BOEM NEGATIEF BSAquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Boterbartje het volgende:
laten we gewoon aan het eind van het jaar onder de streep zien, als je maar plezier hebt he
ja dat zou zonde zijn, maar ik baal eigenlijk meer als ik m'n p niet haal in een keerquote:
je baalt meer van je p niet halen dan van een negatief bsa?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja dat zou zonde zijn, maar ik baal eigenlijk meer als ik m'n p niet haal in een keer
Die bonnen voor een nachtje PP doen het wel goed op die veilingsites. Ik hoef er niet heen maar ben wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
Hahaha, ik denk al.. ik ken die inktvis op tv. Preston palace uit Almelo sponsort, jawel, de klok van sbs 6Alsof mensen uit het hele land naar het zwembad van preston gaan.. wát een onzin.
Nee en ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
je baalt meer van je p niet halen dan van een negatief bsa?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die bonnen voor een nachtje PP doen het wel goed op die veilingsites. Ik hoef er niet heen maar ben wel nieuwsgierig.
Zwembad is wel super fraai hoor, met onweersbuien met regen uit het dak en alles. Vroeger had je ook nog bij die bomen bakken vol vers fruit voor de pak en verse drankjes en alles. Genietenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die bonnen voor een nachtje PP doen het wel goed op die veilingsites. Ik hoef er niet heen maar ben wel nieuwsgierig.
Altijd mooiquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Yreal het volgende:
Prof vermeulen die iedereen goedemorgen wenst op de band, wanneer ze te laat binnen komen
Hoe staat het met Internationaal?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Yreal het volgende:
Prof vermeulen die iedereen goedemorgen wenst op de band, wanneer ze te laat binnen komen
Gaat goed. Nu ik mij een beetje in vpb heb verdiept begrijp ik alle termen die worden aangehaald in dat vak. Als ik een 8+ haal zal ik hem aan je opdragenquote:
Termen, welke?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaat goed. Nu ik mij een beetje in vpb heb verdiept begrijp ik alle termen die worden aangehaald in dat vak. Als ik een 8+ haal zal ik hem aan je opdragen![]()
En ja, ik doe het voor mijzelf en niet voor iemand anders![]()
Details...details.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Deelneming, belastbaar bedrag,
dat soort dingen
Ah dat soort dingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Deelneming, belastbaar bedrag,
dat soort dingen
The man does have a point.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef eriksd het volgende:
Internationaal is toch de kers op de taart joh. Ga nou eerst eens de basale kennis met betrekking tot winstvastelling onder de knie krijgen; IB en VPB. Daarna komt Europees en dan dit. Het heeft weinig nut je te werpen op een objectvrijstelling voor vaste inrichtingen als je nog geeneens in staat bent van de BV zelf de winst vast te stellen.
Ik heb alles gewoon gevolgd, op belastingrecht 2 na. Beetje stom om voor de laatste 2 vakken een jaar te gaan wachten...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef eriksd het volgende:
Internationaal is toch de kers op de taart joh. Ga nou eerst eens de basale kennis met betrekking tot winstvastelling onder de knie krijgen; IB en VPB. Daarna komt Europees en dan dit. Het heeft weinig nut je te werpen op een objectvrijstelling voor vaste inrichtingen als je nog geeneens in staat bent van de BV zelf de winst vast te stellen.
De trein heeft toch vertragingquote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
Slapen. Morgen weer om kwart voor zeven wekker.
haaaaiquote:
foei wat een geld he.. investeren in je toekomstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik heb me nu ook voorgenomen de boeken daadwerkelijk te gebruiken, elke week hoofstukken meelezen en alles
Daarvoor was dat nog niet gelukt dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik heb me nu ook voorgenomen de boeken daadwerkelijk te gebruiken, elke week hoofstukken meelezen en alles
We spreken je volgende week wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef Ties02 het volgende:
Nee ik gebruik mijn boeken meer als last resort als ik er echt totaal niet meer uitkom bij de meeste vakken, maar echt droog die stof doorlezen doe ik niet graag nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef Polacco het volgende:
[..]
Daarvoor was dat nog niet gelukt dan?
Maar mijn lessen zijn nog geeneens begonnenquote:
Ik heb ook bangmakerijen gehoord en eigenlijk valt het allemaal achteraf mee. Maar opzich is dat wel fijn want dan weet je in elk geval zeker dat je goed voorbereid bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik ben al heel bang gemaakt voor onder andere Europees Recht dus ik zal er ook aan moeten geloven dit semester.
Godver!@!!quote:Vanwege het ingebruiknemen van de nieuwe databaseserver is FOK! rond 00:40 uur ongeveer 1 minuut onbereikbaar. Als het misgaat wat langer. Groeten van GlowMouse.
wie is gloeimuis?quote:
Behalve bij Staatsrecht. Daar klopt het wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb ook bangmakerijen gehoord en eigenlijk valt het allemaal achteraf mee. Maar opzich is dat wel fijn want dan weet je in elk geval zeker dat je goed voorbereid bent.
Waneer je verwacht te moeten betalen of wordt uitgenodigd dat te doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:08 schreef Boterbartje het volgende:
Wanneer moet je trouwens belastingaangifte weer doen?
geld terugquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waneer je verwacht te moeten betalen of wordt uitgenodigd dat te doen.
Ha dus tochquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ha dus toch
morgen bestuursrecht tentamen terug, ik zal je wel een beetje laten weten waar ze klaarblijkelijk opletten
en ik ga van mijn 6 een 7 maken, ik ben vastberaden
Ja ik ga naar de nabespreking, geen idee wat ik dan zo fout heb gedaan, daarom ga ik er ook heenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:45 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je gaat naar de nabespreking dus? Heb je al een idee waar je punten verloren bent?
Waren er trouwens vragen over:
- Europa
- Elektronische weg
- Intrekken/wijzigen besluiten
- Wob
Ik heb net pas het huwelijk van Denny en Bev gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:47 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn leven is voorbij, heb alle afleveringen van BL gezien
Suckedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik ga naar de nabespreking, geen idee wat ik dan zo fout heb gedaan, daarom ga ik er ook heen![]()
en nee geen van die dingen zaten er in dus ga er maar vanuit dat ze er nu wel in zitten
Geweldig, ik ging ook na het leren of het maken van opdrachten meteen verder kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:49 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb net pas het huwelijk van Denny en Bev gehad.
Ben nu bij de aflevering waar de dochter van Paul om geld aan het bedelen is. Ik vermoed een terugval op het gebied van de verdovende middelen (hij staat op pauze in verband met leren).
De aflevering is mijn 'carrot on a stick'.
Nog 20 pagina's
Elektronische weg komt denk ik niet echt aan bod hoor, Europa/gedeelde rechtsorde wel, we hadden trouwens wel een klein vraagje over procedurele autonomie maar dat was het dan ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:50 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Sucked(dat je niet weet wat je fout hebt gedaan en het feit dat die onderwerpen niet aan de orde zijn gekomen)
Vind ik echt de minste onderwerpen.
Nee, gezellig de 31e om half zeven 's avonds. Wat mij betreft de ideale tentamentijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Elektronische weg komt denk ik niet echt aan bod hoor, Europa/gedeelde rechtsorde wel, we hadden trouwens wel een klein vraagje over procedurele autonomie maar dat was het dan ook.
Heb je rechtsgeschiedenis nou al wel of niet gedaan? Zoveel RUG'ers ook in deze SC
Heb je geen standaardantwoorden van oude tentamens tot je beschikking? Dat vind ik persoonlijk een must voor elk tentamen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:04 schreef Ties02 het volgende:
Oh yes, ik dacht belasting om 9u maar klaarblijkelijk niet![]()
Ja ben een beetje Adagia aan het oefenen en met de werkgroepopdrachten moet ik nog goed bezig, maar ben de motivatie een beetje kwijtgeraakt na bestuursrecht, vrijdag nabespreking Belasting, daar kan ik ook pas goed voor aan de gang als ik weet wat ze nou exact van me verwachten en wat ik nou de eerste keer zo fout heb zitten doen, was het te basaal of was het juist dat ik alleen de bijzondere regelingen heb genoemd en de basis niet kende, idunno.
Succes en trusten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:17 schreef Ties02 het volgende:
Nee er was voor belasting niet echt veel beschikbaar, behalve dan een tussentoetsje maar dat was nog geeneens een kwart van de stof..
Hm ja komen meestal wel flink wat mensen op af, met burgerlijk stond er nog een flinke rij van iedereen die hun tentamen in wilde zien, ik weet niet of dit weer van de laatste dagen nog invloed zal hebben op de opkomst![]()
maar ik ga proberen te slapen anders kom ik er morgen weer niet uit. groetjens
Jij werkte toch bij de post? Ben je dan niet gewend aan vroeg je bed uit? Of werk je alleen in de avonden?quote:
Enkel avonddiensten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij werkte toch bij de post? Ben je dan niet gewend aan vroeg je bed uit? Of werk je alleen in de avonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |