abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121877001
Vreemd dat dit hier nog niet staat. Of alweer weg is.

quote:
Twee jongeren melden zich naar aanleiding van mishandeling
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.

Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.

Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.

'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.

Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.

De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."

Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Desalniettemin, kan er niet genoeg aandacht voor zijn.

Vervolg op
NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandeling
(Mits het normaal kan!)

[ Bericht 32% gewijzigd door Frutsel op 22-01-2013 12:07:23 ]
pi_121877102
Ogen... Kijken.....
pi_121877121
Eh. sorry. Kan hem ook niet meer vinden... Why?
pi_121877198
quote:
Oke. Vreemd. Lijkt me toch alleszins een onderwerp wat besproken moet worden.
pi_121877217
Ah, het zijn medelanders zie ik. Goh......
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:01:56 #7
14505 OProg
A Life in Music
pi_121877260
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:58 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Oke. Vreemd. Lijkt me toch alleszins een onderwerp wat besproken moet worden.
Dat topic ontaarde echt in een complete baggerdiscussie. :')

Maar goed, hopen dat die figuren stel opgepakt zullen worden. Ze staan in ieder geval redelijk goed in beeld.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:02:48 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_121877287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:59 schreef valek het volgende:
Ah, het zijn medelanders zie ik. Goh......
Sst, hier in nieuws heeft men liever dat je het getinte Nederlanders noemt.

Toch mooi hoe het savanne-instinct na al die jaren nog in hen zit. O+
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_121877302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:01 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat topic ontaarde echt in een complete baggerdiscussie. :')

Maar goed, hopen dat die figuren stel opgepakt zullen worden. Ze staan in ieder geval redelijk goed in beeld.
Precies, ik kom uit Eindhoven, en kan m'n Facebook niet openen of iedereen heeft dat filmpje erop staan. Lijkt me dus slechts een kwestie van tijd voordat dat tuig opgepakt gaat worden.
pi_121877655
Ja kansloos groepje teringleijers.

Vraag me af hoeveel ervan al een lekker lang strafblad hebben en toch gewoon weer iedere keer gezellig vrij rondlopen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121877677
Begrijp het ook gewoon niet. Ik heb ook wel eens geknokt vroeger, maar echt NOOIT NOOIT NOOIT met 2 of meer tegen 1. En al helemaal niet doortrappen als iemand op de grond lag.

Snap dat echt niet :{
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121877920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:14 schreef my2cents het volgende:
Ik zou een burgerinitiatief willen opzetten:
Ratten met dubbel paspoort die zoiets doen moet het NL paspoort afgepakt worden, en omgezet in een verblijfsvergunning.
Volgens mij zijn daar easypeasy 40k handtekeningen voor te ritselen.
Direct het land uit getrapt worden.

We betalen genoeg belasting met z'n voor ze voor een enkeltje air maroc voor deze laffe wezens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_121878089
Het ziet er uit alsof er echt helemaal niets aan vooraf is gegaan?
"hey, we zijn met 15 man, en daar loopt een kerel op zn gemakje richting huis, laten we hem met zn allen de kanker in slaan".
Hoe kan dat? Welk zwakzinnig, kapot brein bedenkt zoiets?
pi_121878117
Ook apart om te zien dat niemand van die 7 ook maar iets lijkt te doen als die kerel in het wit helemaal los gaat.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:45:10 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_121878210
Verschrikkelijke beelden :r maar in dit land van pappen en nathouden zal er niks veranderen en staan de idioten die dit soort kansloze acties doen binnen 40 uur schoffelen weer op straat :X :{
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:48:16 #16
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121878292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:45 schreef RedFever007 het volgende:
Verschrikkelijke beelden :r maar in dit land van pappen en nathouden zal er niks veranderen en staan de idioten die dit soort kansloze acties doen binnen 40 uur schoffelen weer op straat :X :{
Daar gaat de aftrek omdat "hun privacy geschonden is en ze zielig zijn" natuurlijk nog vanaf, van die veertig uur.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_121878405
Wat een idioten, what the fuck. Die gast had dood kunnen zijn. Vooral die laatste trap van die vuilak met z'n witte gaybroekje aan is echt te erg voor woorden. Hopelijk pakken ze die gasten en zo niet dan hoop ik dat ze in groepsverband een trein koppen. Lafaards. Met hun ontzettend lelijke bakkessen.
U MAD?
pi_121878537
http://www.telegraaf.nl/b(...)aal_verspreid__.html

Aardig wat media aandacht en vol in beeld. De daders moeten dan toch zo bekend zijn?

Wat voor straffen zouden hierop volgen? Denk zware mishandeling. Misschien blanco strafblad, media aandacht eraf, max 2 maanden?
pi_121878550
quote:
Creëer je wel een schokeffect wat echt afschrikt.
pi_121878608
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een idioten, what the fuck. Die gast had dood kunnen zijn. Vooral die laatste trap van die vuilak met z'n witte gaybroekje aan is echt te erg voor woorden. Hopelijk pakken ze die gasten en zo niet dan hoop ik dat ze in groepsverband een trein koppen. Lafaards. Met hun ontzettend lelijke bakkessen.
Ik vraag me af of die gast ook op een vechtsport zit. Ik hoop dan echt dat zo een figuur nooit meer bij een club mag komen. het valt niet tegen te houden maar de gedachte dat zulke agressieve lui ook nog eens goed getrained worden is niet aangenaam..
pi_121878623
Ik ga het filmpje niet eens kijken.

Stelletje paupers. Wanneer is het een keer genoeg vraag je je af.
pi_121878640
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:04 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Precies, ik kom uit Eindhoven, en kan m'n Facebook niet openen of iedereen heeft dat filmpje erop staan. Lijkt me dus slechts een kwestie van tijd voordat dat tuig opgepakt gaat worden.
Vorig jaar gebeurde iets soortgelijks in Maastricht.. heel vergelijkbaar. Ook een groep medelanders die een Nederlander op zijn kop bleef trappen nadat deze al bewusteloos was. Ook massaal filmpjes op Facebook geplaatst.

Daders zijn nooit gepakt en je hoort er niks meer van. En al worden ze gepakt, wat voor straf denk je dat ze krijgen?
Alpha kenny one
pi_121878688
Ik begin steeds meer begrip te krijgen voor Wilders-stemmers... al zal ik er zelf niet op stemmen.
Alpha kenny one
pi_121878803
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef gnaeus het volgende:

[..]

2 Uur schoffelen en op de thee bij de burgermeester voor een aai over de bol natuurlijk !
Och http://hardenberg.nu/index.php?n_id=273800&s_id=387
pi_121878977
Worden zulke gasten van hun vechtsportclub verwijderd? (als ze daar lid van zijn). ik vind niet dat zulke agressieve mensen goed getrained mogen worden in efficient slaan /schoppen
pi_121879023
Check eens hoe lachwekkend de straffen zijn.

Dit is de video http://www.geenstijl.nl/m(...)at_man_halfdood.html en dit is de straf

quote:
Werkstraf voor klap met ernstige gevolgen
maandag 21 januari 17:09

Hardenberg - Weken kon een Hardenberger niet normaal eten, omdat een 25-jarige man uit Geesbrug hem met slechts één klap een gebroken kaak, een scheur in de schedel en een hersenschudding had bezorgd.

De zware mishandeling leverde de Geesbrugger bij de politierechter in Zwolle 120 uur werkstraf op, waarvan 40 uur voorwaardelijk.

De man meldde zichzelf bij de politie naar aanleiding van een uitzending van Onder de Loep op RTV Oost. Daarop was te zien hoe hij op 12 februari 2012 een jongeman voor een uitgaansgelegenheid in Hardenberg toetakelde en hem een plekje in het ziekenhuis bezorgde. Spijt heeft hij van het gebeuren, zo zei de Geesbrugger tegen de politierechter. 'Het had niet moeten gebeuren.'

De man vertelde dat hij met zijn broer en wat vrienden aan het stappen was toen verschillende groepjes, waaronder dat van het slachtoffer, hen aan het provoceren waren. 'We wilden weggaan, maar gingen buiten nog wat eten. Toen kwam iemand bij ons staan', aldus de man, doelend op het slachtoffer. En toen ging het mis. 'Er werden vervelende dingen gezegd. Op een gegeven moment heb ik een klap gegeven', zo zei de verdachte. Hij zei dat hij uithaalde, omdat zijn broer het mikpunt van spot door het slachtoffer werd. Met alle gevolgen van dien.

Het slachtoffer en zijn maten hadden bij de politie gezegd dat juist de Geesbruggers iedereen uitdaagden. 'Ik vind niet dat wij die avond ruzie hebben gezocht of wat dan ook. Het ging eigenlijk om niets', reageerde de verdachte.

De officier van justitie vroeg om een werkstraf van 80 uur en twee weken voorwaardelijke celstraf. 'Hoe irritant iemand ook kan zijn, het is geen reden om iemand op zo'n manier toe te takelen.' De rechter week af van de eis. De verdachte moet de Hardenberger een schadebedrag van 1290 euro betalen.
http://hardenberg.nu/index.php?n_id=273800&s_id=387

Hoe kan zo'n iemand nou niet in de cel belanden?
pi_121879080
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:59 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die gast ook op een vechtsport zit. Ik hoop dan echt dat zo een figuur nooit meer bij een club mag komen. het valt niet tegen te houden maar de gedachte dat zulke agressieve lui ook nog eens goed getrained worden is niet aangenaam..
Aan zijn traptechniek te zien lijkt het me eerder een agressor met opgekropte woede en haat die alleen vechtsporten doet op zijn Playstation. Zo ene die al jaren twijfelt of hij wel uit de kast moet komen en bij dit soort feestelijkheden zich moet bewijzen ten opzichte van zijn vrienden.
Gevaar is dat bij dit soort geestelijk gekneusden het herhalingsgevaar groot is.
U MAD?
pi_121879134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:16 schreef stoeltafel het volgende:
Check eens hoe lachwekkend de straffen zijn.

Dit is de video http://www.geenstijl.nl/m(...)at_man_halfdood.html en dit is de straf

[..]

http://hardenberg.nu/index.php?n_id=273800&s_id=387

Hoe kan zo'n iemand nou niet in de cel belanden?
Nederland.

Daarom.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_121879162
Normale cultuur: Detentie of strafblad devaluatie van sociale status
Straatcultuur: Detentie of strafblad verhoging van je sociale status
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 10:27:16 #31
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121879321
Sja...
Vinden jullie het goed als ik maar weer doorloop? Dit wordt toch niks. Pakkans is nihil en over cultuur en/of religie mag je het niet hebben want als Nederlandse tokkies dit ooit ook een keer gedaan hebben, 23 jaar geleden ofzo, is het argument "hunnie doen het ook" van stal.

Ik hoop enkel dat ik het toevallig een keer van een afstandje zie. Dan schop ik ze helemaal lens en begraaf ze onder de straat. Met de hoop dat het ook op video staat en de wereld rond gaat en anderen een keer doorkrijgen dat lullen niks helpt, maar aanpakken. Alhoewel dat een zware verwachting is van de generatie die met de kop in whatsapp hangen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121879390
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Normale cultuur: Detentie of strafblad devaluatie van sociale status
Straatcultuur: Detentie of strafblad verhoging van je sociale status
Precies! Hoe denk je dat zij naar deze aandacht en dit filmpje kijken?
Dit werkt enorm statusverhogend voor die ratten! Ze worden toch niet gepakt! En al worden ze gepakt maakt het hun helemaal niks uit.
Alpha kenny one
pi_121879580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:27 schreef 3-voud het volgende:
Ik hoop enkel dat ik het toevallig een keer van een afstandje zie. Dan schop ik ze helemaal lens en begraaf ze onder de straat.
We hebben 'The muscles from Brussels' in het topic mensen _O_

7 vs. 1 Jean-Claude _O_
U MAD?
pi_121879616
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

7 vs. 1 Jean-Claude _O_
Wat? Die Belg is er niks bij, 3-voud schopt lachend Chuck Norris nog in elkaar.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 10:42:38 #35
341203 3-voud
pi_121879733
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

7 vs. 1 Jean-Claude _O_
:')

Ze pakken altijd de zwakkere. Zoals ook hier.
Eerst duwen om te zien dat knaapje in een houding schiet van "wat doen jullie nou?" en dan beginnen ze te rammen.
Dit zie je telkens. Het zijn de grootste lafaards die er rondlopen. Zijn het niet dit soort kneupkes die ze pakken zijn het wel bejaarden of invaliden.

M.a.w. pak je er 1, durft nummer 2 wellicht met grote twijfel. Daarna loopt de rest hard weg.

Eitje. Geen Chuck of Jean Claude voor nodig.
pi_121879767
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:42 schreef 3-voud het volgende:

Eerst duwen om te zien dat knaapje in een houding schiet van "wat doen jullie nou?" en dan beginnen ze te rammen.
Dit zie je telkens. Het zijn de grootste lafaards die er rondlopen. Zijn het niet dit soort kneupkes die ze pakken zijn het wel bejaarden of invaliden.

M.a.w. pak je er 1, durft nummer 2 wellicht met grote twijfel. Daarna loopt de rest hard weg.

1 tegen 7 begin je ook niks gast. Al ben je nog zo getraind en heb je 7 van de kneuzen voor je. Is altijd wel een lafaard (zie filmpje) die je een klap vanachter verkoopt.
U MAD?
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 10:45:12 #37
341203 3-voud
pi_121879803
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

1 tegen 7 begin je ook niks gast. Al ben je nog zo getraind en heb je 7 van de kneuzen voor je. Is altijd wel een lafaard (zie filmpje) die je een klap vanachter verkoopt.
Ik snap dat je meer nadenkt dan handelt. Ziedaar het vrije spel van dit soort gasten.
Dat voorspelde ik al een beetje.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:55:09 #38
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:56:31 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_121880104
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je wint inderdaad nooit van 7 kerels die je aanvallen en bereid zijn daarvoor te bloeden, ook al ben je nog zo getraind, klopt als een bus! Maar wie van dit soort ultieme lafbekken is nummer 2, als de eerste kermend en bloed spuwend op de grond ligt?
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 10:58:32 #40
341203 3-voud
pi_121880160
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Je wint inderdaad nooit van 7 kerels die je aanvallen en bereid zijn daarvoor te bloeden, ook al ben je nog zo getraind, klopt als een bus! Maar wie van dit soort ultieme lafbekken is nummer 2, als de eerste kermend en bloed spuwend op de grond ligt?
Precies. Ze zoeken hun slachtoffers uit op de minste weerstand. Bij elke vorm van weerstand is hun denkpatroon in de war.
Ach, laat ook maar.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:58:35 #41
89730 Drugshond
pi_121880164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:42 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Eitje. Geen Chuck of Jean Claude voor nodig.
mijn "zorg"is dat zulke gastjes hun vrije tijd (die ze waarschijnlijk in overvloed hebben) vooral in een sportschool doorbrengen. Dit, plus dat het er altijd meerderen zijn, maakt het toch dat ze niet onderschat moeten worden. Ik hoop dan ook dat zulke lui uit de vechtsportscholen worden verbannen. Maar goed, hulde aan diegenen die daadwerkelijk het lef hebben om in te grijpen (en al jij dat zou doen , veel respect)
pi_121880256
NOS nieuws meld nu dat er pas 2 (!) tips zijn binnen gekomen.
U MAD?
pi_121880279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:58 schreef Drugshond het volgende:
Ze zijn in beeld.... maar doet me denken aan de beelden in de parkeergarage.
Zijn die gepakt toen?
Ook zo'n idioten.
U MAD?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:04:58 #45
89730 Drugshond
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:13:59 #46
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121880585
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef Drugshond het volgende:
Maakt dat uit... Badr wanabees
Ah, dat werd dus bedoeld met het feit dat Badr een rolmodel zou zijn! c_/
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 januari 2013 @ 11:17:34 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_121880683
Ik ben echt bang voor dit soort gasten. Het kan iedereen overkomen. Het is gewoon te vreselijk.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_121880696
Ik hoop ook echt dat ze gevonden worden, wegwezen uit Eindhoven die klootzakken.
Stuk of 3 vechtersbaasjes die flinke tijd mogen zitten terwijl de rest die niets doet maar taakstraf krijgt. Fijn mensen gaan verzorgen die toegetakeld zijn door mensen zoals hun vrienden. Dan grijpen ze volgende keer wel in.
Azwethinkweiz
pi_121880708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben echt bang voor dit soort gasten. Het kan iedereen overkomen. Het is gewoon te vreselijk.

:{
Geen :P ?
Eerste keer dat ik dat zie, maar past er ook niet echt bij.
Azwethinkweiz
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 januari 2013 @ 11:20:31 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_121880760
Ik las vanochtend de Telegraag op internet met in de kop :

'Video van Vestdijk.'

Dacht dat ze filmbeelden van de schrijver Simon Vestdijk hadden ontdekt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 januari 2013 @ 11:21:32 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_121880786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik hoop ook echt dat ze gevonden worden, wegwezen uit Eindhoven die klootzakken.
Stuk of 3 vechtersbaasjes die flinke tijd mogen zitten terwijl de rest die niets doet maar taakstraf krijgt. Fijn mensen gaan verzorgen die toegetakeld zijn door mensen zoals hun vrienden. Dan grijpen ze volgende keer wel in.
Ik woon in Zaltbommel. Als je het Brabants of Eindhoven-dagblad leest weet je genoeg.

pi_121880844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik woon in Zaltbommel. Als je het Brabants of Eindhoven-dagblad leest weet je genoeg.

Hoe bedoel je?
Azwethinkweiz
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:24:41 #53
89730 Drugshond
pi_121880870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Eindhoven is prima wonen...beter dan Tilburg. Daar loopt nog lomper spul rond.
pi_121880922
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
NOS nieuws meld nu dat er pas 2 (!) tips zijn binnen gekomen.
Apart hoe weinig? Het is bijna op alle media, bekende Nederlanders twitteren lekker mee. De jongens zijn vol in beeld dan moeten er toch zo tientallen tips binnen komen? Vaag
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 januari 2013 @ 11:27:23 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_121880955
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:23 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Google maar. Met een grote schoonmaak bezig hier.

pi_121881731
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:24 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Eindhoven is prima wonen...beter dan Tilburg. Daar loopt nog lomper spul rond.
Ook dan pas sinds ik uit eindhoven verhuist ben naar tilburg. :D :P

Ik heb in beide steden zelf deze excessen gelukkig genoeg niet meegemaakt.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:53:44 #57
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_121881961
Maar goed, onder de rivieren is het sowieso enkel ellende.
pi_121882004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef gnaeus het volgende:
Maar goed, onder de rivieren is het sowieso enkel ellende.
Niks 'maar goed'.
Het is door het hele land raak met dit soort tuig.
pi_121882149
Incidentje jongens, doorlopen dit.
pi_121882296
Bron: http://www.omroepbrabant.(...)tdijk+Eindhoven.aspx
quote:
Twee Belgische jongeren melden zich na zware mishandeling op Vestdijk Eindhoven

Laatst gewijzigd: dinsdag 22 januari 2013 - 11:58 | Auteur: Karin Kamp

EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.
Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.

Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.

'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.

Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.

De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."

Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')