We hebben wel eens een discussie jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey daar hebben we de onbekende usert.
Nu ik je UI zie kom je trouwens al wat bekender voor.
Nee joh, dan denken mensen dat het nog niet afgelopen is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je "einde Speech" beter kunt schrappen.
Stylo doet dat soort dingen gewoon uit zijn hoofd.quote:
oh, ik weet hem maar ik ga jou huiswerk nie maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hits to a high volume web site are assumed to follow a Poisson distribution with a mean of 10.000 per day. Approximate the following:
C: The value such that the probability that the number of hits in a day exceeds the value is 0,01
Heb het in het Kurdisch.quote:
Doelpunt net van Tunesie nog gezien? Deze was mooier dan die van Gervinho.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Caland het volgende:
Godverdomme kaartjes voor een vet feestje met koninginnedag
jouwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, ik weet hem maar ik ga jou huiswerk nie maken.
Zag je het antwoord in het model? Die wortel is gewoon in rook opgegaan manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, ik weet hem maar ik ga jou huiswerk nie maken.
Hoe weet je dan dat ze begonnen is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dan denken mensen dat het nog niet afgelopen is.
Nee, ik was effe bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelpunt net van Tunesie nog gezien? Deze was mooier dan die van Gervinho.
Nee, alleen als het weer gebeurt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je dat nu telkens posten boeler.
Waarom post je dat iedere week?quote:
Klopt, maar je moet het mij vergeven. Ik ben de ganse dag al bezig met de spelregels der Nederlandse taal.quote:
Ze zei 'dit is mijn speech'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze begonnen is?
Ik vergeef je, maar jij begon.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het mij vergeven. Ik ben de ganse dag al bezig met de spelregels der Nederlandse taal.
En ik zal er ook mee eindigen.quote:
Is geen reden om zo'n kanker domme fout te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het mij vergeven. Ik ben de ganse dag al bezig met de spelregels der Nederlandse taal.
Als dit jouw idee van een grapje is dan sla je de plank behoorlijk mis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt komt dit alleen voor bij mensen die naar Davy DM-en....
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is geen reden om zo'n kanker domme fout te maken.
Jawel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is geen reden om zo'n kanker domme fout te maken.
Moet vanaf nu, dus alles eerst in Word typen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En ik zal er ook mee eindigen.
Maar ze zei wel 'einde speech', dus dan mag je er wel van uit gaan dat hij ook een keer begonnen is. Anders kan iets niet eindigen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet, ze zei alleen dat ze haar speech erbij zou pakken.
Oh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit jouw idee van een grapje is dan sla je de plank behoorlijk mis.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet vanaf nu, dus alles eerst in Word typen.
Kings die gelijk verliezenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze zei wel 'einde speech', dus dan mag je er wel van uit gaan dat hij ook een keer begonnen is. Anders kan iets niet eindigen.
Oh jawel, Erik Pieters' voetbalcarrière is geëindigd voordat hij begonnen is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze zei wel 'einde speech', dus dan mag je er wel van uit gaan dat hij ook een keer begonnen is. Anders kan iets niet eindigen.
Het is alleen maar om je beter te maken.quote:
Je kunt wel zien dat je nominatie verder gaan dan enkel je borstomvangquote:
ah vandaar dat er maar 5 mensen op dat lijstje staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Iemand die om mijn grapjes lacht wordt al snel genomineerd voor een award.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik moet de LA kings niet, echt een schijtteamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kings die gelijk verliezen. Vanavond Devils
![]()
Maak die arme jongen niet belachelijk, hij heeft 20 keer z'n excuus aangeboden. In één persconferentie van 36 minuten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh jawel, Erik Pieters' voetbalcarrière is geëindigd voordat hij begonnen is.
Dat is waar. Helpt het ook echt. Bedankt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is alleen maar om je beter te maken.
Nu ook al moeite met tellen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah vandaar dat er maar 5 mensen op dat lijstje staan.
Nice.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah vandaar dat er maar 5 mensen op dat lijstje staan.
Vooral Davy moet constant janken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een ophef over een lijstje![]()
Geweldig wel
Ik kijk vrijwillig naar een film met Martin Lawrence. Waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak die arme jongen niet belachelijk, hij heeft 20 keer z'n excuus aangeboden. In één persconferentie van 36 minuten.
Wat je nu zegt is even geweldig als de 3-0.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een ophef over een lijstje![]()
Geweldig wel
Martin fucking Brodeur, daarom vind ik de devils zon geweldig team.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet de LA kings niet, echt een schijtteam. Jersey devils
. Die hadden Kings moeten afmaken vorig jaar in de Stanley cup final
.
Geen idee. Al is Bad Boys stiekem best een leuke film.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwillig naar een film met Martin Lawrence. Waarom?
Alle crew mag stemmen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe gaat dat kiezen verder eigenlijk?
Boelerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Al is Bad Boys stiekem best een leuke film.
Sorry Ron.quote:
Weinig nominaties dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Een simpele 'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
inb4, why so mad? Of posts van gelijke strekking.
Heel soms vind ik het wel leuk om een film van hem te kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwillig naar een film met Martin Lawrence. Waarom?
Ja die wel inderdaad, goed plan: ik ga Bad boys kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Al is Bad Boys stiekem best een leuke film.
Awww moet ik hem troosten?quote:
Ok primaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat je nu zegt is even geweldig als de 3-0.
quote:
Aldus iemand die m'n fotoboek constant bekijkt. Beetje obsessief niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je uit je nek kletst.
Maar ik was even vergeten dat je 24/7 aan mij denkt.
5 seconden is constant?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die m'n fotoboek constant bekijkt. Beetje obsessief niet?
Zullen de canadiens ooit nog iets winnen? Met hun 24 cups uit de steentijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Martin fucking Brodeur, daarom vind ik de devils zon geweldig team.
Ik ga binnenkort weer beginnen denk ik. Ik denk er de laatste tijd serieus over na.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik kan GGMM sinds hij gestopt is met roken ook niet betrappen op enige vorm van humor trouwens.
Ik ga er ook aan twijfelen of dat voordat hij stopte wel het geval was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |