SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Te weinig domme BNers dit jaar ben ik bang.quote:
Zit hem nie mee. Wie is Sidney trouwens ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
Waarom doet Sidney niet mee? Is hij te slim met zijn IQ van 3000?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef themole het volgende:
Zo tweede scherm staat aan, verder zal ik hier weinig posten om me te concentreren
Heeft de wijn je geheugen aangetast?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet meedoen, ik weet al dat ik dom ben
En tweede scherm op mijn laptop gaat niet zo handig.
Ja ik denk het. En de ouderdom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft de wijn je geheugen aangetast?
bang dat je vrienden er achter komen dat je al die tijd je intelligentie geveinsd heb?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Als je op FB inlogt wordt automatisch de score gepost zeker?
Idd, was ook al aan het inloggen ....quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Oh wacht, je hoeft helemaal niet in te loggen.
Zoietsquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bang dat je vrienden er achter komen dat je al de tijd je intelligentie geveinsd heb?
Nah ik vind het gewoon te lastig. Twee schermen en dan kan ik niet FOK!ken tussendoorquote:
Oke, maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik vind het gewoon te lastig. Twee schermen en dan kan ik niet FOK!ken tussendoorIk ga gewoon kijken of ik iets weet, maar niet echt "meedoen" zeg maar.
quote:
alle fokkers hebben een IQ van 160, 70 maagden en 30 cmquote:
waar moet mijn '30 centimeter' zitten dan? O.oquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle fokkers hebben een IQ van 160, 70 maagden en 30 cm
En de vrouwen hebben maat 34 en dubbel Dquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle fokkers hebben een IQ van 160, 70 maagden en 30 cm
Je middelquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waar moet mijn '30 centimeter' zitten dan? O.o
Ik bedoel meer, je bent mij geen uitleg verschuldigdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]Was geen excuus hoor, ik heb het elk jaar geprobeerd maar steeds miste ik een paar vragen omdat ik was afgeleid, ik ken mezelf.
Weet ik. Het is meer dat ik denk: tja wel leuk om mee te doen. Probeer mezelf over te halen zeg maar. Niet gelukt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, je bent mij geen uitleg verschuldigd
Als je niet wil meedoen is dat prima, ongeacht de reden
quote:
Zal toch wel, anders moet ik nu ineens pen en papier gaan zoekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
als je online meedoet, krijg je dan ook te weten welke je fout hebt beantwoord?
Ik hoop het wel, dat nakijken hoort erbij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
als je online meedoet, krijg je dan ook te weten welke je fout hebt beantwoord?
Ik twijfel inderdaad.. zul je zien dat die site er halverwege mee kaptquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik pak gewoon ouderwets pen & papier.
Oh wacht dat kan ik ook wel doen. Geen gedoe met 2 schermen. Ik waag een poging.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik pak gewoon ouderwets pen & papier.
Oja, dat kan ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
of je opent een word document.. begint niet goed bij de pen & papier mensen, niet zo heel slim
Veel te laag inderdaad.quote:
Kladblokquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb niet eens Word op deze laptop
Overtuigd...heb pen en papier gepaktquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik twijfel inderdaad.. zul je zien dat die site er halverwege mee kapt
wordpad, kladblok op pcquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb niet eens Word op deze laptop
Ik ben slecht in die rijtjes, aanvullen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef themole het volgende:
Ben altijd slecht in het herinneren van filmpjes enzo....
Ja dat is vreselijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef themole het volgende:
Ben altijd slecht in het herinneren van filmpjes enzo....
Simpel voor mij...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben slecht in die rijtjes, aanvullen.
De 60ersquote:
quote:
Ik kijk of ik het red om alles in te vullen, als dat zo is dan post ik het eerlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
iedereen moet hier wel alle scores posten... echte score, niet een aantal punten erbij op tellen !
rekenmachine bij de hand.quote:
quote:
Is ook deels waar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef Verbal het volgende:
Valerio is iig gezakt, want ik meende hem te horen zeggen dat de zestigers geboren zijn in de jaren 60.
V.
Yupquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef Paxcon het volgende:
House for Sale is van Nederlandse komaf?
Yup, met Hennie Huisman op drums volgens mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Gezakt voor de muziekvraagquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Idd daarom wist ik het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yup, met Hennie Huisman op drums volgens mij
Dit draagt bij aan je ontwikkelingquote:
Ja. Gezakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Slimquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Die smoes gebruik ik straks, ik ben al oud, vergeef me.
quote:
Gingers have no soul.quote:
Die vraag met het supermarktkarretje, daar snapte ik echt de ballen van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:46 schreef Paxcon het volgende:
ruimtelijk inzicht ben ik ook verdomd slecht in
Nou met rekenen ga ik hard achteruitquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Karina heeft een voorsprong nu al
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat een onzinvragenheeft toch niks met IQ te maken
Achterlijk inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef MaxMark het volgende:
Tweede scherm laat de letters niet op de hokjes zien
geleerd bij dwddquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie 4 vakjes met a b c d en dan:
Balen je tijd is om
Ik zag alleen lege vakjes, dus word document maar....quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie 4 vakjes met a b c d en dan:
Balen je tijd is om
quote:
oh gelukkig goedquote:
Serieus iemand die zieke bomen behandeldquote:
geen problemen bij mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef lordteddybeer het volgende:
Wtf dat 2de scherm werkt voor geen meter.
Roken en flirtenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
wat was smirten? ik denk dat ik die verkeerd ingevuld heb
Flirten en roken dacht ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
wat was smirten? ik denk dat ik die verkeerd ingevuld heb
C meen ikquote:
ja,, verkeerd dus.. kwam ik achter nadat ik het ingevuld hadquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Roken en flirten
had ik ookquote:
Maar dan kom je ook bij politiequote:
Juistquote:
Ik begreep de vraag verkeerd :'0 Ik had wel boef maar dacht, heh wat is nou hetzelfde als boef.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Stickertje het volgende:
hand opsteken als je niet verder kwam dan febo
Klote die zag ik nietquote:
ik ook nietquote:
Prioriteiten.quote:
En de mannen afwerkplek.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Typisch dat vrouwen wel obesitas zagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |