Gozer is sinds een jaar op tv. Je kan moeilijk gelijk thuis voelen voor een camera.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thijs bleek bij VI een absolute broodmongool te zijn, zonder enige vorm van humor of zelfspot. Dus ik laat ze gerust door blijven gaan.
Hij mag er wel bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
OP teruggezet.
Daar is Hoppahooppa te dom voor, dat blijkt.
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij mag er wel bij.
Grappige gozer.
Waarom zou ik dat volgen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]. En, gaat het nog ergens over doping en wielrennen? PW miss?
Boogerd gaat nog niet bekennen, niet zo vreemd aangezien hij niks heeft te bekennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]. En, gaat het nog ergens over doping en wielrennen? PW miss?
Net bij DWDD was er een item. Een wielrenner was met tegenzin naar de studio gesleept om vervolgens volledig gedomineerd te worden door zijn vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net bij DWDD was er een item. Een wielrenner was met tegenzin naar de studio gesleept om vervolgens volledig gedomineerd te worden door zijn vrouw.
Ik verwacht dat hij binnenkort rechtszaken aanspant om de titels op te eisen die hem zijn onthouden omdat hij alleen clean wilde rijden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boogerd gaat nog niet bekennen, niet zo vreemd aangezien hij niks heeft te bekennen.
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
GGMM, nog steeds geen action bronson geluisterd?
Boogerd is onschuldig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boogerd gaat nog niet bekennen, niet zo vreemd aangezien hij niks heeft te bekennen.
Mijn UI, hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Wie legt mij uit waar die wortel 10000 ineens is gebleven in de onderste regel
Kratje Blanche de Namur meegenomen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:45 schreef DonRaja het volgende:
Jeej weer terug uit Namen, voor dit soort meetings is dus videoconferencing uitgevonden...
Namenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:45 schreef DonRaja het volgende:
Jeej weer terug uit Namen, voor dit soort meetings is dus videoconferencing uitgevonden...
Ben jij Gijp?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, heb 2x2 uur gereden voor een presentatie van 45 minuten...
Uhm...je hebt niet alles gepost? Waar komt die 2.33 opeens vandaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Wie legt mij uit waar die wortel 10000 ineens is gebleven in de onderste regel
De ironie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, van een Spaanse collega met 200 voornamen.
Je had het podium op moeten springen met een gasdrukpistool.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, van een Spaanse collega met 200 voornamen.
Uit m'n statistisch compendium.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm...je hebt niet alles gepost? Waar komt die 2.33 opeens vandaan?
Hele mooie doelpunt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had het podium op moeten springen met een gasdrukpistool.
Wow, mooi doelpunt van Tunesie.
Arbeiders moeten zich melden bij Steven. Derhalve je bent genomineerd voor een of andere prestigieuze award.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is het hier
Sinds 7 januari weer fulltime aan het werk. Valt best tegen
Ben elke avond kapot
Ah dit is ze.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is het hier
Ben elke avond kapot
Kloon van Steven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is het hier
Ben elke avond kapot
Heel mooi inderdaadquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben sarcastisch Stylo, ze heeft niet echt 200 voornamen...
Je hebt toch een zin weggelaten? Ik ben geen wiskundige, maar mijn vage wiB kennis van weet ik wel dat je uit dat geen =2.33 kunt krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Uit m'n statistisch compendium.
Normale distributie jwt
Goed hoor, men is het hier niet eens met jouw nominatiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is het hier
Ben elke avond kapot
Ga weg hier!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is het hier
Ben elke avond kapot
Huh wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Arbeiders moeten zich melden bij Steven. Derhalve je bent genomineerd voor een of andere prestigieuze award.
hoiquote:
Steven zou je nooit op 1 zetten bij de awards tochquote:
Welke?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed hoor, men is het hier niet eens met jouw nominatie
Neequote:
Jou ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Steven zou je nooit op 1 zetten bij de awards toch
Ik heb een hele grote tabel met getallen, 2,33 volgt uit 0,01quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt toch een zin weggelaten? Ik ben geen wiskundige, maar mijn vage wiB kennis van weet ik wel dat je uit dat geen =2.33 kunt krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee alle trainingen zijn afgelast de komende 2 weken, en amateur voetbal ook geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Hey Charmed. Nog Corners getrapt in de sneeuw?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote tabel met getallen, 2,33 volgt uit 0,01
Dat gaat zo:Paul, ga hier naar toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
School & Studie
Krijg hoofdpijn van jouw wiskunde.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote tabel met getallen, 2,33 volgt uit 0,01
Dat gaat zo:Dat is geen normale algebra danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Want je kunt niet zomaar 2.33 neerzetten
.
AFCA
Qui audet adipiscitur
2.33quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is geen normale algebra dan. Want je kunt niet zomaar 2.33 neerzetten
.
Ik doe niksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt een award van baas Oliver gejat
Kan erger, 3d grafieken lapda, 3 of meer variabelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paul, ga hier naar toe.
School & Studie
Krijg hoofdpijn van jouw wiskunde.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
Je bent geslaagdquote:
Is gewoon een gegeven bij kansrekening als je kans normaal verdeeld is, dat wil zeggen gemiddelde 0 en std deviatie 1quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
Ik pak mijn speech er even bijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM schijnt je te hebben genomineerd door je borstomvang. Hoe voel jij je hierbij?
Leuke speech hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik pak mijn speech er even bij
-----------------------------------------
Wat lief![]()
Einde Speech
Hey daar hebben we de onbekende usert.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik pak mijn speech er even bij
Wat lief![]()
Einde Speech
Hits to a high volume web site are assumed to follow a Poisson distribution with a mean of 10.000 per day. Approximate the following:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk de opdracht Saind?
We hebben wel eens een discussie jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey daar hebben we de onbekende usert.
Nu ik je UI zie kom je trouwens al wat bekender voor.
Nee joh, dan denken mensen dat het nog niet afgelopen is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je "einde Speech" beter kunt schrappen.
Stylo doet dat soort dingen gewoon uit zijn hoofd.quote:
oh, ik weet hem maar ik ga jou huiswerk nie maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hits to a high volume web site are assumed to follow a Poisson distribution with a mean of 10.000 per day. Approximate the following:
C: The value such that the probability that the number of hits in a day exceeds the value is 0,01
Heb het in het Kurdisch.quote:
Doelpunt net van Tunesie nog gezien? Deze was mooier dan die van Gervinho.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Caland het volgende:
Godverdomme kaartjes voor een vet feestje met koninginnedag
jouwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, ik weet hem maar ik ga jou huiswerk nie maken.
Zag je het antwoord in het model? Die wortel is gewoon in rook opgegaan manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, ik weet hem maar ik ga jou huiswerk nie maken.
Hoe weet je dan dat ze begonnen is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dan denken mensen dat het nog niet afgelopen is.
Nee, ik was effe bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelpunt net van Tunesie nog gezien? Deze was mooier dan die van Gervinho.
Nee, alleen als het weer gebeurt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je dat nu telkens posten boeler.
Waarom post je dat iedere week?quote:
Klopt, maar je moet het mij vergeven. Ik ben de ganse dag al bezig met de spelregels der Nederlandse taal.quote:
Ze zei 'dit is mijn speech'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze begonnen is?
Ik vergeef je, maar jij begon.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het mij vergeven. Ik ben de ganse dag al bezig met de spelregels der Nederlandse taal.
En ik zal er ook mee eindigen.quote:
Is geen reden om zo'n kanker domme fout te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het mij vergeven. Ik ben de ganse dag al bezig met de spelregels der Nederlandse taal.
Als dit jouw idee van een grapje is dan sla je de plank behoorlijk mis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt komt dit alleen voor bij mensen die naar Davy DM-en....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |