SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Te weinig domme BNers dit jaar ben ik bang.quote:
Zit hem nie mee. Wie is Sidney trouwens ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
Waarom doet Sidney niet mee? Is hij te slim met zijn IQ van 3000?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef themole het volgende:
Zo tweede scherm staat aan, verder zal ik hier weinig posten om me te concentreren
Heeft de wijn je geheugen aangetast?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet meedoen, ik weet al dat ik dom ben
En tweede scherm op mijn laptop gaat niet zo handig.
Ja ik denk het. En de ouderdom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft de wijn je geheugen aangetast?
bang dat je vrienden er achter komen dat je al die tijd je intelligentie geveinsd heb?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Als je op FB inlogt wordt automatisch de score gepost zeker?
Idd, was ook al aan het inloggen ....quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Oh wacht, je hoeft helemaal niet in te loggen.
Zoietsquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bang dat je vrienden er achter komen dat je al de tijd je intelligentie geveinsd heb?
Nah ik vind het gewoon te lastig. Twee schermen en dan kan ik niet FOK!ken tussendoorquote:
Oke, maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik vind het gewoon te lastig. Twee schermen en dan kan ik niet FOK!ken tussendoorIk ga gewoon kijken of ik iets weet, maar niet echt "meedoen" zeg maar.
quote:
alle fokkers hebben een IQ van 160, 70 maagden en 30 cmquote:
waar moet mijn '30 centimeter' zitten dan? O.oquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle fokkers hebben een IQ van 160, 70 maagden en 30 cm
En de vrouwen hebben maat 34 en dubbel Dquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle fokkers hebben een IQ van 160, 70 maagden en 30 cm
Je middelquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waar moet mijn '30 centimeter' zitten dan? O.o
Ik bedoel meer, je bent mij geen uitleg verschuldigdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]Was geen excuus hoor, ik heb het elk jaar geprobeerd maar steeds miste ik een paar vragen omdat ik was afgeleid, ik ken mezelf.
Weet ik. Het is meer dat ik denk: tja wel leuk om mee te doen. Probeer mezelf over te halen zeg maar. Niet gelukt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, je bent mij geen uitleg verschuldigd
Als je niet wil meedoen is dat prima, ongeacht de reden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |