Heb ik dat gezegd? Best toffe muziek zit daar tussenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is altijd goed. Jij vindt die American Recordings van Cash niets hè?
Hij is nog steeds van de kaart door die nominatie. Als hij zelfmoord pleegt dan is het jouw schuld he, dat je het even weet.quote:
Die laatste is echt goed. Nummero 6. Die plaat ademt het verlangen van hem naar de dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Best toffe muziek zit daar tussen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, in de SC ook al. GGMM en ik hebben voor VBL gekozen voor user die altijd correct blijven en toch leuk meeposten. Dat houdt automatisch in dat enkele fanatiekelingen buiten de nominaties vallen.
Ik heb nog geopperd om ook een yvonne-award voor 'speciale' users te starten, maar dat was weinig animo voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef Happel het volgende:
Hier de reden dat niemand genomineerd is. Kutmods.
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef Happel het volgende:
Hier de reden dat niemand genomineerd is. Kutmods.
[..]
Ken ze niet zo goed dat ik meteen weet waar je het over hebt maar als Jimi klaar is ga ik hem aanzettenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is echt goed. Nummero 6. Die plaat ademt het verlangen van hem naar de dood.
Die wedstrijd tegen Barcelona in de Champions Leaguequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Chelsea in de tijd van Mourinho.
Was een bazen elftal. Misschien 1 van de betere elftallen die ik ooit mee gemaakt heb.
Die vent overdrijft. Ik ben zelden online 's nachts. Ik heb, in tegenstelling tot Tong80, wel een baan.quote:
Sandman doelt overigens op jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog geopperd om ook een yvonne-award voor 'speciale' users te starten, maar dat was weinig animo voor.
Volgens mij 2 CL's achter elkaar. Leukste wedstrijden in die tijd. 2 beste teams van toen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Barcelona in de Champions League
Wat bedoel je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sandman doelt overigens op jou.
Ronaldinho met dat puntertje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij 2 CL's achter elkaar. Leukste wedstrijden in die tijd. 2 beste teams van toen.
Ik volg je niet man, maar ik laat je maar even met rust.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil altijd je gelijk halen he.
Was echt een prachtige doelpunt.quote:
dat hij blijkbaar zo weinig vragen krijgt dat hij tijd heeft om daar op in te gaan is nog zieliger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Die flikkers laten Thijs ook niet met rust.
Altijd kut vragen.
Niet gelijk zo hatelijk doen man, Thijsie krijgt genoeg vragen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat hij blijkbaar zo weinig vragen krijgt dat hij tijd heeft om daar op in te gaan is nog zieliger.
Thijs bleek bij VI een absolute broodmongool te zijn, zonder enige vorm van humor of zelfspot. Dus ik laat ze gerust door blijven gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Die flikkers laten Thijs ook niet met rust.
Altijd kut vragen.
https://twitter.com/search/realtime?q=%40thijsslegers&src=typdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat hij blijkbaar zo weinig vragen krijgt dat hij tijd heeft om daar op in te gaan is nog zieliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |