Wat je nu zegt is even geweldig als de 3-0.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een ophef over een lijstje![]()
Geweldig wel
Martin fucking Brodeur, daarom vind ik de devils zon geweldig team.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet de LA kings niet, echt een schijtteam. Jersey devils
. Die hadden Kings moeten afmaken vorig jaar in de Stanley cup final
.
Geen idee. Al is Bad Boys stiekem best een leuke film.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwillig naar een film met Martin Lawrence. Waarom?
Alle crew mag stemmen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe gaat dat kiezen verder eigenlijk?
Boelerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Al is Bad Boys stiekem best een leuke film.
Sorry Ron.quote:
Weinig nominaties dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Iemand die om mijn grapjes lacht wordt al snel genomineerd voor een award.
Een simpele 'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
inb4, why so mad? Of posts van gelijke strekking.
Heel soms vind ik het wel leuk om een film van hem te kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwillig naar een film met Martin Lawrence. Waarom?
Ja die wel inderdaad, goed plan: ik ga Bad boys kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Al is Bad Boys stiekem best een leuke film.
Awww moet ik hem troosten?quote:
Ok primaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat je nu zegt is even geweldig als de 3-0.
quote:
Aldus iemand die m'n fotoboek constant bekijkt. Beetje obsessief niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je uit je nek kletst.
Maar ik was even vergeten dat je 24/7 aan mij denkt.
5 seconden is constant?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die m'n fotoboek constant bekijkt. Beetje obsessief niet?
Zullen de canadiens ooit nog iets winnen? Met hun 24 cups uit de steentijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Martin fucking Brodeur, daarom vind ik de devils zon geweldig team.
Ik ga binnenkort weer beginnen denk ik. Ik denk er de laatste tijd serieus over na.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik kan GGMM sinds hij gestopt is met roken ook niet betrappen op enige vorm van humor trouwens.
Ik ga er ook aan twijfelen of dat voordat hij stopte wel het geval was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |