Ha dus tochquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ha dus toch
morgen bestuursrecht tentamen terug, ik zal je wel een beetje laten weten waar ze klaarblijkelijk opletten
en ik ga van mijn 6 een 7 maken, ik ben vastberaden
Ja ik ga naar de nabespreking, geen idee wat ik dan zo fout heb gedaan, daarom ga ik er ook heenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:45 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je gaat naar de nabespreking dus? Heb je al een idee waar je punten verloren bent?
Waren er trouwens vragen over:
- Europa
- Elektronische weg
- Intrekken/wijzigen besluiten
- Wob
Ik heb net pas het huwelijk van Denny en Bev gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:47 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn leven is voorbij, heb alle afleveringen van BL gezien
Suckedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik ga naar de nabespreking, geen idee wat ik dan zo fout heb gedaan, daarom ga ik er ook heen![]()
en nee geen van die dingen zaten er in dus ga er maar vanuit dat ze er nu wel in zitten
Geweldig, ik ging ook na het leren of het maken van opdrachten meteen verder kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:49 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb net pas het huwelijk van Denny en Bev gehad.
Ben nu bij de aflevering waar de dochter van Paul om geld aan het bedelen is. Ik vermoed een terugval op het gebied van de verdovende middelen (hij staat op pauze in verband met leren).
De aflevering is mijn 'carrot on a stick'.
Nog 20 pagina's
Elektronische weg komt denk ik niet echt aan bod hoor, Europa/gedeelde rechtsorde wel, we hadden trouwens wel een klein vraagje over procedurele autonomie maar dat was het dan ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:50 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Sucked(dat je niet weet wat je fout hebt gedaan en het feit dat die onderwerpen niet aan de orde zijn gekomen)
Vind ik echt de minste onderwerpen.
Nee, gezellig de 31e om half zeven 's avonds. Wat mij betreft de ideale tentamentijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Elektronische weg komt denk ik niet echt aan bod hoor, Europa/gedeelde rechtsorde wel, we hadden trouwens wel een klein vraagje over procedurele autonomie maar dat was het dan ook.
Heb je rechtsgeschiedenis nou al wel of niet gedaan? Zoveel RUG'ers ook in deze SC
Heb je geen standaardantwoorden van oude tentamens tot je beschikking? Dat vind ik persoonlijk een must voor elk tentamen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:04 schreef Ties02 het volgende:
Oh yes, ik dacht belasting om 9u maar klaarblijkelijk niet![]()
Ja ben een beetje Adagia aan het oefenen en met de werkgroepopdrachten moet ik nog goed bezig, maar ben de motivatie een beetje kwijtgeraakt na bestuursrecht, vrijdag nabespreking Belasting, daar kan ik ook pas goed voor aan de gang als ik weet wat ze nou exact van me verwachten en wat ik nou de eerste keer zo fout heb zitten doen, was het te basaal of was het juist dat ik alleen de bijzondere regelingen heb genoemd en de basis niet kende, idunno.
Succes en trusten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:17 schreef Ties02 het volgende:
Nee er was voor belasting niet echt veel beschikbaar, behalve dan een tussentoetsje maar dat was nog geeneens een kwart van de stof..
Hm ja komen meestal wel flink wat mensen op af, met burgerlijk stond er nog een flinke rij van iedereen die hun tentamen in wilde zien, ik weet niet of dit weer van de laatste dagen nog invloed zal hebben op de opkomst![]()
maar ik ga proberen te slapen anders kom ik er morgen weer niet uit. groetjens
Jij werkte toch bij de post? Ben je dan niet gewend aan vroeg je bed uit? Of werk je alleen in de avonden?quote:
Enkel avonddiensten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij werkte toch bij de post? Ben je dan niet gewend aan vroeg je bed uit? Of werk je alleen in de avonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |