo Zanka - Marcelo kan er geen balhaar van, Manolevje is tranen met tuiten, Hutchinson zijn beste positie is CVM maar daar staat meneertje van Bommel keer op keer te prutsen.
PSV heeft 8 verdedigers op de loonlijst staan. Natuurlijk komt er geen nieuwe verdediger zolang er geen verdedigers vertrekken. De aankopen van Brands zijn, op Wijnaldum na, allemaal vrij logisch geweest. Er moest een spits komen, Matavz. Het middenveld moest beter, Strootman. Vleugelspelers moesten er komen, Narsingh en Mertens. Een leider, Van Bommel. Het probleem is niet dat er spelers komen, maar dat PSV structureel de toppers uit de eredivisie koopt voor veel geld. Er hoeven er maar een paar te mislukken of een slecht seizoen te draaien en je kijkt tegen grote verliezen aan. Jeugd is niet altijd beter dan de spelers die je koopt, zeker niet, maar áls er dan een tegenvallend jaar tussen zit zijn de financiële gevolgen een stuk beter te overzien.
pi_121940995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik weet niet of je PSV'er bent, maar je ziet het allemaal een stukje helderder dan de gemiddelde boer :').

PSV verkwanseld zijn jeugd met het gevolg dat ze allemaal naar andere clubs huppelen, en er dalijk pure middelmaat over is. Is dat over 2 jaar nog het geval en blijkt het zinkend schip door Brands aangestuurd echt de diepten van het water te gaan bereiken (mede door het niet behalen van CL), en er du sgeen geld meer te zijn om spelers te kopen...

Aiaiaiaiai. Dan zitten er nog maar 10k supporters in het stadionnetje in Eindhoven.
Ik denk precies hetzelfde. PSV komt uiteindelijk weer in situatie 2011 terecht en dan is er geen geld aanwezig om in de spelersgroep te pompen.
pi_121941023
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

PSV heeft 8 verdedigers op de loonlijst staan. Natuurlijk komt er geen nieuwe verdediger zolang er geen verdedigers vertrekken. De aankopen van Brands zijn, op Wijnaldum na, allemaal vrij logisch geweest. Er moest een spits komen, Matavz. Het middenveld moest beter, Strootman. Vleugelspelers moesten er komen, Narsingh en Mertens. Een leider, Van Bommel. Het probleem is niet dat er spelers komen, maar dat PSV structureel de toppers uit de eredivisie koopt voor veel geld. Er hoeven er maar een paar te mislukken of een slecht seizoen te draaien en je kijkt tegen grote verliezen aan. Jeugd is niet altijd beter dan de spelers die je koopt, zeker niet, maar áls er dan een tegenvallend jaar tussen zit zijn de financiële gevolgen een stuk beter te overzien.
Wijnaldum binnen anderhalf jaar naar de kanker geholpen, Derijck miskoop gebleken, Van Bommel kan er niets van. Ik snap het wel dat er te veel verdedigers zijn, maar ik heb tot nu toe weinig actie gezien.
pi_121941083
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik denk precies hetzelfde. PSV komt uiteindelijk weer in situatie 2011 terecht en dan is er geen geld aanwezig om in de spelersgroep te pompen.
Dat roep ik dus al sinds de komst van die spelers hé, samen met Caland. "O god, Brands, wat doe je nu.". Eerst waren we jaloers, toen haters. Toen bleek Brands inderdaad best kut te zijn, maar zijn zijn aankopen logisch.

Dalijk leveren de aankopen (m.u.v. Strootman) minder op dan waar ze voor gehaald zijn... En dan blijkt pas hóé groot de misére is van 2,4 miljoen per jaar aan lening betalen (excl. rente),geen geld hebben voor nieuwe spelers en geen jeugd om op terug te vallen...
pi_121941088
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wijnaldum binnen anderhalf jaar naar de kanker geholpen, Derijck miskoop gebleken, Van Bommel kan er niets van. Ik snap het wel dat er te veel verdedigers zijn, maar ik heb tot nu toe weinig actie gezien.
Sinds jij 15 bent geworden, gooi je ongelofelijk veel met kanker. Gebruik aids. Dat is minder erg.
pi_121941110
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Sinds jij 15 bent geworden, gooi je ongelofelijk veel met kanker. Gebruik aids. Dat is minder erg.
Hij is nog steeds 14.
pi_121941116
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Dat ze mislukken kan gebeuren, maar op zich waren de aankopen te begrijpen omdat het team versterkt moest worden op die posities. Het probleem is dat PSV structureel te veel geld betaald, wat enorm veel druk op de begroting legt.
pi_121941117
quote:

[..]

Dat past/klinkt niet, Van Bommel kan beter een paard met aids neuken dan spelen bij PSV?
pi_121941153
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Dat ze mislukken kan gebeuren, maar op zich waren de aankopen te begrijpen omdat het team versterkt moest worden op die posities. Het probleem is dat PSV structureel te veel geld betaald, wat enorm veel druk op de begroting legt.
Snap jij dan dat PSV wéér een aanvallende middenvelder wil halen terwijl je daarvoor nog steeds Toivonen & Wijnaldum hebt?
pi_121941161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat roep ik dus al sinds de komst van die spelers hé, samen met Caland. "O god, Brands, wat doe je nu.". Eerst waren we jaloers, toen haters. Toen bleek Brands inderdaad best kut te zijn, maar zijn zijn aankopen logisch.

Dalijk leveren de aankopen (m.u.v. Strootman) minder op dan waar ze voor gehaald zijn... En dan blijkt pas hóé groot de misére is van 2,4 miljoen per jaar aan lening betalen (excl. rente),geen geld hebben voor nieuwe spelers en geen jeugd om op terug te vallen...
Zei dat laatst ook al ergens hier ja. Op Strootman en misschien Matavz na zie ik ze op elke 'grote' aankoop hooguit een marginale winst behalen.
pi_121941205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Snap jij dan dat PSV wéér een aanvallende middenvelder wil halen terwijl je daarvoor nog steeds Toivonen & Wijnaldum hebt?
Nee, dat snap ik niet. Doe je dat help je namelijk beide heren om zeep. Maar ik snap het eigenlijk wel, de Brandstrein denkt 'zo worden we vast wel kampioen en halen we dus de CL miljoenen'.

"En als dat niet werkt, levert Maher wel 20 miljoen op en dat compenseert aardig voor de transvervrije Ola en de 4 miljoen verlies die we pakken op Wijnaldum".
pi_121941217
quote:

[..]

Mwa wat is teveel. Ja ok Ajax doet het beter, maar dat houdt niet direct in dat Psv het slecht doet :{

Je gaat het veldspel van Psv ook niet vergelijken met dat van Barcelona want dan zou er nooit wat positiefs te melden zijn.
pi_121941236
quote:

[..]

Het valt meer mensen op :')
pi_121941248
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zei dat laatst ook al ergens hier ja. Op Strootman en misschien Matavz na zie ik ze op elke 'grote' aankoop hooguit een marginale winst behalen.
Of sommigen botweg verlies (Wijnaldum, Pieters, Mertens en dat zooitje dat 422 postte). Om maar niet te spreken dat Matavz ook geen miljoenenklapper wordt IMHO, misschien nét quitte.
pi_121941265
thijsslegers twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:46:59 #Locadia gepromoveerd naar de voorlopige selectie van Jong Oranje reageer retweet
^O^ ^O^ ^O^
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121941302
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik niet. Doe je dat help je namelijk beide heren om zeep. Maar ik snap het eigenlijk wel, de Brandstrein denkt 'zo worden we vast wel kampioen en halen we dus de CL miljoenen'.

"En als dat niet werkt, levert Maher wel 20 miljoen op en dat compenseert aardig voor de transvervrije Ola en de 4 miljoen verlies die we pakken op Wijnaldum".
Het lijkt wel alsof ze hier de glazen bol naast de laptop/het beeldscherm hebben. Weet jij veel wat er kan gebeuren? Misschien breekt Maher zijn beide oogkassen wel, raakt hij blind, krijgt hij aids aan zijn rug et cetera.
pi_121941334
Is het zo goed, Lans?
pi_121941355
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof ze hier de glazen bol naast de laptop/het beeldscherm hebben. Weet jij veel wat er kan gebeuren? Misschien breekt Maher zijn beide oogkassen wel, raakt hij blind, krijgt hij aids aan zijn rug et cetera.
Slagaderlijke bloeding, dit dat.
pi_121941403
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan moet je wel heel gestoord doen, bijvoorbeeld door de ruit van je wasmachine in te slaan. Sinds Pieters zijn uitbarsting neem ik aan dat ze op alles zijn voorbereid.
pi_121941405
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

elleboog door de ruit dit dat
pi_121941409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nou, Toivonen is stuk en Wijnaldum is niet goed genoeg. Dus ja, ik snap vanuit PSV-perspectief dat er vervanging moet komen. Dat het een aankoop moet zijn kan ik ook nog wel begrijpen, want de jeugd is op dit moment blijkbaar ook niet goed genoeg. Dat het Maher is kan ik óók begrijpen, want het is een uitstekende speler.

Het rísico is alleen dat hij mislukt en je 10 miljoen kan afschrijven omdat hij niks meer oplevert. Dat is een structureel probleem met dit beleid, daarom zou PSV die miljoenen beter kunnen investeren in de jeugdopleiding. Dan kunnen er alsnog spelers mislukken, maar kost het je minder omdat je ze zelf opleidt. Daarom is het beleid niet te verdedigen: een club in Nederland kan niet genoeg inkomsten genereren om structureel dure spelers te kopen.
pi_121941472
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, Toivonen is stuk en Wijnaldum is niet goed genoeg. Dus ja, ik snap vanuit PSV-perspectief dat er vervanging moet komen. Dat het een aankoop moet zijn kan ik ook nog wel begrijpen, want de jeugd is op dit moment blijkbaar ook niet goed genoeg. Dat het Maher is kan ik óók begrijpen, want het is een uitstekende speler.
Ja, je zult eens proberen een speler béter te maken. Kom op zeg :'). Wijnaldum legde er bij Feijenoord in het grootste rampseizoen ooit 11 in en speelde aardig als spelverdeler in sommige wedstrijden.

quote:
Het rísico is alleen dat hij mislukt en je 10 miljoen kan afschrijven omdat hij niks meer oplevert. Dat is een structureel probleem met dit beleid, daarom zou PSV die miljoenen beter kunnen investeren in de jeugdopleiding. Dan kunnen er alsnog spelers mislukken, maar kost het je minder omdat je ze zelf opleidt. Daarom is het beleid niet te verdedigen: een club in Nederland kan niet genoeg inkomsten genereren om structureel dure spelers te kopen.
^O^.
pi_121941497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Mwa wat is teveel. Ja ok Ajax doet het beter, maar dat houdt niet direct in dat Psv het slecht doet :{

Je gaat het veldspel van Psv ook niet vergelijken met dat van Barcelona want dan zou er nooit wat positiefs te melden zijn.
Een kind kan zien dat de uitgaven aan inkomende transfers en salariskosten gevaarlijk hoog zijn bij PSV.
pi_121941511
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Salarishuis, hoe hoog is het plafond daar, dat vraag ik me af.

AMC ---> Toivonen, Wijnaldum, in geval van nood Mertens doorschuiven en kan je (Lens - Matavz - Depay) spelen. Jeugd mag ook eens de kans krijgen.

Ajax heeft ook in 2010/2011 het kampioenschap binnengehaald met aidszooi als Ebecilio, Özbiliz.
pi_121941548
quote:

[..]

Ze betalen inderdaad te veel. Maar wie bepaald de marktwaarde? Als er zo een gekke Oostblok Club langs komt, kun je zomaar spekkoper zijn.

Daarentegen is speculeren met echt geld natuurlijk niet slim wanneer je geen doordacht beleid voert.
Als je een Wijnaldum haalt als opvolger voor Toivonen dan klopt er iets niet. Als je Matavz haalt, maar je hebt Lens en Mertens op de flanken klopt er ook iets niet. Dan haal je Narsingh met als doel Matavz te bedienen en dan zet je Lens in de spits. Wat dan uiteindelijk nog best aardig uitpakt. Maar zodra daar een verandering plaatsvindt begint het wankelen weer.

Neem daarnaast nog het feit dat een goede TD onverkoopbare spelers weet te verkopen en dan denk ik dat Brands niet de juiste man op de juiste positie is.
pi_121941575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, je zult eens proberen een speler béter te maken. Kom op zeg :'). Wijnaldum legde er bij Feijenoord in het grootste rampseizoen ooit 11 in en speelde aardig als spelverdeler in sommige wedstrijden.

[..]

^O^.
Tja, misschien zijn ze erachter gekomen dat dit het absolute plafond van Wijnaldum is. Dan is het jammer dat hij op zijn 17e al aan zijn plafond zat, maar is er niks meer van te maken. Dat kan een keer gebeuren. Het probleem is alleen dat het gebeurt met iemand die 5 miljoen euro heeft gekost aan transfergeld.
pi_121941590
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:01 schreef mrstylo het volgende:
thijsslegers twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:46:59 #Locadia gepromoveerd naar de voorlopige selectie van Jong Oranje reageer retweet
^O^ ^O^ ^O^
_O_
pi_121941595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het zo goed, Lans?
Goed zo manneke. Ik ben trots.
pi_121941619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Neem daarnaast nog het feit dat een goede TD onverkoopbare spelers weet te verkopen en dan denk ik dat Brands niet de juiste man op de juiste positie is.
Marc Netto. O+
pi_121941620
Is die Locadia dan god?
pi_121941656
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Salarishuis, hoe hoog is het plafond daar, dat vraag ik me af.

AMC ---> Toivonen, Wijnaldum, in geval van nood Mertens doorschuiven en kan je (Lens - Matavz - Depay) spelen. Jeugd mag ook eens de kans krijgen.

Ajax heeft ook in 2010/2011 het kampioenschap binnengehaald met aidszooi als Ebecilio, Özbiliz.
Toivonen is stuk. Mertens kan er niet spelen. Depay is niet goed genoeg schijnbaar, of heeft een volledig verkeerde instelling van wat ik hier ook wel eens hoor. Ja, dan kom je in de situatie dat er een speler bij moet komen.
pi_121941679
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Marc Netto
Die kun je vanwege zijn uiterlijk dan weer moeilijk serieus nemen. Zal wel een goede outbound caller zijn. ;)
pi_121941683
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Is die Locadia dan god?
Nope.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')