Tsonga gaat echt niet winnen van Murray en daarna nog Djokovic.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Morthill het volgende:
Ik zeg gewoon Tsonga in 5 en hij wint het AU vervolgens
Haha, heb jij effe geluk!:)quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn koffieafspraak gaat niet door dus ik kan het gewoon afkijken.
Nee, dat lijkt mij ook niet reeel. Is het überhaupt weleens iemand gelukt om van die drie op rij te winnen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tsonga gaat echt niet winnen van Murray en daarna nog Djokovic.
Oh, misschien houd ze dan toch van tennis en heeft ze daarom afgezegd!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
Zelf afgezegd zeker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
Dat is helaas door het schema nog nooit voorgekomen. Als de nummer 1 t/m 4 de halve finales bereiken kan dit niet. Nadal natuurlijk wel vaak genoeg Djokovic en Federerquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet reeel. Is het überhaupt weleens iemand gelukt om van die drie op rij te winnen?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef opgebaarde het volgende:
Het blijft jammer dat de presentatrice op eurosport haar liefde en voorkeur voor Federer nauwelijks onder stoelen of banken schuift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |