Als je niet zulke mongolen als Wijnaldum had gekocht kon je die 5 miljoen aan Sneijder geven als salarisquote:Op maandag 21 januari 2013 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en het past ook nog in het salarisplafond van 1 miljoen.
Armenië en Ajax waren zijn slechtste wedstrijden. Heb je zijn goede ook gezien?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik niet. Verdedigend kan hij er helemaal niks van.
Zó goed waren die ook weer niet hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Armenië en Ajax waren zijn slechtste wedstrijden. Heb je zijn goede ook gezien?
Ja, wel. Als hij goed is, is hij aanvallend erg nuttig.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zó goed waren die ook weer niet hoor.
Maakt niet uit man, je probeert het in ieder geval.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat met zoveel h's moest.
Johan snapt er helemaal niets van.quote:
Oke.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, wel. Als hij goed is, is hij aanvallend erg nuttig.
daarom ben jij mijn favoriete mod GMMquote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit man, je probeert het in ieder geval.
Soms wel wat te vroeg, maar als er zo zwoel in mijn oor wordt gefluisterd "Oh dutchman" dan kan ik me niet altijd inhouden.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Klinken jullie zo als jullie klaarkomen?
Ik zeg meestal: BLUARGHH
renequote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
AAD z'n naam schrijf je niet met een hoofdletter. Die schrijf je met drie hoofdletters.
first world problemsquote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef Type-R het volgende:
Ik wil dat van Danny Nelissen wel zien maar geen zin om nog een uur achter de kijkbuis te hangen.
Wil ook effe mee genieten van dit moment.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen is ook maar gewoon publiciteitsgeil!
Hij helemaal blij net als hij 2 zinnen opnoemtquote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen is ook maar gewoon publiciteitsgeil!
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Danny Nelissen en Oprah Wilfried.
Ik zag toch nog 3 mensen lachen achter je.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
het vorige was een verwijzing naar Aads bijnaam witte.
Tja, er werd niet gelachen, ik denk: ik leg 'm maar uit.
Zelfs m'n zus vond het niks.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen doet ook net alsof hij interessant is... Maar wie is hij dan? En sowieso.. wielrennenPaar junkies op een fiets... Welke junk is het snelst? Wie spreekt de grootste leugens? Gadverdamme Laten we er over ophouden
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is lastig te herkennen in al die sneeuw.
Eens. Nu opeens popie-jopie doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen doet ook net alsof hij interessant is... Maar wie is hij dan? En sowieso.. wielrennenPaar junkies op een fiets... Welke junk is het snelst? Wie spreekt de grootste leugens? Gadverdamme Laten we er over ophouden
Net als atletiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Usain Bolt is ook een junk, Ranomi ook, ga zo maar door, Epke..quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Je snapt de grapquote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Zeker omdat zijn bijnaam Witte is?
Epke is dik.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Usain Bolt is ook een junk, Ranomi ook, ga zo maar door, Epke..
Ik ken ze niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Lord of the Ringsquote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh jij praat liever over die provinciale weg waar je niet harder dan 60 mocht en je verkering uit ging... of niet?quote:
Ok.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
gaat gewoon om dat interview straks.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag toch nog 3 mensen lachen achter je.
Bedankt jongens.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Zeker omdat zijn bijnaam Witte is?
Jouw moe.....quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Niemand geeft een fuck om die vent. Dat Genee zich als Opera laat lenen om een of andere debiel waarin geen hond geïnteresseerd is te interviewen is best zielig.
Wat ben jij een raar mannetje zeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Niemand geeft een fuck om die vent. Dat Genee zich als Opera laat lenen om een of andere debiel waarin geen hond geïnteresseerd is te interviewen is best zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |