renequote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
AAD z'n naam schrijf je niet met een hoofdletter. Die schrijf je met drie hoofdletters.
first world problemsquote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef Type-R het volgende:
Ik wil dat van Danny Nelissen wel zien maar geen zin om nog een uur achter de kijkbuis te hangen.
Wil ook effe mee genieten van dit moment.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen is ook maar gewoon publiciteitsgeil!
Hij helemaal blij net als hij 2 zinnen opnoemtquote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen is ook maar gewoon publiciteitsgeil!
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Danny Nelissen en Oprah Wilfried.
Ik zag toch nog 3 mensen lachen achter je.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
het vorige was een verwijzing naar Aads bijnaam witte.
Tja, er werd niet gelachen, ik denk: ik leg 'm maar uit.
Zelfs m'n zus vond het niks.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen doet ook net alsof hij interessant is... Maar wie is hij dan? En sowieso.. wielrennenPaar junkies op een fiets... Welke junk is het snelst? Wie spreekt de grootste leugens? Gadverdamme Laten we er over ophouden
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is lastig te herkennen in al die sneeuw.
Eens. Nu opeens popie-jopie doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
Danny Nelissen doet ook net alsof hij interessant is... Maar wie is hij dan? En sowieso.. wielrennenPaar junkies op een fiets... Welke junk is het snelst? Wie spreekt de grootste leugens? Gadverdamme Laten we er over ophouden
Net als atletiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef satecl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |