Uh, oke. Juist ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een raar mannetje zeg.
Dat interview lijkt me onwijs interessant.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Niemand geeft een fuck om die vent. Dat Genee zich als Opera laat lenen om een of andere debiel waarin geen hond geïnteresseerd is te interviewen is best zielig.
quote:PEC Zwolle is met Ron Jans in gesprek voor de functie van hoofdtrainer. De coach, die eerder dit seizoen bij Standard Luik werd ontslagen, is één van de drie kandidaten die vertrekkend coach Art Langeler na dit lopende seizoen moet opvolgen.
"Jans is een geschikte kandidaat, maar dat vind ik ook van de andere twee kandidaten", zegt technisch directeur Gerard Nijkamp in gesprek met Voetbal International. "Ik heb al eerder gezegd, als Ron wil, ben ik de eerste die met hem in gesprek gaat. Maar dan nog moeten beide partijen eruit komen. Zorgvuldigheid gaat bij de keuze voor onze nieuwe trainer voor alles."
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat ben jij een rnaar mannetje zeg.
Operaquote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Niemand geeft een fuck om die vent. Dat Genee zich als Opera laat lenen om een of andere debiel waarin geen hond geïnteresseerd is te interviewen is best zielig.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OperaAlsof we het over een nietszeggende browser hebben. Omdat ze zwart is zeker?
PEC Zwolle is met Ron Jans in gesprek voor de functie van hoofdtrainer. De coach, die eerder dit seizoen bij Standard Luik werd ontslagen, is één van de drie kandidaten die vertrekkend coach Art Langeler na dit lopende seizoen moet opvolgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is niks ordinairs aan... Wat heeft dit met VI te maken???
Jammer, gaat PEC degraderen dusquote:
Wat een onzinquote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, gaat PEC degraderen dus
Als iedereen valsspeelt, speelt er niemand vals.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, waarom zou je die valsspeler nog een platform geven ook?
dat is het tijdschrift. Dit is de show.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC Zwolle is met Ron Jans in gesprek voor de functie van hoofdtrainer. De coach, die eerder dit seizoen bij Standard Luik werd ontslagen, is één van de drie kandidaten die vertrekkend coach Art Langeler na dit lopende seizoen moet opvolgen.
"Jans is een geschikte kandidaat, maar dat vind ik ook van de andere twee kandidaten", zegt technisch directeur Gerard Nijkamp in gesprek met Voetbal International. "Ik heb al eerder gezegd, als Ron wil, ben ik de eerste die met hem in gesprek gaat. Maar dan nog moeten beide partijen eruit komen. Zorgvuldigheid gaat bij de keuze voor onze nieuwe trainer voor alles."
Jans is niet veel.quote:
Niet iedereen speelde vals.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als iedereen valsspeelt, speelt er niemand vals.
Weet ik niet, je hebt gelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, dit weten we ook maar sinds kort
Sowieso moeten er meer documentaires etc. komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans zou eens serieus naar het geheim van Marco van Basten.. het geheim van Heerenveen gaan zoeken.
quote:
Geen idee vind fietsen maar gayquote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nellisen was een kankerbaas. Oke?
Tssk Tsskquote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik niet, je hebt gelijk.
Nellisen was een kankerbaas. Oke?
Dat spreekt voor zich, dat is zoiets als zeggen dat sneeuw wit is. Iedereen weet het wel, en als je het te vaak herhaalt denkt iedereen: heb je hem ook weer.quote:
Oh bedanktquote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, dat is zoiets als zeggen dat sneeuw wit is. Iedereen weet het wel, en als je het te vaak herhaalt denkt iedereen: heb je hem ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |