SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 24-01-2013 07:02:23 ]F means you're fucked![]()
Loch Ness staat ook op mijn verlanglijstje. Ben benieuwd of ik na deze periode richting Rotterdam nog steeds een verlanglijstje hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke plan was Berlijn, maar op eigen gelegenheid. De rush op startbewijzen en de onmogelijkheid om startbewijzen op een fatsoenlijke manier over te dragen maakt dat lastig. Ik ben nu Eindhoven, Brussel of Loch Ness aan het overwegen, Eventueel een marathon in India als ik in die periode voor mijn werk toevallig daar zou zitten en dat op tijd weet.
F means you're fucked![]()
Zal vanavond wel ff kijken wat dat doet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De tijd is vooral anders. Is me nooit opgevallen en als je direct van je Garmin upload naar Endo, wat gebeurd er dan? En als je die gpx exporteert en dan importeert in Garmin, wat gebeurd er dan?
De data op het plaatje is garmin connect -> gpx bestand -> endomondo.![]()
Waarom doe je het op die manier?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zal vanavond wel ff kijken wat dat doet.
De data op het plaatje is garmin connect -> gpx bestand -> endomondo.F means you're fucked![]()
Het is inderdaad schitterend weer nu.Kijk je wel uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Jongens KIJK nou wat een weer! Fuck de extra rustdag ik ga me zo in m'n tight hijsen.![]()
![]()
waarom niet Endomondo --> Import from Garmin?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zal vanavond wel ff kijken wat dat doet.
De data op het plaatje is garmin connect -> gpx bestand -> endomondo.Ja doei.![]()
Dat dus, met al je scheenbeenellende Swetsquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef Arquero het volgende:
Het is inderdaad schitterend weer nu.
[..]
Kijk je wel uit![]()
![]()
Never change a winning team!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb niets anders dan Brooks Pure's. Weet ook niet of ik nog anders wilAnyway you want it, that's the way you need it.![]()
Liep niet helemaal lekker in het begin kreeg een of andere foutmelding, vandaar.quote:
Zoals ik al zei zal ik het vanavond ff zo proberen.![]()
brrr, dat was koud.
interval geslaagd, maar de laatste km was net een tikje te veel van het goede.
http://www.endomondo.com/workouts/153523181/3690596
bij de eerste 2 moeite om mn snelheid onder controle te krijgen
warmlopen
mijn intervalbaan. je ziet het pad tot halverwege, daar zit een hobbel en daarna loopt het iets af, maar wel vol in de wind
ik heb wel wat gedaan geloof ik...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:46 schreef YUR het volgende:
Had die laatste foto niet in een spoiler gekund? Schrik me dood man!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
toch mooi 9,4 km gelopen vandaag ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
inmiddels wel ja...quote:
Ecosia
Foto's, altijd leuk!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een landschap! Prachtig,.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef Jumparound het volgende:
brrr, dat was koud.
interval geslaagd, maar de laatste km was net een tikje te veel van het goede.
http://www.endomondo.com/workouts/153523181/3690596
bij de eerste 2 moeite om mn snelheid onder controle te krijgen
[ afbeelding ]
warmlopen
[ afbeelding ]
mijn intervalbaan. je ziet het pad tot halverwege, daar zit een hobbel en daarna loopt het iets af, maar wel vol in de wind
[ afbeelding ]
ik heb wel wat gedaan geloof ik...![]()
Zo heerlijk relaxed rondje van 6KM. Geen scheenpijn.
Alleen hoor ik net dat mijn afspraak voor een gesprek nav een open sollicitatie een week wordt verzet wegens ziekte. En dat terwijl ik zóóó enthousiast ben over dit bedrijf.
![]()
dat is stom swets... maar mooi van je scheen!
Ecosia
Coooooooole foto's Jump~! weer een gezicht bij een loper hiero![]()
Swets, k van je gesprek, maar afstel is geen uitstel, om er maar een cliché tegenaan te gooien. Ziekte kan gebeuren.![]()
En ik heb zooo'n goed gevoel bij dat bedrijf, op de een of andere manier![]()
Arque, als ik mijn endomondo en garmin connect naast elkaar leg, zijn ze exact gelijkEndomondo dan direct vanuit garmin geimporteerd
Ik heb vanmorgen met 60 kleuters op het schoolplein gespeeld, eerst hele plein in kleuterparadijs omtoveren, heuveltje gemaakt om vanaf te sleeen enzo.. Ik heb het koud!!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
I see. Kijk, dat zou dan natuurlijk extra leuk zijn!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef E.T. het volgende:
En ik heb zooo'n goed gevoel bij dat bedrijf, op de een of andere manier![]()
Arque, als ik mijn endomondo en garmin connect naast elkaar leg, zijn ze exact gelijkEndomondo dan direct vanuit garmin geimporteerd
Ik heb vanmorgen met 60 kleuters op het schoolplein gespeeld, eerst hele plein in kleuterparadijs omtoveren, heuveltje gemaakt om vanaf te sleeen enzo.. Ik heb het koud!!![]()
Respect.......60 kleuters + ochtend![]()
![]()
Op zulke dagen weet ik weer heel zeker dat ik geen juf zou kunnen zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
I see. Kijk, dat zou dan natuurlijk extra leuk zijn!![]()
Respect.......60 kleuters + ochtend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Oh dat klinkt een beetje hetzelfde als wat ik heb, bij mij zit het ook aan de zijkant/buitenkant van mn rechterknie. Het lijkt dan een pees die eerst begint met pijn doen gewoon en als het echt erg is lijkt het alsof ie verkeerd geschoten is om een bot heen ofzo. (Kan vast nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Na overleg met een collega die hardloopt, wat meer te weten gekomen over mijn 'klachten'. Hij heeft dat nl. ook gehad, schijnt sowieso heel veel voor te komen. Volgens mij komt dat aardig overeen met een spingersknie. Toevallig had die collega hem óók gekregen na de Zevenheuvenloop. Het is iig de pees, alleen niet aan de voorkant (zoals jij dat -denk ik- hebt, maar meer aan de zijkant. En het is maar 1 kant.). Hij doet er veel rek- en strekoefeningen voor, ik denk dat ik die ook ga doen de komende tijd + vermindering van mijn getrainde aantal kilometers. HM wordt hem dus definitief niet. En vrijdag nog ff naar de fysio van Run2day) Nou om 4 uur naar Run2day, ik ben benieuwd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=808quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat klinkt een beetje hetzelfde als wat ik heb, bij mij zit het ook aan de zijkant/buitenkant van mn rechterknie. Het lijkt dan een pees die eerst begint met pijn doen gewoon en als het echt erg is lijkt het alsof ie verkeerd geschoten is om een bot heen ofzo. (Kan vast niet) Nou om 4 uur naar Run2day, ik ben benieuwd!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dank je, even lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=808Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
7km uit m'n tenen moeten halen. Man, dat ging écht niet vanzelf. Het was ook echt bijna een elfstedentocht met af en toe wat kluunstukjes her en derOok de straat was glad zo af en toe, ijzel. En het sneeuwde lichtjes
Máár bij 5.6km stond er een ouder echtpaar bij een bushalte waar ik langs kwam, en die deden echt alsof ik een marathonfinish naderde! Helemaal aanmoedigen en gebaren en klappen![]()
![]()
![]()
De laatste anderhalve km gingen een stukje soepeler, met een grote grijns op m'n gezicht. Leuk!
![]()
(zie ook even het sprintpiekje bij 5.6
)
http://www.endomondo.com/workouts/153537535/881511
er is ook precies te zien waar het écht spekglad was
Ja doei.![]()
leuk is dat! zo grappig als mensen soms reageren
Ecosia
Haha, leuk is dat die aanmoedigingen. Ik had dat laatst precies andersom. Een omaatje besloot een vrij lange sprint naar de bushalte te trekken. Ik rende aan de overkant van de straat en toen ik haar passeerde besloot ik haar aan te moedigen, waarop zij met nog meer verve ging rennen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Máár bij 5.6km stond er een ouder echtpaar bij een bushalte waar ik langs kwam, en die deden echt alsof ik een marathonfinish naderde! Helemaal aanmoedigen en gebaren en klappen![]()
![]()
![]()
De laatste anderhalve km gingen een stukje soepeler, met een grote grijns op m'n gezicht. Leuk!
![]()
)
De bus had ze gehaald!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Haha, doet me denken aan wintersport een paar jaar geleden. Was een afdaling aan het maken komt er ineens een bejaarde vrouw met langlaufski's uit een pad de piste op, wat denk ik niet de bedoeling was. Ze ging keihard naar beneden dus ik riep: Ca va? Ik kreeg met toch een lading Franse scheldwoorden over me heen. Nou ja, ze was wel snel beneden...![]()
Pfoeh, bij mijn werk nemen ze de RoPaRun erg serieus iigToftoftofquote:Training
Inmiddels zijn de trainingen gestart. Wekelijks komen de lopers bij elkaar om de conditie op te bouwen om straks ruim 500 kilometer te kunnen hardlopen met een gemiddelde snelheid van 11 km per uur. Periodiek nemen zij deel aan diverse georganiseerde lopen, zoals de 21 van Egmond, CPC of estafetterun Rotterdam. Naast de algemene fysieke gesteldheid is het ook van belang om te oefenen met hardlopen in het donker. Dat is namelijk moeilijker dan het lijkt, zo weten we uit ervaringen van andere teams. Daarom zullen er ook meerdere nachtlopen georganiseerd worden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef GotC het volgende:
Pfoeh, bij mijn werk nemen ze de RoPaRun erg serieus iig
[..]
Toftoftof![]()
Dat is wel een contrast met het team waar ik in ga lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
coolquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Toftoftof
Ik loop vaak in het donker (vanwege tijdgebrek) maar vind het inderdaad wel vaak lastig. Vooral inschatten wat je wel en niet ziet (of dingen die je denkt te zien maar er niet zijn)...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Gelukkig hebben zij jou als loperquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een contrast met het team waar ik in ga lopen
![]()
Mja, m'n werk is hyperactief wb sporten/sportevenementen/sponsoren etcGelukje!
![]()
Jammer dat ze al zoveel lopers hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Toftoftof
Ja, dat is wel leuk, hier is dat minder, ken wel actievere bedrijven bij ons in de buurtquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig hebben zij jou als loper![]()
Mja, m'n werk is hyperactief wb sporten/sportevenementen/sponsoren etcGelukje!
Had je anders mee willen lopen dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer dat ze al zoveel lopers hebben<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ze hebben een team van 28 mensen:quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer dat ze al zoveel lopers hebben
-14 lopers
-3 teamcaptains
-4 chauffeurs
-2 EHBO/kaartlezers
-4 fietsers/kaartlezers
-2 verzorging
-2 catering
Had ook wel mee willen doenMaar er zijn echt mensen ingeloot enzo. Mag je 1x raden wie er sowieso meedoet
![]()
![]()
Dat zal niet de schoonmaker zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze hebben een team van 28 mensen:
-14 lopers
-3 teamcaptains
-4 chauffeurs
-2 EHBO/kaartlezers
-4 fietsers/kaartlezers
-2 verzorging
-2 catering
Had ook wel mee willen doenMaar er zijn echt mensen ingeloot enzo. Mag je 1x raden wie er sowieso meedoet
![]()
![]()
Dit jaar sowieso niet, maar misschien een andere keerquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk, hier is dat minder, ken wel actievere bedrijven bij ons in de buurt
[..]
Had je anders mee willen lopen dan?
Dat nietquote:Onze Arbo-kerel, die organiseert zo ongeveer alles wat te maken heeft met hardlopen voor het bedrijf, dus die doet ook mee met dit
![]()
![]()
Ah, ik verwachte zoiets als de CEO, die zichzelf van een plekje had verzekerd. Goeie zaak, die toko van jou![]()
Zal eens opzoeken hoe actief mijn nieuwe werkgever is (LUMC)...![]()
Ik heb geen idee hoeveel mensen er bij ons meedoen, volgens mij mikken ze op 8 lopers, de rest zou ik niet weten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze hebben een team van 28 mensen:
-14 lopers
-3 teamcaptains
-4 chauffeurs
-2 EHBO/kaartlezers
-4 fietsers/kaartlezers
-2 verzorging
-2 catering
Dan pols ik het volgend jaar wel nog een keer, als ik dan zelf weer meeloopquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit jaar sowieso niet, maar misschien een andere keer
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
LUMC heeft ook een gebouwenloop toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef Quoi het volgende:
Ah, ik verwachte zoiets als de CEO, die zichzelf van een plekje had verzekerd. Goeie zaak, die toko van jou![]()
Zal eens opzoeken hoe actief mijn nieuwe werkgever is (LUMC)...
http://www.runforrunners.nl/tag/lumc/![]()
Ze hebben in 2010 meegelopen met de Roparunquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:10 schreef Quoi het volgende:
Zal eens opzoeken hoe actief mijn nieuwe werkgever is (LUMC)...
Bij ons gaan ze de Mount Ventoux beklimmen in de strijd tegen kanker. Vorig jaar deden ze Alpe D'Huzes en nu dus dit.
Verder weet ik er nog niet veel over. Het is 21.7KM met een hoogte van 1600meter. Gemiddelde stijging 7% en max 11%.
Fietsen en lopen kun je kiezen. Ze gaan daarvoor ook clinics doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat lijkt me ook al zo vetquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij ons gaan ze de Mount Ventoux beklimmen in de strijd tegen kanker. Vorig jaar deden ze Alpe D'Huzes en nu dus dit.
Verder weet ik er nog niet veel over. Het is 21.7KM met een hoogte van 1600meter. Gemiddelde stijging 7% en max 11%.
Fietsen en lopen kun je kiezen. Ze gaan daarvoor ook clinics doen.
Ja mij ook. Heb er ook serieus over nagedacht. Echter is dat van 2 tot 6 September, en 7 September is de Strongmanrun. Dat lijkt me een beetje teveel van het goeie![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Damn, het is toch best nog wel koud buiten...
Wel m'n afstand- en tijdrecord verbroken zojuist, 25 kilometer getraind en 2:22u onderweg geweest. Tempo zat er niet overal even hard in, omdat o.a. de kade naar Schipluiden besneeuwde single-track was en dat gaat niet zo hard.Wel leuk voor de afwisseling, dus heb mij wel vermaakt!
Na 2 uur werd het allemaal wel wat zwaarder, maar op zich wel lekker getraind, duurt nu alleen wel aardig lang voordat ik weer op temperatuur ben, kan net weer een beetje typen met m'n handen...
Jack does it in real time...![]()
Wow, wat een end! Hoe ben je gelopen? getriggerd door Schipluidenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef DeeBee het volgende:
Wel m'n afstand- en tijdrecord verbroken zojuist, 25 kilometer getraind en 2:22u onderweg geweest. Tempo zat er niet overal even hard in, omdat o.a. de kade naar Schipluiden besneeuwde single-track was en dat gaat niet zo hard.Wel leuk voor de afwisseling, dus heb mij wel vermaakt!
Na 2 uur werd het allemaal wel wat zwaarder, maar op zich wel lekker getraind, duurt nu alleen wel aardig lang voordat ik weer op temperatuur ben, kan net weer een beetje typen met m'n handen...![]()
Klinkt toch wel cool, letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef DeeBee het volgende:
Na 2 uur werd het allemaal wel wat zwaarder, maar op zich wel lekker getraind, duurt nu alleen wel aardig lang voordat ik weer op temperatuur ben, kan net weer een beetje typen met m'n handen...
Ik mag as. zaterdag mijn afstand- en tijdrecord verbeteren....dan gaan we voor een 2,5 uur duurloop. En verder dan een HM of 2 uur en 9 minuten lopen (toevallig op dezelfde dag)ben ik nooit gekomen.
Delft - Schie - Zweth - Kethel - langs de rand van die wijken in Schiedam / Vlaardingen - naar de Vlaardingse Vaart - 'Kadeloop' ri. Schipluiden - Den Hoorn - Delft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wow, wat een end! Hoe ben je gelopen? getriggerd door SchipluidenJe moet echt een roteind voordat je 25 kilometer bij elkaar hebt met een rondje...
En ik had niet m'n beste dag, maar ik ga vrijdag 10 dagen wintersporten en het weekend nadat ik terugkom staat de 30 kilometer in Schoorl op het programma, dus was nu nog maar gegaan.Merkte dat het wel echt koud is (en het eerste uurtje moest ik de biertjes van gisteravond ook nog even definitief verwerken
) en kwam soms niet zo lekker in m'n ritme, maar overall wel tevreden! Veel fietspaden waren besneeuwd, ging op zich prima met m'n schoenen, maar je tempo valt toch wat terug, maar op hartslag gelopen dus het maakt allemaal niet zo uit (~ 75% intesiteit @ 170 BPM).
Het is wel schitterend overal in Midden-Delfland momenteel!Jack does it in real time...![]()
Mooi rondje. Schiedam/Vlaardingen nog niet gedaan, komt nog weleens als ik verder ga lopen, maar de rest is inmiddels bekend terrein. Nadeel van progressie in afstand, je moet creatiever worden met routes verzinnen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Delft - Schie - Zweth - Kethel - langs de rand van die wijken in Schiedam / Vlaardingen - naar de Vlaardingse Vaart - 'Kadeloop' ri. Schipluiden - Den Hoorn - Delft.Je moet echt een roteind voordat je 25 kilometer bij elkaar hebt met een rondje...
knip
Het is wel schitterend overal in Midden-Delfland momenteel!![]()
Dat vind ik juist een voordeel! Al piep ik als ik 25km zou moeten/willen lopen vast wel anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nadeel van progressie in afstand, je moet creatiever worden met routes verzinnen!![]()
Oh dat is echt heel tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
7km uit m'n tenen moeten halen. Man, dat ging écht niet vanzelf. Het was ook echt bijna een elfstedentocht met af en toe wat kluunstukjes her en derOok de straat was glad zo af en toe, ijzel. En het sneeuwde lichtjes
![]()
![]()
![]()
)
http://www.endomondo.com/workouts/153537535/881511
er is ook precies te zien waar het écht spekglad was![]()
Een extra![]()
voor het echtpaar
Ik heb ons schema even gescand:quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahah bedankt. En wat jammer voor Evy dat ze zou ook al kwijt is![]()
Maar hoe wordt er bij jou loopgroep opgebouwd dan? Krijg je daar ook een schema of hoe werkt zoiets?
(hihi kun je zien dat ik accountant wil worden als ik groot ben? vink zelfs m'n schema af![]()
)
Hierna komt B2: in week 8 t/m 14 naar 30 minuten lopen. Daarna kun je lid worden van de vereniging en kun je je aansluiten bij een van de meer ervaren groepen.![]()
Zometeen les 8 van Renate15, ik heb wel echt minder met deze kou...
Het mag wel 10 graden in de plus schieten van mij zsm...
Toch maar ff banaan eten en gaan!![]()
Het bouwt wat rustiger op dan Evy en blijft langer op de 1 en 2 minuten rennen tussendoor "hangen"....maar kan er wel het voordeel van inzien hoor![]()
Betaal je nu alleen voor deze aantal weken? Wel goed geregeld volgens mij toch?
Enne....wordt je automatisch accountant als je dingen afvinkt?ben ook van het vinken namelijk (en lijstjes en overzicht enzo
)
![]()
les 3, week 3
Ecosia
Tyler-Girl: ik betaal inderdaad alleen voor de beginnerscursus: ¤ 78 voor 14 weken (inclusief koffie/thee/chocolademelk na de training). De jaarcontributie is ¤ 150 per jaar, inclusief een shirt als je een heel jaar vooruitbetaald.
En ik vind het veel leuker dan ik had verwacht, tevreden mens hier!
en nee, niet automatisch maar accountants staan wel bekend als mensen die alleen maar dingen afvinken en daar (veel) geld mee verdienen![]()
![]()
Heb gewoon al 75km gerend deze maand, en de maand is nog lang niet om. *trots*
Ten opzichte van vorig jaar is dit echt zó'n enorme verbetering. *zwijmel* Dat ik ooit rennen niet leuk gevonden heb...![]()
Ja doei.![]()
wij-rennen-evenveel-boksquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Heb gewoon al 75km gerend deze maand, en de maand is nog lang niet om. *trots*
Ten opzichte van vorig jaar is dit echt zó'n enorme verbetering. *zwijmel* Dat ik ooit rennen niet leuk gevonden heb...
Ecosia
Herkenbaar! Ik had dit 15 jaar geleden ook al een echte kans moeten geven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ten opzichte van vorig jaar is dit echt zó'n enorme verbetering. *zwijmel* Dat ik ooit rennen niet leuk gevonden heb...
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb ooit als puber ook poging to hardlopen ondernomen. Liep 5 minuten als een dolle, kon niet meer vanwege buiten adem, opgegeven want blijkbaar geen talent. Jammer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik had dit 15 jaar geleden ook al een echte kans moeten geven.![]()
![]()
haha, zo herkenbaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb ooit als puber ook poging to hardlopen ondernomen. Liep 5 minuten als een dolle, kon niet meer vanwege buiten adem, opgegeven want blijkbaar geen talent. Jammer.
en maar roken he ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja, ik vraag me ook wel eens af wat er gebeurd was als ik in plaats van bij de korfbal op 6-jarige leeftijd lid was geworden van een atletiekvereniging...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik had dit 15 jaar geleden ook al een echte kans moeten geven.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Verplicht rondje meer met de gym, vond er geen donder aan. Ook omdat ongetraind (geen sport type) het een brug te ver was. Maar wist toen niet dat met juiste training en het zien van relatief snelle vooruitgang het echt wel leuk is!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb ooit als puber ook poging to hardlopen ondernomen. Liep 5 minuten als een dolle, kon niet meer vanwege buiten adem, opgegeven want blijkbaar geen talent. Jammer.
Dus dan maar bankhangen en bier drinken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja of als ik de afgelopen 35 jaar niet pony's en paarden had laten rennen, maar zelf. Nou ja, had ik toch wel een hoop leuke dingen gemist ook.![]()
ben benieuwd hoe het met mb is..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mb...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@YUR, train sinds kort bij een atletiekvereniging. Temeer ook, om dat ik inconsequent trainde en eigenlijk maar wat aanklooide.
Wil de marathon in 3:45 lopen![]()
![]()
Oh ja! Ik dacht dat ie jou bedoeldequote:
MissBliss was hier laatst nog, toch?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Herkenbaar ja, had afgelopen zaterdag ruim 25 km en ik voelde me net een visstick toen ik thuis kwamquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef DeeBee het volgende:
Na 2 uur werd het allemaal wel wat zwaarder, maar op zich wel lekker getraind, duurt nu alleen wel aardig lang voordat ik weer op temperatuur ben, kan net weer een beetje typen met m'n handen...![]()
![]()
Klinkt als een herkenbaar verhaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:48 schreef BlueNumber het volgende:
@YUR, train sinds kort bij een atletiekvereniging. Temeer ook, om dat ik inconsequent trainde en eigenlijk maar wat aanklooide.
Wil de marathon in 3:45 lopen
3:45 is ook mijn (ambitieus) streven... maar omdat het de eerste keer is, moet ik gewoon lekker de finish halen.
Maar het allereerste doel voor nu is fit en goed getraind aan de start verschijnen
True, heelhuids finishen staat voorop. Maar je moet toch een realistisch tempo bepalen om op te vetrekken. Wat heb jij op de halve staan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Klinkt als een herkenbaar verhaal
3:45 is ook mijn (ambitieus) streven... maar omdat het de eerste keer is, moet ik gewoon lekker de finish halen.
Maar het allereerste doel voor nu is fit en goed getraind aan de start verschijnen![]()
1.44, gelopen in A'dam. In Egmond liep ik ingehouden 1.45...Jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
True, heelhuids finishen staat voorop. Maar je moet toch een realistisch tempo bepalen om op te vetrekken. Wat heb jij op de halve staan?F means you're fucked![]()
Heb al een tijd geen halve als wedstrijd gelopen. Wel in de zomer 1:44 in een training.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef YUR het volgende:
[..]
1.44, gelopen in A'dam. In Egmond liep ik ingehouden 1.45...Jij?
Komende zondag een wedstrijd van 20 km, die wil ik wel volle bak gaan doen.![]()
Ik heb een loperskniequote:![]()
Kan heel veel oorzaken hebben, maar bij mij is het waarschijnlijk mn belabberde looptechniek.
Het zag er niet uit op het filmpje
Nou, dat moet ik proberen aan te passen (beter letten op haklanding, knie proberen recht te houden bij het landen) verder loopscholing doen (hakkenbillen etc) en spierversterkende oefeningen voor benen en billenen trainingsintensiteit verminderen.. (en ik deed al heel weinig
)
Ziggy played guitar
Dan lopen we zo'n beetje dezelfde tijdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:39 schreef BlueNumber het volgende:
Heb nog wel 7heuvelen en bruggenloop (Rotterdam) gedaan en die gingen in 1:10 en 1:09.
Dan ben ik in het ergste geval niet de enige optimistquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan lopen we zo'n beetje dezelfde tijden![]()
![]()
Welke wil je gaan lopen dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:48 schreef BlueNumber het volgende:
Wil de marathon in 3:45 lopen
En uit welke buurt kom je?![]()
Rotterdam, ik woon aan het parcoursquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Welke wil je gaan lopen dan?
En uit welke buurt kom je?![]()
![]()
Dan worden het dus drie voor de rotterdam marathon. En misschien kan yur je dan wel in de wie loopt waar zetten.![]()
Balenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een lopersknie![]()
Kan heel veel oorzaken hebben, maar bij mij is het waarschijnlijk mn belabberde looptechniek.
Nou, dat moet ik proberen aan te passen (beter letten op haklanding, knie proberen recht te houden bij het landen) verder loopscholing doen (hakkenbillen etc) en spierversterkende oefeningen voor benen en billenen trainingsintensiteit verminderen.. (en ik deed al heel weinig
)
maar succes met herstel
Ja doei.![]()
Me ingeschreven voor de Midden Delfland Halve Marathon - toch maar de 10.5, kwart dus
Yur, mag ik in de OP? Zaterdag 23 februari - 10.5k. Dit is de link.quote:![]()
Thanks moblo
Ziggy played guitar
Sterkte met het herstel MissBliss.Hoop voor je dat het snel beter gaat.
Welkom aan de nieuwe lopers hier trouwens, leuk, de club groeit gestaag![]()
![]()
Aangekleed en wel... Ben best wel zenuwachtig voor m'n eerste keer loopgroep
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef E.T. het volgende:
Aangekleed en wel... Ben best wel zenuwachtig voor m'n eerste keer loopgroep![]()
![]()
vooralsnog maak ik me voornamelijk zorgen of m'n zuurkool straks wel genoeg gezakt isquote:
Nou, weer wat geleerd; data rechtstreeks importeren uit Garmin dus in plaats van omzetten naar gpx bestand en importeren;
links omgezet via gpx en rechts rechstreeks uit Garmin. Dan krijg je nog meer data ook![]()
![]()
*burp*quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
vooralsnog maak ik me voornamelijk zorgen of m'n zuurkool straks wel genoeg gezakt is![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef E.T. het volgende:
Aangekleed en wel... Ben best wel zenuwachtig voor m'n eerste keer loopgroepleuk!! Ben benieuwd! Ik ben erg benieuwd wat ze me vanavond te vertellen hebben over de clinic
![]()
![]()
Wat voor clinic ga je doen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]leuk!! Ben benieuwd! Ik ben erg benieuwd wat ze me vanavond te vertellen hebben over de clinic
![]()
Bij een atletiekvereniging, voor 2 wedstrijden in juni en juli. Ik ga kijken of ik de 5 of voor de 10 ga, hangt een beetje van de niveaus af denk ik.quote:![]()
Leuk![]()
Als er genoeg animo is willen ze bij mijn vereniging een clinic blootvoets lopen geven.
Ben wel benieuwd, heb me opgegeven![]()
![]()
Succes Sun!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Beterschap MB![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Owquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een lopersknie![]()
)
![]()
Das klote, succes!![]()
Maar je mag dus nog wel gewoon doorgaan MissBliss en hoeft niet totale rust. Dat is al iets toch. En wordt het dan vanzelf beter als je die genoemde dingen doet?![]()
Thanks guysJa dat is wel fijn! Ik mag tenminste nog íets doen, 15 minuten lopen bijvoorbeeld. Maar dat trainen voor de 10 km wordt wel een beetje moeilijk zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar je mag dus nog wel gewoon doorgaan MissBliss en hoeft niet totale rust. Dat is al iets toch. En wordt het dan vanzelf beter als je die genoemde dingen doet?
Als het goed is wordt het betermaar geen idee hoe lang dat duurt. Mocht ik echt geen verbetering merken moet ik een afspraak maken met de fysio in z'n praktijk.
Ziggy played guitar
Fijn dat je nu wel wqt goeie tips gekregen hebt MB, hopelijk gaat het nu dan snel beter.
ET, wat stoer joh?
En ik kruip snel weer weg, ik voel me nog steeds zo slappe hap tov jullie!
***![]()
![]()
ik ben enthousiast
![]()
Er komen minimaal 4 groepen op verschillend niveaus, de eerste keer wordt een test om te kijken welk niveau iedereen heeft ongeveer, dan kiezen maar je kunt alle kanten nog op als je toch te hard of te traag zit.![]()
Sportfysio gaat een basistestje afnemen en na de clinic nog een keer, kijken wat de progressie is. Ook zijn ze regelmatig aanwezig voor vragen en tips![]()
En deze toko was aanwezig met info over schoenen, (compressie)sokken en ik ga er absoluut een afspraak maken. Ze hebben een sportpodoloog in dienst die me hoop ik verder kan helpen met mijn schenen(als ze het goed doen is het een aanrader voor alle Tukkers hier denk ik
)
9 Februari beginnen we![]()
![]()
Hier ook slappe hap! Volgende week als het weer lekker boven nul is gaan we er weer tegenaan!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
En ik kruip snel weer weg, ik voel me nog steeds zo slappe hap tov jullie!![]()
Profiquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben enthousiast
![]()
Er komen minimaal 4 groepen op verschillend niveaus, de eerste keer wordt een test om te kijken welk niveau iedereen heeft ongeveer, dan kiezen maar je kunt alle kanten nog op als je toch te hard of te traag zit.![]()
Sportfysio gaat een basistestje afnemen en na de clinic nog een keer, kijken wat de progressie is. Ook zijn ze regelmatig aanwezig voor vragen en tips![]()
En deze toko was aanwezig met info over schoenen, (compressie)sokken en ik ga er absoluut een afspraak maken. Ze hebben een sportpodoloog in dienst die me hoop ik verder kan helpen met mijn schenen(als ze het goed doen is het een aanrader voor alle Tukkers hier denk ik
)
9 Februari beginnen weLeuk dat je zo enthousiast bent
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
ProfiLeuk dat je zo enthousiast bent
ik heb goede hoop hierdoor een stap voorwaarts (
) te kunnen doen met het hardlopen
![]()
![]()
Ik ben er bijna zeker van dat dat gaat gebeurenGing bij mij ook als een dolle
![]()
En wat heb je vanavond gedaan?![]()
Alleen wat info ingewonnen en ingeschrevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef Quoi het volgende:
Ik ben er bijna zeker van dat dat gaat gebeurenGing bij mij ook als een dolle
![]()
En wat heb je vanavond gedaan?Was wel gezellig. Aardige lui allemaal
![]()
![]()
Vereniging bevalt mij nu al. Vooral tips om je techniek te verbeteren zijn relaxed. Verder krijg ik ook nog eens een uitgekiend trainingsschema![]()
![]()
als rust ook training is ben ik op dit moment voor een ultra aan het trainen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Tof Sunny!Klinkt super!
Verder, eens met BNBen ook nog steeds enorm blij met HAAG!
Ik ben nu trouwens wel weer toe om te gaan hardlopen. Morgen weer fitnessen, vrijdag weer fysio en hopelijk vanaf volgende week samen met m'n fysio oefeningen doen in de fitnesszaalHardlopen komt eindelijk weer in zicht..
![]()
goede berichten GotC!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef GotC het volgende:
Ik ben nu trouwens wel weer toe om te gaan hardlopen. Morgen weer fitnessen, vrijdag weer fysio en hopelijk vanaf volgende week samen met m'n fysio oefeningen doen in de fitnesszaalHardlopen komt eindelijk weer in zicht..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Lange duurrust?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
als rust ook training is ben ik op dit moment voor een ultra aan het trainen....![]()
![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef GotC het volgende:
Tof Sunny!Klinkt super!
Verder, eens met BNBen ook nog steeds enorm blij met HAAG!
licht aan het einde van de tunnel
back on track en alles!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: