Oh oke. Maar wel jammer dat hij niets presteert. Misschien is het gewoon een dipje. Hij werd volgens mij gezien als 1 van de grootste talenten op zijn positie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de jeugd rouleert dat wel hoor. Dat hij er eens wedstrijdje langs zit kan dan wel. Overwegend speelt hij.
Sowieso geen Johannes, 422, Oliver etc. noemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissed dat je mij niet hebt gekozen voor de Yvonne awards. Pissed, pissed, teleurgesteld is misschien een betere verwoording.
Blijkbaar voeg je in de ogen van de mods niet genoeg toe aan VBL om daarvoor in aanmerking te komen, volgend jaar beter man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissed dat je mij niet hebt gekozen voor de Yvonne awards. Pissed, pissed, teleurgesteld is misschien een betere verwoording.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijkbaar voeg je in de ogen van de mods niet genoeg toe aan VBL om daarvoor in aanmerking te komen, volgend jaar beter man.
Aanvoerder van het NL elftal onder 16. Ajax wilde hem ook heel graag hebben. Zelfde geldt trouwens ook voor Dani.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Maar wel jammer dat hij niets presteert. Misschien is het gewoon een dipje. Hij werd volgens mij gezien als 1 van de grootste talenten op zijn positie.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zie hier het antwoord. Ik heb ook een hoop glitterplaatjes aan RonDanja moeten sturen hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Op een of andere manier kan ik weinig sympathie opbrengen voor PSV, itt bijvoorbeeld Feyenoord.
Wat eigenlijk best bijzonder is.
Jij staat zeker wel bij de gelukkigen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijkbaar voeg je in de ogen van de mods niet genoeg toe aan VBL om daarvoor in aanmerking te komen, volgend jaar beter man.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij staat zeker wel bij de gelukkigen?
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie het is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Typisch het volgende:
Sowieso die lijst.Charmed_Angel? Die komt alleen in de SC.
Heb je tips voor me anders dan hand- en spandiensten verlenen aan bepaalde mods?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:
Troetelbeertjes of gewoon een variëteit aan plaatjes?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zie hier het antwoord. Ik heb ook een hoop glitterplaatjes aan RonDanja moeten sturen hoor.
Ja toen hebt Ajax Ezra maar genomen, treurig ook voor zo'n AZ. Raakt verdomme alles wat goed is kwijt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aanvoerder van het NL elftal onder 16. Ajax wilde hem ook heel graag hebben. Zelfde geldt trouwens ook voor Dani.
Ik heb een foto van haar met een volgeblaft gezicht. Misschien dat je haar dan herkend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie het is.
Gaarne.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar met een volgeblaft gezicht. Misschien dat je haar dan herkend.
De beertjes waren op gegeven moment op. Maar het was wel de insteek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troetelbeertjes of gewoon een variëteit aan plaatjes?
Sparta dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja toen hebt Ajax Ezra maar genomen, treurig ook voor zo'n AZ. Raakt verdomme alles wat goed is kwijt.![]()
Wie is Dani?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aanvoerder van het NL elftal onder 16. Ajax wilde hem ook heel graag hebben. Zelfde geldt trouwens ook voor Dani.
http://www.psvjeugd.nl/spelers/783quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie is Dani?
Maar kan je misschien net als vorige keer weer een verhaal schrijven met de statussen van hun allemaal (wanneer je tijd hebt natuurlijk)?
Was leuk om te lezen. Kan zelf weinig daar naar toe gaan om te kijken (woon in Utrecht), dus kan alleen via dit soort dingen meer daar over weten.
Baasje wel hoor. Die pot tegen Ajax toen hij nog bij AZ speelde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.psvjeugd.nl/spelers/783
Ja dat is echt ongelofelijk, zit je op psvjeugd.nl te kijken en dan komt gewoon zowat iedereen van Sparta.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sparta dan.
Kan ik die snuf hier lekker mee stangen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dat is echt ongelofelijk, zit je op psvjeugd.nl te kijken en dan komt gewoon zowat iedereen van Sparta.![]()
Scoorde die 3 keer toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Baasje wel hoor. Die pot tegen Ajax toen hij nog bij AZ speelde.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
https://www.dailymotion.c(...)1-togo-can2013_sport
Whuut
Keepertje
Klopt ja. 2 Koppen groter dan iedereen ook.quote:
Dit is pas een bazennaam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef mrstylo het volgende:
http://www.psvjeugd.nl/spelers/761
Wat een bazen naam.![]()
Wow.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is pas een bazennaam.
http://www.psvjeugd.nl/spelers/605
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar met een volgeblaft gezicht. Misschien dat je haar dan herkend.
Ja die hadden daar een aardige fysieke voorsprong, altijd afwachten hoe goed ze dan echt zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ja. 2 Koppen groter dan iedereen ook.
Ajax had er 1 die Prince Bernhard heet, speelt nu bij Almere City dacht ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef mrstylo het volgende:
http://www.psvjeugd.nl/spelers/761
Wat een bazen naam.![]()
Je moet wel helemaal geen leven hebben wil je daar naar kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was voor de rest wel een ontiegelijk saaie wedstrijd.
Raakt hij hem nou met zijn buitenkant?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was voor de rest wel een ontiegelijk saaie wedstrijd.
Africa Cup.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet wel helemaal geen leven hebben wil je daar naar kijken.
Sommige mensen zitten op VBL omdat ze voetbal leuk vinden. Andere omdat dit subforum de enige plek is waar ze een soort van macht kunnen uitvoeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet wel helemaal geen leven hebben wil je daar naar kijken.
Deze man is 12 jaar.quote:
Tussen de 30 en 40 afstandsschoten per wedstrijd.quote:
Doel je nu op mij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten op VBL omdat ze voetbal leuk vinden. Andere omdat dit subforum de enige plek is waar ze een soort van macht kunnen uitvoeren.
Naar aanleiding van de titel dacht ik eerst met zijn kont. Tot ik me besefte dat but goal is in het Frans.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Raakt hij hem nou met zijn buitenkant?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze man is 12 jaar.
http://www.psvjeugd.nl/spelers/619
Volgens mij is hij de 1.80m al ruim gepasseerd.
Wilde net zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kun je alvast wegstrepen.
Drogba met zijn vrije trappen van 80 meter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tussen de 30 en 40 afstandsschoten per wedstrijd.
Al was de finale wel extreem baas vorig jaar.
[..]
Kameroen vroeger met het mes tussen de tanden een tackle met 2 benen op bekkenhoogte.quote:
Hij was wel weer lekker bezig vandaag, debielquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Drogba met zijn vrije trappen van 80 meter.Bijna raak hoor.
Drogba is echt onaantastbaar daar hé.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Drogba met zijn vrije trappen van 80 meter.Bijna raak hoor.
Werd in de 65ste minuut gewisseld voor Bony.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Drogba is echt onaantastbaar daar hé.
Ik vind het toch wel een grote baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Drogba is echt onaantastbaar daar hé.
Meest nutteloze item ooit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg weer trek van dat gerecht bij DWDD
Ziet er niet verkeerd uit inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg weer trek van dat gerecht bij DWDD
En Giel zijn stukje als hij tafelheer is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meest nutteloze item ooit.
Op die BZV-parodie na.
Het zal wel komen omdat jezelf niet meer kunt dan een eibakken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meest nutteloze item ooit.
Op die BZV-parodie na.
Ik hááááát die kankerdichterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En Giel zijn stukje als hij tafelheer is.
Ja, anders had ik kikkers gebakken na het zien van dat item jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal wel komen omdat jezelf niet meer dan een eibakken kunt
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een grote baas.
Ik had laatst de hele dag slam opstaan. Dat is gewoon letterlijk elk uur dezelfde muziek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hááááát die kankerdichter
tevens doe 's toffe muziek. Zit al week dezelfde playlist te luisteren
Wat wil je dan. Dat ze een gehaktbal gaan kneden live op tv?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, anders had ik kikkers gebakken na het zien van dat item ja![]()
Debiel argument, ik was het ook niet eens met je yvonne-award-nominatie, dat mag je best weten.
Slam is ook van 538.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had laatst de hele dag slam opstaan. Dat is gewoon letterlijk elk uur dezelfde muziek.
Paar collega's draaien dat de hele dag, fucking vermoeiend inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had laatst de hele dag slam opstaan. Dat is gewoon letterlijk elk uur dezelfde muziek.
Nee, omdat je er niks aan hebt. Kennis is mooi meegenomen, maar de wetenschap dat er gerechten bestaan die bijna helemaal niemand bereidt en in Nederland niet voorkomen is totaal nutteloos.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je dan. Dat ze een gehaktbal gaan kneden live op tv?Dus omdat het niet binnen jouw interesses ligt is het debiel.
Ik heb het echt een poging gegeven, maar ik begrijp serieus niet wat je bedoelt. Wat is dan wel een zinnig item in jouw optiek?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat je er niks aan hebt. Kennis is mooi meegenomen, maar de wetenschap dat er gerechten bestaan die bijna helemaal niemand bereidt en in Nederland niet voorkomen is totaal nutteloos.
Maakt niet uit, maar als je het niet kan volgen ga dan ook geen discussie aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het echt een poging gegeven, maar ik begrijp serieus niet wat je bedoelt.
Canned Heat maar eens opzetten dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hááááát die kankerdichter
tevens doe 's toffe muziek. Zit al week dezelfde playlist te luisteren
Ok.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar als je het niet kan volgen ga dan ook geen discussie aan.
Canned heat staat al in dat lijstjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Canned Heat maar eens opzetten dan.
Verder Cuban Heels, Lester Butler, The Strikes en The Fabulous Thunderbirds.
Is altijd goed. Jij vindt die American Recordings van Cash niets hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Canned heat staat al in dat lijstje
Heb nu Electric ladyland maar aangezet
Heb ik dat gezegd? Best toffe muziek zit daar tussenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is altijd goed. Jij vindt die American Recordings van Cash niets hè?
Hij is nog steeds van de kaart door die nominatie. Als hij zelfmoord pleegt dan is het jouw schuld he, dat je het even weet.quote:
Die laatste is echt goed. Nummero 6. Die plaat ademt het verlangen van hem naar de dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Best toffe muziek zit daar tussen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, in de SC ook al. GGMM en ik hebben voor VBL gekozen voor user die altijd correct blijven en toch leuk meeposten. Dat houdt automatisch in dat enkele fanatiekelingen buiten de nominaties vallen.
Ik heb nog geopperd om ook een yvonne-award voor 'speciale' users te starten, maar dat was weinig animo voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef Happel het volgende:
Hier de reden dat niemand genomineerd is. Kutmods.
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef Happel het volgende:
Hier de reden dat niemand genomineerd is. Kutmods.
[..]
Ken ze niet zo goed dat ik meteen weet waar je het over hebt maar als Jimi klaar is ga ik hem aanzettenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste is echt goed. Nummero 6. Die plaat ademt het verlangen van hem naar de dood.
Die wedstrijd tegen Barcelona in de Champions Leaguequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Chelsea in de tijd van Mourinho.
Was een bazen elftal. Misschien 1 van de betere elftallen die ik ooit mee gemaakt heb.
Die vent overdrijft. Ik ben zelden online 's nachts. Ik heb, in tegenstelling tot Tong80, wel een baan.quote:
Sandman doelt overigens op jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog geopperd om ook een yvonne-award voor 'speciale' users te starten, maar dat was weinig animo voor.
Volgens mij 2 CL's achter elkaar. Leukste wedstrijden in die tijd. 2 beste teams van toen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Barcelona in de Champions League
Wat bedoel je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sandman doelt overigens op jou.
Ronaldinho met dat puntertje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij 2 CL's achter elkaar. Leukste wedstrijden in die tijd. 2 beste teams van toen.
Ik volg je niet man, maar ik laat je maar even met rust.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil altijd je gelijk halen he.
Was echt een prachtige doelpunt.quote:
dat hij blijkbaar zo weinig vragen krijgt dat hij tijd heeft om daar op in te gaan is nog zieliger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Die flikkers laten Thijs ook niet met rust.
Altijd kut vragen.
Niet gelijk zo hatelijk doen man, Thijsie krijgt genoeg vragen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat hij blijkbaar zo weinig vragen krijgt dat hij tijd heeft om daar op in te gaan is nog zieliger.
Thijs bleek bij VI een absolute broodmongool te zijn, zonder enige vorm van humor of zelfspot. Dus ik laat ze gerust door blijven gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Die flikkers laten Thijs ook niet met rust.
Altijd kut vragen.
https://twitter.com/search/realtime?q=%40thijsslegers&src=typdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat hij blijkbaar zo weinig vragen krijgt dat hij tijd heeft om daar op in te gaan is nog zieliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |