Oopsquote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef Againzender het volgende:
Sorry Ole, had niet verwacht dat je door het slotje heen zou posten
Beetje gezwommen nog?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef rubbereend het volgende:
![]()
terug van een tof weekend Center Parcs
drie dagen, heerlijkquote:
de active topics?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef Ole het volgende:
http://forum.fok.nl/active bij jou in de buurt Borisz?
Andere kant IJmuiden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef Ole het volgende:
bij jou in de buurt Borisz? NWS / Flat ontruime vanwege grote brand.
Het geloof heeft niet geholpen.quote:
Die haat en jaloezie somsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen!
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
Leatherface al een tijdje niet meer gezien en Ambrosius is een slechte mod.quote:
Ja, in de SC ook al. GGMM en ik hebben voor VBL gekozen voor user die altijd correct blijven en toch leuk meeposten. Dat houdt automatisch in dat enkele fanatiekelingen buiten de nominaties vallen.quote:
Ik meldde me een half jaar geleden daar. Was leuk en gezellig. Kwamen er midden in de nacht weer negatievelingen zoals Happel. Begonnen te schelden enzo. Ik wilde net gaan slapen en posten dat ik het naar mijn zin had gehad. Liet ik maar achterwegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, in de SC ook al. GGMM en ik hebben voor VBL gekozen voor user die altijd correct blijven en toch leuk meeposten. Dat houdt automatisch in dat enkele fanatiekelingen buiten de nominaties vallen.
Op de één of andere manier ben jij daar of de grote held of de absolute antichrist. Er is geen tussenweg...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik meldde me een half jaar geleden daar. Was leuk en gezellig. Kwamen er midden in de nacht weer negatievelingen zoals Happel. Begonnen te schelden enzo. Ik wilde net gaan slapen en posten dat ik het naar mijn zin had gehad. Liet ik maar achterwegen.
Het geteisem dat Happel heet !!1!!!1quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik meldde me een half jaar geleden daar. Was leuk en gezellig. Kwamen er midden in de nacht weer negatievelingen zoals Happel. Begonnen te schelden enzo. Ik wilde net gaan slapen en posten dat ik het naar mijn zin had gehad. Liet ik maar achterwegen.
Maakt me verder ook niet veel uit. Vind het alleen raar dat mensen zo reagaren in een discussieforum. Alsof je in Noord-Korea woont en er maar één mening telt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de één of andere manier ben jij daar of de grote held of de absolute antichrist. Er is geen tussenweg...
Zulke woorden gebruik ik dus niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het geteisem dat Happel heet !!1!!!1
Kuthoer, Relnicht, Randdebiel, Schorem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat dan wel, schobbejak, nozem, snoodaard?
Wel veel ja. Maar dat went na al die jaren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij bij jij in zowat iedere subcategorie geselecteerd of wat?
Ik scheld niet met ziektes, lichaamsdelen of beroepen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kuthoer, Relnicht, Randdebiel, Schorem.
Lul de Behangerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik scheld niet met ziektes, lichaamsdelen of beroepen...
Hij is er nog steeds hoor, na een korte onderbreking ivm identiteitscrisis als E.H.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, Happel was een geweldige user man. Stuk beter dan die jochies die nu in die SC rondhangen.
Klopt, kwam 'm laatst al ergens tegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is er nog steeds hoor, na een korte onderbreking ivm identiteitscrisis als E.H.
Wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, Happel was een geweldige user man. Stuk beter dan die jochies die nu in die SC rondhangen.
Ja hij heeft een ander account nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was
En hij schold me altijd de huid vol als ie discussies verloor.
Hij scheldt iedereen de huid vol bij wijze van groetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was
En hij schold me altijd de huid vol als ie discussies verloor.
Nee, is weer terug Happel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hij heeft een ander account nu.
Jij bent ook niet altijd de meest normale user, dus wat dat betreft.
Oh wist ik niet.quote:
En dan agressief schelden ? Wij discussieren normaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hij heeft een ander account nu.
Jij bent ook niet altijd de meest normale user, dus wat dat betreft.
Tegen ? En waarvoor ? Halve finale FA ?quote:
Aston Villa. Halve finale League Cup. Eerste duel werd 3-1 voor Bradford City. Nu de return in Birmingham.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen ? En waarvoor ? Halve finale FA ?
leuk. Mooi al die jaren na de rampquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Aston Villa. Halve finale League Cup. Eerste duel werd 3-1 voor Bradford City. Nu de return in Birmingham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |