SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie post dit.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Syntix het volgende:
Powertennis tegen absolute kunst
spelers als Djokovic en Tsonga moeten echt zo snel mogelijk uit de tennissport verdwijnen.
Wat is de dezequote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Syntix het volgende:
spelers als Djokovic en Tsonga moeten echt zo snel mogelijk uit de tennissport verdwijnen.
WTF.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Syntix het volgende:
Bizar, zeker gezien het feit dat ze elkaar toen elke week tegenkwamenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:38 schreef TheGeneral het volgende:
Laatste wedstrijd tussen Federer en Tsonga was al weer eind 2011.
Wat is er mis met het tennis van Tsonga?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat het powertennis maar mag worden afgestopt
Dus je vindt dat Djokovic en Tsonga dezelfde speelstijl hebben of moeten er meerdere stijlen worden afgeschaft?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, die was wel geweldig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef TheGeneral het volgende:
Oh jammer dat die uit werd gegeven! Briljante bal om het net heen daarna van Federer.
Je hebt nooit gezien hoeveel balgevoel Tsonga heeft en hoe mooi hij kan spelen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die roze veters van FedEx blijven me irriteren.
Maar die veters is gewoon lelijk. Doe gewoon roze schoenen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef HulkHeld het volgende:
Haha, ik vind dat roze bij Federer eigenlijk wel goed staan. Bij spelers als Djokovic zou ik me daar meer aan irriteren denk ik.
Ja, op Fed na heeft Tsonga misschien wel het leukste spel van de tourquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt nooit gezien hoeveel balgevoel Tsonga heeft en hoe mooi hij kan spelen?
Zijn* lelijk. Nee, het zijn geen voetballers :pquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar die veters is gewoon lelijk. Doe gewoon roze schoenen dan
Ik wilde zeggen: Die veters, dat is gewoon lelijk. Ik type liefst zo min mogelijk woordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zijn* lelijk. Nee, het zijn geen voetballers :p
Lime groene veters hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar die veters is gewoon lelijk. Doe gewoon roze schoenen dan
Dat is het enige dat magquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gekleurde veters in je schoenen is zo 14-jarige meisjes ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |