Ik woon in Zaltbommel. Als je het Brabants of Eindhoven-dagblad leest weet je genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik hoop ook echt dat ze gevonden worden, wegwezen uit Eindhoven die klootzakken.
Stuk of 3 vechtersbaasjes die flinke tijd mogen zitten terwijl de rest die niets doet maar taakstraf krijgt. Fijn mensen gaan verzorgen die toegetakeld zijn door mensen zoals hun vrienden. Dan grijpen ze volgende keer wel in.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Zaltbommel. Als je het Brabants of Eindhoven-dagblad leest weet je genoeg.
Eindhoven is prima wonen...beter dan Tilburg. Daar loopt nog lomper spul rond.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Zaltbommel. Als je het Brabants of Eindhoven-dagblad leest weet je genoeg.
Apart hoe weinig? Het is bijna op alle media, bekende Nederlanders twitteren lekker mee. De jongens zijn vol in beeld dan moeten er toch zo tientallen tips binnen komen? Vaagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
NOS nieuws meld nu dat er pas 2 (!) tips zijn binnen gekomen.
Google maar. Met een grote schoonmaak bezig hier.quote:
Ook dan pas sinds ik uit eindhoven verhuist ben naar tilburg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eindhoven is prima wonen...beter dan Tilburg. Daar loopt nog lomper spul rond.
Niks 'maar goed'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef gnaeus het volgende:
Maar goed, onder de rivieren is het sowieso enkel ellende.
quote:Twee Belgische jongeren melden zich na zware mishandeling op Vestdijk Eindhoven
Laatst gewijzigd: dinsdag 22 januari 2013 - 11:58 | Auteur: Karin Kamp
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.
Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.
Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.
'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.
Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.
De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."
Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Het was in het vorige topic de manier waarop. Hier ook al wat gedoe weggehaald.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oke. Vreemd. Lijkt me toch alleszins een onderwerp wat besproken moet worden.
Kapot schieten die teringhonden. Eerst met 1 knie beginnen, dan de andere knie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
Bron: http://www.omroepbrabant.(...)tdijk+Eindhoven.aspx
[..]
http://www.huiselijkgewel(...)geweld-brabant-noordquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks 'maar goed'.
Het is door het hele land raak met dit soort tuig.
15 en 17.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoelang had die gast van jou gekregen eik?quote:
3 en 4 jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang had die gast van jou gekregen eik?
( was toch wel opgepakt)
15 en 17. Jezus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten de daders over de Belgische grens worden gezocht. Misschien vandaar dat er nog weinig herkend word.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:26 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Apart hoe weinig? Het is bijna op alle media, bekende Nederlanders twitteren lekker mee. De jongens zijn vol in beeld dan moeten er toch zo tientallen tips binnen komen? Vaag
https://www.facebook.com/bbrussen/posts/10151368219778390quote:Moeten we niet gewoon eens wat doen? Ons laten horen ofzo? Ik bedoel: hoe lang moeten we dit nog met lede ogen aanzien en pikken? Moeten we niet gewoon een duidelijk signaal afgeven dat we dit ZAT zijn en dat het feit dat ook deze jongens waarschijnlijk NIET worden gestraft en anders hooguit een paar maanden krijgen niet langer trekken? Ik meen het serieus: is een protest niet het minste wat we moeten doen? Het wordt erger en erger in dit land en er verandert NIETS! Hoeveel slachtoffers willen we nog? Wiens kind of geliefde is er morgen aan de beurt? Uw dochter? Uw zoon? Uw oma? Hoeveel juweliers moeten er nog worden beroofd, hoeveel woningovervallen moeten er nog worden gepleegd, hoeveel bendes met winkeldieven en smartphonediefstallen (in 2011 meer dan 5000 berovingen van smartphones alleen in Amsterdam) willen we nog accepteren? Is het niet gewoon tijd om ten minste een debat te mogen aangaan over de rechtstaat? Zonder uit te worden gemaakt voor fascist, racist, middeleeuwer of weet ik wat voor weerzinwekkende haat correct Nederland als emmers stront over je heen gooit als je je openlijk opwindt over dit soort terreur, deze nachtmerrie van een land in verval waar al lang geen plaats meer is voor een "openbare orde" of "veiligheid" laat staan "fatsoen en respect" voor machteloze burgers! En als we iets moeten doen, WAT DAN?
Een protest is een mooi gebaar maar lost vermoedelijk ook niets op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:13 schreef yvonne het volgende:
Bert Brussen
16 uur geleden ·
[..]
https://www.facebook.com/bbrussen/posts/10151368219778390
Je kunt gewoon niets doen als burger. Een overheid die de andere kant opkijkt en een stel rechters die lachwekkende straffen uitdeelt áls dit soort gasten al gepakt wordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een protest is een mooi gebaar maar lost vermoedelijk ook niets op.
Dit soort schoften lachen daar ook nog om.
Maar inderdaad... WAT DAN...
En gebruiken dit soort gelegenheden waarschijnlijk ook nog om te lopen k*tten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een protest is een mooi gebaar maar lost vermoedelijk ook niets op.
Dit soort schoften lachen daar ook nog om.
Hoezo zou je uitgemaakt worden voor racist dan?quote:Zonder uit te worden gemaakt voor fascist, racist, middeleeuwer of weet ik wat voor weerzinwekkende haat correct Nederland als emmers stront over je heen gooit als je je openlijk opwindt over dit soort terreur,
Beter dan niks doen: count me in!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef Jareth het volgende:
[..]
En gebruiken dit soort gelegenheden waarschijnlijk ook nog om te lopen k*tten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |