Hij verloor ook nooit van Djokovic op een slam tot hij voor het eerst verloor...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Federer verloor nog nooit van Murray op een Grand Slam, al verloor hij afgelopen zomer wel een vrij belangrijk potje van Murray
Dit tegeltje zal nog wel even heel blijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij verloor ook nooit van Djokovic op een slam tot hij voor het eerst verloor...
Tegeltjeswijsheid ftw
Haha, niet zo serieus reagerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij verloor ook nooit van Djokovic op een slam tot hij voor het eerst verloor...
Tegeltjeswijsheid ftw
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Federer verloor nog nooit van Murray op een Grand Slam, al verloor hij afgelopen zomer wel een vrij belangrijk potje van Murray
Dat is Azarenka toch al? Geen idee hoe oud die is maar die gaat de AO wel winnen dit jaar (25% kans).quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Sloane is de toekomst van het damestennis.
Vika is al 24. En die is niet de toekomst, die is het heden al. Maria is mar 1 jaar ouder geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is Azarenka toch al? Geen idee hoe oud die is maar die gaat de AO wel winnen dit jaar (25% kans).
Ze moet dit jaar nog 24 worden. Sharapova is 2 jaar ouder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vika is al 24. En die is niet de toekomst, die is het heden al. Maria is mar 1 jaar ouder geloof ik.
Sloane is 19
Ze won al heel jong (17) haar eerste Wimbledon. Dan krijg je idd die indrukquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:15 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik vergeet altijd dat Sharapova nog maar 25 is, naar mijn idee doet ze echt al eeuwen mee en moet ze ouder zijn...
Dat heb ik met Federer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:15 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik vergeet altijd dat Sharapova nog maar 25 is, naar mijn idee doet ze echt al eeuwen mee en moet ze ouder zijn...
Prachtig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Angelof9 het volgende:
"I'll be fine, I'm young, I recover fast. You know, compared to the senior players."
Mwah, dit wordt toch een heel erg lastige verhaal. Als hij AO wil winnen, dan moet hij waarschijnlijk van Murray en Djokovic winnen. Als hem dat al lukt, dan is hij zondag een wrak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Ik zie 'm nergens springenquote:
Laatst op Wimbledon lukte het hem ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, dit wordt toch een heel erg lastige verhaal. Als hij AO wil winnen, dan moet hij waarschijnlijk van Murray en Djokovic winnen. Als hem dat al lukt, dan is hij zondag een wrak.
Lendl heeft van Murray een echte topspeler gemaakt. Net wat sneller, mentaal veel sterker geworden etcetra. De dingen die hij 2 jaar geleden nog miste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |