quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat houdt dat in een 'Yvonneaward'? Ik zou voor tong gaan omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand zoveel onzin kan posten en die anderen heb ik geen idee van wie het zijn.
quote:De Yvonne Awards!
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2012 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriën:
bedankt!quote:
De afgunst weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat houdt dat in een 'Yvonneaward'? Ik zou voor tong gaan omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand zoveel onzin kan posten
Totaal geen afgunst, ik gun het je van hartequote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
De afgunst weer
En mijn meeste posts en topics zijn meestal serieus.
quote:
Wat klopt hier niet.quote:FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
De award komt Buffalo-Soldier toe en niemand anders.
Eigenlijk had Angelo er tussen moeten staanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:12 schreef DonRaja het volgende:
Voor wie het interessant mocht vinden:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |