We hebben wel eens een discussie jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey daar hebben we de onbekende usert.
Nu ik je UI zie kom je trouwens al wat bekender voor.
Nee joh, dan denken mensen dat het nog niet afgelopen is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je "einde Speech" beter kunt schrappen.
Stylo doet dat soort dingen gewoon uit zijn hoofd.quote:
oh, ik weet hem maar ik ga jou huiswerk nie maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hits to a high volume web site are assumed to follow a Poisson distribution with a mean of 10.000 per day. Approximate the following:
C: The value such that the probability that the number of hits in a day exceeds the value is 0,01
Heb het in het Kurdisch.quote:
Doelpunt net van Tunesie nog gezien? Deze was mooier dan die van Gervinho.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Caland het volgende:
Godverdomme kaartjes voor een vet feestje met koninginnedag
jouwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, ik weet hem maar ik ga jou huiswerk nie maken.
Zag je het antwoord in het model? Die wortel is gewoon in rook opgegaan manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, ik weet hem maar ik ga jou huiswerk nie maken.
Hoe weet je dan dat ze begonnen is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dan denken mensen dat het nog niet afgelopen is.
Nee, ik was effe bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelpunt net van Tunesie nog gezien? Deze was mooier dan die van Gervinho.
Nee, alleen als het weer gebeurt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je dat nu telkens posten boeler.
Waarom post je dat iedere week?quote:
Klopt, maar je moet het mij vergeven. Ik ben de ganse dag al bezig met de spelregels der Nederlandse taal.quote:
Ze zei 'dit is mijn speech'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze begonnen is?
Ik vergeef je, maar jij begon.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het mij vergeven. Ik ben de ganse dag al bezig met de spelregels der Nederlandse taal.
En ik zal er ook mee eindigen.quote:
Is geen reden om zo'n kanker domme fout te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het mij vergeven. Ik ben de ganse dag al bezig met de spelregels der Nederlandse taal.
Als dit jouw idee van een grapje is dan sla je de plank behoorlijk mis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt komt dit alleen voor bij mensen die naar Davy DM-en....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |