quote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Het tentamen is incompetent, de docenten zijn incompetent.
Totaal aantal studiepunten 2012/2013 van 2 studies samen:
9
quote:
Ohja ik was even vergeten dat je in een soort van puberteit was blijven hangen waarbij je natuurlijk tegen alles aan moet trappen. My mistake.quote:
nounounou, ga lekker hokjes proppen zegquote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja ik was even vergeten dat je in een soort van puberteit was blijven hangen waarbij je natuurlijk tegen alles aan moet trappen. My mistake.
krijg de shit niet terug en deeltentamen zonder puntquote:Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik snap het niet.... Hoe kan bij twee studies 9 het max. zijn nu?
Ooh okequote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
krijg de shit niet terug en deeltentamen zonder punt
dat is het verhaal
ja heb al paar keer gezegd maar het blijft blijkbaar grappigquote:
Dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar het punt is duidelijk. Grow up man en geef niet steeds andere mensen/dingen de schuld en zeik niet steeds alles af maar begin eens met wat fatsoenlijke zelfreflectie.
In my defense: ik heb 6 punten per studie per jaar terwijl Bart er 4,5 per studie per jaar heeftquote:
Gewoon bijvertellen 9 / 9 mogelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja heb al paar keer gezegd maar het blijft blijkbaar grappig
maakt niet uit johquote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit.
[..]
In my defense: ik heb 6 punten per studie per jaar terwijl Bart er 4,5 per studie per jaar heeft
Nee, ik weet het, ik faal gruwelijk hard sinds het begin van dit collegejaar
ja precies, eigenlijk is het 9/28 maar ik heb die andere 19 nog niet teruggekregen.quote:
Klinkt al een stuk beter dan "ik heb pas 6 punten gehaald dit jaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef Tchock het volgende:
Ik zit op 6/12 + 6 die ik nog via een herkansing kan verkrijgen.
Keurig op schema toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zit op 8.6; volgende week hopelijk op 12.9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |