Als je niet zulke mongolen als Wijnaldum had gekocht kon je die 5 miljoen aan Sneijder geven als salarisquote:Op maandag 21 januari 2013 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en het past ook nog in het salarisplafond van 1 miljoen.
Armenië en Ajax waren zijn slechtste wedstrijden. Heb je zijn goede ook gezien?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik niet. Verdedigend kan hij er helemaal niks van.
Zó goed waren die ook weer niet hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Armenië en Ajax waren zijn slechtste wedstrijden. Heb je zijn goede ook gezien?
Ja, wel. Als hij goed is, is hij aanvallend erg nuttig.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zó goed waren die ook weer niet hoor.
Maakt niet uit man, je probeert het in ieder geval.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat met zoveel h's moest.
Johan snapt er helemaal niets van.quote:
Oke.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, wel. Als hij goed is, is hij aanvallend erg nuttig.
daarom ben jij mijn favoriete mod GMMquote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit man, je probeert het in ieder geval.
Soms wel wat te vroeg, maar als er zo zwoel in mijn oor wordt gefluisterd "Oh dutchman" dan kan ik me niet altijd inhouden.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Klinken jullie zo als jullie klaarkomen?
Ik zeg meestal: BLUARGHH
renequote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
AAD z'n naam schrijf je niet met een hoofdletter. Die schrijf je met drie hoofdletters.
first world problemsquote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef Type-R het volgende:
Ik wil dat van Danny Nelissen wel zien maar geen zin om nog een uur achter de kijkbuis te hangen.
Wil ook effe mee genieten van dit moment.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen is ook maar gewoon publiciteitsgeil!
Hij helemaal blij net als hij 2 zinnen opnoemtquote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen is ook maar gewoon publiciteitsgeil!
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Danny Nelissen en Oprah Wilfried.
Ik zag toch nog 3 mensen lachen achter je.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
het vorige was een verwijzing naar Aads bijnaam witte.
Tja, er werd niet gelachen, ik denk: ik leg 'm maar uit.
Zelfs m'n zus vond het niks.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen doet ook net alsof hij interessant is... Maar wie is hij dan? En sowieso.. wielrennenPaar junkies op een fiets... Welke junk is het snelst? Wie spreekt de grootste leugens? Gadverdamme Laten we er over ophouden
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is lastig te herkennen in al die sneeuw.
Eens. Nu opeens popie-jopie doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen doet ook net alsof hij interessant is... Maar wie is hij dan? En sowieso.. wielrennenPaar junkies op een fiets... Welke junk is het snelst? Wie spreekt de grootste leugens? Gadverdamme Laten we er over ophouden
Net als atletiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Usain Bolt is ook een junk, Ranomi ook, ga zo maar door, Epke..quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Je snapt de grapquote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Zeker omdat zijn bijnaam Witte is?
Epke is dik.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Usain Bolt is ook een junk, Ranomi ook, ga zo maar door, Epke..
Ik ken ze niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Lord of the Ringsquote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh jij praat liever over die provinciale weg waar je niet harder dan 60 mocht en je verkering uit ging... of niet?quote:
Ok.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
gaat gewoon om dat interview straks.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag toch nog 3 mensen lachen achter je.
Bedankt jongens.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Zeker omdat zijn bijnaam Witte is?
Jouw moe.....quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Niemand geeft een fuck om die vent. Dat Genee zich als Opera laat lenen om een of andere debiel waarin geen hond geïnteresseerd is te interviewen is best zielig.
Wat ben jij een raar mannetje zeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Niemand geeft een fuck om die vent. Dat Genee zich als Opera laat lenen om een of andere debiel waarin geen hond geïnteresseerd is te interviewen is best zielig.
Uh, oke. Juist ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een raar mannetje zeg.
Dat interview lijkt me onwijs interessant.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
quote:PEC Zwolle is met Ron Jans in gesprek voor de functie van hoofdtrainer. De coach, die eerder dit seizoen bij Standard Luik werd ontslagen, is één van de drie kandidaten die vertrekkend coach Art Langeler na dit lopende seizoen moet opvolgen.
"Jans is een geschikte kandidaat, maar dat vind ik ook van de andere twee kandidaten", zegt technisch directeur Gerard Nijkamp in gesprek met Voetbal International. "Ik heb al eerder gezegd, als Ron wil, ben ik de eerste die met hem in gesprek gaat. Maar dan nog moeten beide partijen eruit komen. Zorgvuldigheid gaat bij de keuze voor onze nieuwe trainer voor alles."
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat ben jij een rnaar mannetje zeg.
Operaquote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OperaAlsof we het over een nietszeggende browser hebben. Omdat ze zwart is zeker?
PEC Zwolle is met Ron Jans in gesprek voor de functie van hoofdtrainer. De coach, die eerder dit seizoen bij Standard Luik werd ontslagen, is één van de drie kandidaten die vertrekkend coach Art Langeler na dit lopende seizoen moet opvolgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is niks ordinairs aan... Wat heeft dit met VI te maken???
Jammer, gaat PEC degraderen dusquote:
Wat een onzinquote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, gaat PEC degraderen dus
Als iedereen valsspeelt, speelt er niemand vals.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, waarom zou je die valsspeler nog een platform geven ook?
dat is het tijdschrift. Dit is de show.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC Zwolle is met Ron Jans in gesprek voor de functie van hoofdtrainer. De coach, die eerder dit seizoen bij Standard Luik werd ontslagen, is één van de drie kandidaten die vertrekkend coach Art Langeler na dit lopende seizoen moet opvolgen.
"Jans is een geschikte kandidaat, maar dat vind ik ook van de andere twee kandidaten", zegt technisch directeur Gerard Nijkamp in gesprek met Voetbal International. "Ik heb al eerder gezegd, als Ron wil, ben ik de eerste die met hem in gesprek gaat. Maar dan nog moeten beide partijen eruit komen. Zorgvuldigheid gaat bij de keuze voor onze nieuwe trainer voor alles."
Jans is niet veel.quote:
Niet iedereen speelde vals.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als iedereen valsspeelt, speelt er niemand vals.
Weet ik niet, je hebt gelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, dit weten we ook maar sinds kort
Sowieso moeten er meer documentaires etc. komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans zou eens serieus naar het geheim van Marco van Basten.. het geheim van Heerenveen gaan zoeken.
quote:
Geen idee vind fietsen maar gayquote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nellisen was een kankerbaas. Oke?
Tssk Tsskquote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik niet, je hebt gelijk.
Nellisen was een kankerbaas. Oke?
Dat spreekt voor zich, dat is zoiets als zeggen dat sneeuw wit is. Iedereen weet het wel, en als je het te vaak herhaalt denkt iedereen: heb je hem ook weer.quote:
Oh bedanktquote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, dat is zoiets als zeggen dat sneeuw wit is. Iedereen weet het wel, en als je het te vaak herhaalt denkt iedereen: heb je hem ook weer.
De zere vinger op de fouten leggen.quote:
Ze weten nu wel wat een fluffer is. Dat is veel nuttiger om te weten.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
Vraag eens aan die chicks of ze weten wat buitenspel is
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
Vraag eens aan die chicks of ze weten wat buitenspel is
Uit het Oudewater's spreekwoordenboek waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon op een plek, hoeft niet per se een zere plek te zijn.
Niet lachen mensen, blijft ie aan de gang.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan er ook een Tanalarm komen?
Fluffers uit Liendenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef Regilio_ het volgende:
Wie zijn die dames aan de bar. Geloof nooit dat die allemaal vrijwillig daar zitten.
Die liggen daar aan de ketting.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef Regilio_ het volgende:
Wie zijn die dames aan de bar. Geloof nooit dat die allemaal vrijwillig daar zitten.
dat sluit niet lekker aan op de achternaam.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan er ook een Tanalarm komen?
Is dat een fluffer?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mn huisgenoote komt ook uit Lienden
Vraag hoeveel ze kost.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mn huisgenoote komt ook uit Lienden
een lekker stukje fruit dan? een Tananas?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat sluit niet lekker aan op de achternaam.
ik zal morgen kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een lekker stukje fruit dan? een Tananas?
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Rot op Hans met je goede trainer , bijna overal eruit gegooid en in Engeland lachen ze zich nog steeds kapot om hem
Dat interesseert alleen Boskampquote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat het nog over de Afrika cup of bewaren ze dat vuurwerk voor vrijdag?
quote:
Ja wat een lul de behanger, ga lekker ergens anders mediageilen stomme idiootquote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
Oh jongens nu komt mega-persoonlijkheid Nelissen even uit de kast met een verhaal, dit wordt smullen geblazen. De Nederlandse wielerwereld zal nooit meer hetzelfde zijn na deze uitzending!!
Nog geen topicjequote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen voetbalfans?
Iemand topic voor Danny?
quote:
Ja echt he, zo obvious. Ook zo "JA ALS JE DIT NIET GELOOFT DAN MOET JE NU WEGLOPEN WILFRED. GEWOON WEG NU! "quote:
maak er eentje dan manquote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar welk moeten we? Jij bent de mod, leid ons er heen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar welk moeten we? Jij bent de mod, leid ons er heen.
Wilfred had toen gewoon moeten weg lopen. Wat een miskraam die Danny Nelissen..quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja echt he, zo obvious. Ook zo "JA ALS JE DIT NIET GELOOFT DAN MOET JE NU WEGLOPEN WILFRED. GEWOON WEG NU! "
Uhh
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een miskraam die Danny Nelissen..
Meid open er een danquote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik zat al te zoeken is nog geen topic denk ik.
Oh ja tuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het moment dat hij wil weglopen zo 3 keer live geacteerd in de reclamespot.
We doen gewoon dit topic. Spotten met alle wetten wanneer het kan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef alors het volgende:
Gaat er nog iemand een topcje maken? Stijn?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je kan altijd rekenen op Marko en mij
Hoe vaak ga je dat nog zeggen?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We doen gewoon dit topic. Spotten met alle wetten wanneer het kan.
de bassie en adriaan academyquote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef Evertjan het volgende:
Danny Nellisen heeft gestuurd aan de Johan Cruijff university
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |