Ik heb alles gewoon gevolgd, op belastingrecht 2 na. Beetje stom om voor de laatste 2 vakken een jaar te gaan wachten...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef eriksd het volgende:
Internationaal is toch de kers op de taart joh. Ga nou eerst eens de basale kennis met betrekking tot winstvastelling onder de knie krijgen; IB en VPB. Daarna komt Europees en dan dit. Het heeft weinig nut je te werpen op een objectvrijstelling voor vaste inrichtingen als je nog geeneens in staat bent van de BV zelf de winst vast te stellen.
De trein heeft toch vertragingquote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
Slapen. Morgen weer om kwart voor zeven wekker.
haaaaiquote:
foei wat een geld he.. investeren in je toekomstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik heb me nu ook voorgenomen de boeken daadwerkelijk te gebruiken, elke week hoofstukken meelezen en alles
Daarvoor was dat nog niet gelukt dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik heb me nu ook voorgenomen de boeken daadwerkelijk te gebruiken, elke week hoofstukken meelezen en alles
We spreken je volgende week wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:09 schreef Ties02 het volgende:
Nee ik gebruik mijn boeken meer als last resort als ik er echt totaal niet meer uitkom bij de meeste vakken, maar echt droog die stof doorlezen doe ik niet graag nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef Polacco het volgende:
[..]
Daarvoor was dat nog niet gelukt dan?
Maar mijn lessen zijn nog geeneens begonnenquote:
Ik heb ook bangmakerijen gehoord en eigenlijk valt het allemaal achteraf mee. Maar opzich is dat wel fijn want dan weet je in elk geval zeker dat je goed voorbereid bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik ben al heel bang gemaakt voor onder andere Europees Recht dus ik zal er ook aan moeten geloven dit semester.
Godver!@!!quote:Vanwege het ingebruiknemen van de nieuwe databaseserver is FOK! rond 00:40 uur ongeveer 1 minuut onbereikbaar. Als het misgaat wat langer. Groeten van GlowMouse.
wie is gloeimuis?quote:
Behalve bij Staatsrecht. Daar klopt het wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb ook bangmakerijen gehoord en eigenlijk valt het allemaal achteraf mee. Maar opzich is dat wel fijn want dan weet je in elk geval zeker dat je goed voorbereid bent.
Waneer je verwacht te moeten betalen of wordt uitgenodigd dat te doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:08 schreef Boterbartje het volgende:
Wanneer moet je trouwens belastingaangifte weer doen?
geld terugquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waneer je verwacht te moeten betalen of wordt uitgenodigd dat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |