quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is geen reden om zo'n kanker domme fout te maken.
Jawel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is geen reden om zo'n kanker domme fout te maken.
Moet vanaf nu, dus alles eerst in Word typen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En ik zal er ook mee eindigen.
Maar ze zei wel 'einde speech', dus dan mag je er wel van uit gaan dat hij ook een keer begonnen is. Anders kan iets niet eindigen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet, ze zei alleen dat ze haar speech erbij zou pakken.
Oh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit jouw idee van een grapje is dan sla je de plank behoorlijk mis.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet vanaf nu, dus alles eerst in Word typen.
Kings die gelijk verliezenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze zei wel 'einde speech', dus dan mag je er wel van uit gaan dat hij ook een keer begonnen is. Anders kan iets niet eindigen.
Oh jawel, Erik Pieters' voetbalcarrière is geëindigd voordat hij begonnen is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze zei wel 'einde speech', dus dan mag je er wel van uit gaan dat hij ook een keer begonnen is. Anders kan iets niet eindigen.
Het is alleen maar om je beter te maken.quote:
Je kunt wel zien dat je nominatie verder gaan dan enkel je borstomvangquote:
ah vandaar dat er maar 5 mensen op dat lijstje staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Iemand die om mijn grapjes lacht wordt al snel genomineerd voor een award.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Iemand die om mijn grapjes lacht wordt al snel genomineerd voor een award.
Ik moet de LA kings niet, echt een schijtteamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kings die gelijk verliezen. Vanavond Devils
![]()
Maak die arme jongen niet belachelijk, hij heeft 20 keer z'n excuus aangeboden. In één persconferentie van 36 minuten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh jawel, Erik Pieters' voetbalcarrière is geëindigd voordat hij begonnen is.
Dat is waar. Helpt het ook echt. Bedankt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is alleen maar om je beter te maken.
Nu ook al moeite met tellen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah vandaar dat er maar 5 mensen op dat lijstje staan.
Nice.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah vandaar dat er maar 5 mensen op dat lijstje staan.
Vooral Davy moet constant janken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een ophef over een lijstje![]()
Geweldig wel
Ik kijk vrijwillig naar een film met Martin Lawrence. Waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak die arme jongen niet belachelijk, hij heeft 20 keer z'n excuus aangeboden. In één persconferentie van 36 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |