SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie post dit.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Syntix het volgende:
Powertennis tegen absolute kunst
spelers als Djokovic en Tsonga moeten echt zo snel mogelijk uit de tennissport verdwijnen.
Wat is de dezequote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Syntix het volgende:
spelers als Djokovic en Tsonga moeten echt zo snel mogelijk uit de tennissport verdwijnen.
WTF.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Syntix het volgende:
Bizar, zeker gezien het feit dat ze elkaar toen elke week tegenkwamenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:38 schreef TheGeneral het volgende:
Laatste wedstrijd tussen Federer en Tsonga was al weer eind 2011.
Wat is er mis met het tennis van Tsonga?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat het powertennis maar mag worden afgestopt
Dus je vindt dat Djokovic en Tsonga dezelfde speelstijl hebben of moeten er meerdere stijlen worden afgeschaft?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, die was wel geweldig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef TheGeneral het volgende:
Oh jammer dat die uit werd gegeven! Briljante bal om het net heen daarna van Federer.
Je hebt nooit gezien hoeveel balgevoel Tsonga heeft en hoe mooi hij kan spelen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die roze veters van FedEx blijven me irriteren.
Maar die veters is gewoon lelijk. Doe gewoon roze schoenen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef HulkHeld het volgende:
Haha, ik vind dat roze bij Federer eigenlijk wel goed staan. Bij spelers als Djokovic zou ik me daar meer aan irriteren denk ik.
Ja, op Fed na heeft Tsonga misschien wel het leukste spel van de tourquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt nooit gezien hoeveel balgevoel Tsonga heeft en hoe mooi hij kan spelen?
Zijn* lelijk. Nee, het zijn geen voetballers :pquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar die veters is gewoon lelijk. Doe gewoon roze schoenen dan
Ik wilde zeggen: Die veters, dat is gewoon lelijk. Ik type liefst zo min mogelijk woordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zijn* lelijk. Nee, het zijn geen voetballers :p
Lime groene veters hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar die veters is gewoon lelijk. Doe gewoon roze schoenen dan
Dat is het enige dat magquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gekleurde veters in je schoenen is zo 14-jarige meisjes ....
Omdatie zwart is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Waarom doet Tsonga me denken aan Brock uit Pokemon?
En het erge is dat je dadelijk in de voorjaarscompetitie gasten tegenkomt met deze schoenen incl. vetersquote:
Kansloos.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
Alles goed en wel, maar ik moet om 12.30 uur weg en ik hoop dat ze dan klaar zijn.
Zit er niet in!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
Alles goed en wel, maar ik moet om 12.30 uur weg en ik hoop dat ze dan klaar zijn.
Kids van school ophalen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
Nee, koffieafspraak met een meisje.quote:
Serieus bedoeld?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wauw, Federer die emoties laat zien.
En het jaar erna Del Potro vs. Rafaquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat jaar daarvoor Gonzo vs Rafa. Wat een vernederingen
I know, ook door mezelf, maar bij elke slechte volley op een belangrijk moment doe ik het weerquote:
En daarvoor het tennis laten schieten...... je bent gek.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, koffieafspraak met een meisje.
Doet ie inderdaad wel vaker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wauw, Federer die emoties laat zien.
Die volleys van Tsonga tegen Rafa toen waren wel 75% van de keren puur gelukquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef luckass het volgende:
[..]
En het jaar erna Del Potro vs. Rafa(Oke, ander toernooitje).
En Tsonga laat het wel liggen zeg sjonge jonge.
Inderdaad. Die ballen vielen elke keer dood achter het net en kwamen vaak nog terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die volleys van Tsonga tegen Rafa toen waren wel 75% van de keren puur geluk
Ik heb het hem geen enkele andere keer zo goed zien doen
Dat wordt niks hoor, fed-fan. ze houdt niet van tennis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, koffieafspraak met een meisje.
Of van koffiequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat wordt niks hoor, fed-fan. ze houdt niet van tennis.
Dat is inderdaad waar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Morthill het volgende:
we hebben het over Federer, die maakt zijn breakkansen zelden
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En daarvoor het tennis laten schieten...... je bent gek.
Ze heeft je nu al in een houdgreep. Gaat niks worden, sorry.
Ze is helaas getrouwd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat wordt niks hoor, fed-fan. ze houdt niet van tennis.
Maar goed ook, het was toch niets :pquote:
Nee, oud-collega.quote:
Tsonga gaat echt niet winnen van Murray en daarna nog Djokovic.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Morthill het volgende:
Ik zeg gewoon Tsonga in 5 en hij wint het AU vervolgens
Haha, heb jij effe geluk!:)quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn koffieafspraak gaat niet door dus ik kan het gewoon afkijken.
Nee, dat lijkt mij ook niet reeel. Is het überhaupt weleens iemand gelukt om van die drie op rij te winnen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tsonga gaat echt niet winnen van Murray en daarna nog Djokovic.
Oh, misschien houd ze dan toch van tennis en heeft ze daarom afgezegd!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
Zelf afgezegd zeker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
Dat is helaas door het schema nog nooit voorgekomen. Als de nummer 1 t/m 4 de halve finales bereiken kan dit niet. Nadal natuurlijk wel vaak genoeg Djokovic en Federerquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet reeel. Is het überhaupt weleens iemand gelukt om van die drie op rij te winnen?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef opgebaarde het volgende:
Het blijft jammer dat de presentatrice op eurosport haar liefde en voorkeur voor Federer nauwelijks onder stoelen of banken schuift
Nee, zij was nog ziek (alleen wel een beetje late afmelding).quote:
Kristie Boogert.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef opgebaarde het volgende:
Het blijft jammer dat de presentatrice op eurosport haar liefde en voorkeur voor Federer nauwelijks onder stoelen of banken schuift
Als Fed die dan wint en er niks van voelt tegen Murray welquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
5e set, dat willen we toch allemaal wel?
Dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Als Fed die dan wint en er niks van voelt tegen Murray wel
Ligt aan zijn slag en vooral aan het feit dat hij de ballen heel erg snel na de stuit slaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef HulkHeld het volgende:
Wtf doet 'ie Federer altijd met die mishits van hem, daar word je echt ziek van gewoon..
Dat zeggen we altijd vooraf bij een grote stuntquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tsonga gaat echt niet winnen van Murray en daarna nog Djokovic.
Er moet nog een set gespeeld wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef Morthill het volgende:
Gaat Federer voor het eerst sinds 2003 niet de SF halen
Federer moet wat efficienter zijn bij de breakpoints en dan is er niks aan de handquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef Morthill het volgende:
Gaat Federer voor het eerst sinds 2003 niet de SF halen
Terwijl hij op tennis zitquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
Die Tsonga kan er dus helemaal niks van he, en dat terwijl hij op tennis zit
Niet echt. Want dat gebeurd niet zo vaak. En dan gaat het om andere spelers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zeggen we altijd vooraf bij een grote stunt
Hoorde ik even niet maar kennelijk ook niet goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef opgebaarde het volgende:
En hoe zit het met Tsonga en zijn streak tegen top 10 spelers, fed-fan?
Hoeveelste staat Gasquet dan? Ik dacht dat hij door het wegvallen van Nadal op plek 9 stond op dit toernooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
Die had er dacht ik 12 achter elkaar verloren, tot hij won van Gasquet.
10e.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoeveelste staat Gasquet dan? Ik dacht dat hij door het wegvallen van Nadal op plek 9 stond op dit toernooi.
Voor de World Tour Finals dan blijkbaar dus 3 achter elkaar verloren tegen toptien :squote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft blijkbaar vijf van zijn laatste acht wedstrijden tegen toptienspelers verloren.
Veel te voorbarig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zit er niet meer in denk. Tsonga mentaal gebroken.
Goh echt, dat meen je niet. En ik maar denken dat bij een 2-2 stand in sets de laagst gekwalificeerde speler automatisch doorging naar de volgende ronde. Wat een zegen dat jij er bent om deze complexe informatie zo duidelijk over te brengen. Ze zouden een standbeeld voor je moeten oprichtenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er moet nog een set gespeeld worden
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Goh echt, dat meen je niet. En ik maar denken dat bij een 2-2 stand in sets de laagst gekwalificeerde speler automatisch doorging naar de volgende ronde. Wat een zegen dat jij er bent om deze complexe informatie zo duidelijk over te brengen. Ze zouden een standbeeld voor je moeten oprichten
Geen overkill van sarcasme?quote:
Dat was meer een reactie van: je brengt het meer als een feit vergeleken met de situatie op dat moment.. Je deed net of Tsonga er al wasquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Goh echt, dat meen je niet. En ik maar denken dat bij een 2-2 stand in sets de laagst gekwalificeerde speler automatisch doorging naar de volgende ronde. Wat een zegen dat jij er bent om deze complexe informatie zo duidelijk over te brengen. Ze zouden een standbeeld voor je moeten oprichten
Schitterende post dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Nadal - Djokovic vorig jaar nog !quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef truedestiny het volgende:
Lekkere pot zeg, zo vaak zie je niet 2 van zulke agressieve(speelstijl) tennissers tegen elkaar.
Ach, die partij was in een vloek en een zucht voorbij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal - Djokovic vorig jaar nog !
Ik zei "Gaat Federer..." en niet "Federer gaat..."quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat was meer een reactie van: je brengt het meer als een feit vergeleken met de situatie op dat moment.. Je deed net of Tsonga er al was![]()
Je ma is docent Nederlands?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zei "Gaat Federer..." en niet "Federer gaat..."
Lesje Nederlandse grammatica:
Als de persoonsvorm vooraan staat is het een interrogatieve zin, die gebruiken we in de regel voor vragen (ook andere dingen, maar laten we het simpel houden). Als het subject vooraan staat met de persoonsvorm op de tweede plek is het een declaratief die we veel gebruiken voor dingen als vertellen.
Dus nee, ik bracht het niet als een feit.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal - Djokovic vorig jaar nog !
Dan mag je blijven dromen, dat gaat hij niet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef Morthill het volgende:
jammer, hoop nog steeds dat Tsonga een keer een GS gaat pakken
Ik ben docent aan de afdeling Nederlands van de RuGquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben docent aan de afdeling Nederlands van de RuG
Maar het verschil tussen vraagzinnen en mededelende zinnen is iets wat kinderen op de basisschool al begrijpen. Dus misschien moet je even bij jezelf te rade gaan.
Mag ik jouw glazen bol lenen? k tkz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan mag je blijven dromen, dat gaat hij niet doen.
Ik zie dat de basisschoolvergelijking perfect van toepassing was. Goed dat je laat zien wat je niveau isquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
wat een kneus ben je ook om er zo serieus op in te gaan
Nou ja, uitserveren na zo'n game met MP's is niet makkelijk..quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef HulkHeld het volgende:
Nou Fed, gun hem deze game en maak het zelf af.
Kun je voor mij ook wat in de magnetron leggen? Lunchtijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oeh, bitchfight in the topic ondertussen
Waar is mn popcorn?
Federer met al zijn ervaring heeft dat al veel vaker gedaan, moet voor hem geen probleem zijn toch?:Pquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, uitserveren na zo'n game met MP's is niet makkelijk..
Ervaring zal helpen, maar is ook niet alles.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Federer met al zijn ervaring heeft dat al veel vaker gedaan, moet voor hem geen probleem zijn toch?:P
Alles wat die aanraakt valt in een hoekje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
Tsonga zijn returns vallen constant precies in het hoekje
Hij stond nog al onder druk. dan kan je hem niet gewoon terugspelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus Federer zeg, sla die backhand eens normaal..
Ik dacht dat het Roger Federer is. Al snel ik met zijn geweldige tennis wel dat je hem Jezus Federer noemt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus Federer zeg, sla die backhand eens normaal..
Je kan hem dan wel wat minder hard en diep in de andere hoek plaatsenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij stond nog al onder druk. dan kan je hem niet gewoon terugspelen.
Dat gaat niet zo makkelijk hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je kan hem dan wel wat minder hard en diep in de andere hoek plaatsen
Cursus caberatier aan het volgen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Roger Federer is. Al snel ik met zijn geweldige tennis wel dat je hem Jezus Federer noemt.
Hij verloor ook nooit van Djokovic op een slam tot hij voor het eerst verloor...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Federer verloor nog nooit van Murray op een Grand Slam, al verloor hij afgelopen zomer wel een vrij belangrijk potje van Murray
Dit tegeltje zal nog wel even heel blijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij verloor ook nooit van Djokovic op een slam tot hij voor het eerst verloor...
Tegeltjeswijsheid ftw
Haha, niet zo serieus reagerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij verloor ook nooit van Djokovic op een slam tot hij voor het eerst verloor...
Tegeltjeswijsheid ftw
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Federer verloor nog nooit van Murray op een Grand Slam, al verloor hij afgelopen zomer wel een vrij belangrijk potje van Murray
Dat is Azarenka toch al? Geen idee hoe oud die is maar die gaat de AO wel winnen dit jaar (25% kans).quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Sloane is de toekomst van het damestennis.
Vika is al 24. En die is niet de toekomst, die is het heden al. Maria is mar 1 jaar ouder geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is Azarenka toch al? Geen idee hoe oud die is maar die gaat de AO wel winnen dit jaar (25% kans).
Ze moet dit jaar nog 24 worden. Sharapova is 2 jaar ouder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vika is al 24. En die is niet de toekomst, die is het heden al. Maria is mar 1 jaar ouder geloof ik.
Sloane is 19
Ze won al heel jong (17) haar eerste Wimbledon. Dan krijg je idd die indrukquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:15 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik vergeet altijd dat Sharapova nog maar 25 is, naar mijn idee doet ze echt al eeuwen mee en moet ze ouder zijn...
Dat heb ik met Federer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:15 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik vergeet altijd dat Sharapova nog maar 25 is, naar mijn idee doet ze echt al eeuwen mee en moet ze ouder zijn...
Prachtig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Angelof9 het volgende:
"I'll be fine, I'm young, I recover fast. You know, compared to the senior players."
Mwah, dit wordt toch een heel erg lastige verhaal. Als hij AO wil winnen, dan moet hij waarschijnlijk van Murray en Djokovic winnen. Als hem dat al lukt, dan is hij zondag een wrak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Ik zie 'm nergens springenquote:
Laatst op Wimbledon lukte het hem ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, dit wordt toch een heel erg lastige verhaal. Als hij AO wil winnen, dan moet hij waarschijnlijk van Murray en Djokovic winnen. Als hem dat al lukt, dan is hij zondag een wrak.
Lendl heeft van Murray een echte topspeler gemaakt. Net wat sneller, mentaal veel sterker geworden etcetra. De dingen die hij 2 jaar geleden nog miste.
Gras ligt hem toch net wat beter dan de langzamere hardcourtbanen van de AO. Djokovic daarentegen voelt zich helemaal thuis op de hardcourtbanen. We zullen zien. Federer is ook niet de jongste meer en zal het zwaar genoeg krijgen tegen Murray. Laat staan als hij 2 dagen later weer moet opdraven tegen Djokovic. Er is mij wel ten hore gekomen dat hij sinds de World Tour Finals in Londen gewerkt heeft aan zijn conditie. Slimme zet. Ben benieuwd, heel benieuwd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Laatst op Wimbledon lukte het hem ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |