abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121875702
Waar is de nachtploeg?
Bruce?
pi_121875706
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:39 schreef Ties02 het volgende:
Waar is de nachtploeg?
Bruce?
Present.
This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_121875715
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:40 schreef Bruce_Cutler het volgende:

[..]

Present.
Ha dus toch
morgen bestuursrecht tentamen terug, ik zal je wel een beetje laten weten waar ze klaarblijkelijk opletten
en ik ga van mijn 6 een 7 maken, ik ben vastberaden
pi_121875724
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:43 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ha dus toch
morgen bestuursrecht tentamen terug, ik zal je wel een beetje laten weten waar ze klaarblijkelijk opletten
en ik ga van mijn 6 een 7 maken, ik ben vastberaden
:D
Je gaat naar de nabespreking dus? Heb je al een idee waar je punten verloren bent?
Waren er trouwens vragen over:

- Europa
- Elektronische weg
- Intrekken/wijzigen besluiten
- Wob
pi_121875727
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:39 schreef Ties02 het volgende:
Waar is de nachtploeg?
Bruce?
:W
pi_121875736
Mijn leven is voorbij, heb alle afleveringen van BL gezien ;(

Laatste seizoen had een overkill aan Jerry Espenson, had wel wat minder gemogen.
pi_121875739
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:45 schreef Bruce_Cutler het volgende:

[..]

:D
Je gaat naar de nabespreking dus? Heb je al een idee waar je punten verloren bent?
Waren er trouwens vragen over:

- Europa
- Elektronische weg
- Intrekken/wijzigen besluiten
- Wob
Ja ik ga naar de nabespreking, geen idee wat ik dan zo fout heb gedaan, daarom ga ik er ook heen :(
en nee geen van die dingen zaten er in dus ga er maar vanuit dat ze er nu wel in zitten
pi_121875741
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:47 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn leven is voorbij, heb alle afleveringen van BL gezien ;(
Ik heb net pas het huwelijk van Denny en Bev gehad.
Ben nu bij de aflevering waar de dochter van Paul om geld aan het bedelen is. Ik vermoed een terugval op het gebied van de verdovende middelen (hij staat op pauze in verband met leren).
De aflevering is mijn 'carrot on a stick'.
Nog 20 pagina's :')
pi_121875746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:48 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja ik ga naar de nabespreking, geen idee wat ik dan zo fout heb gedaan, daarom ga ik er ook heen :(
en nee geen van die dingen zaten er in dus ga er maar vanuit dat ze er nu wel in zitten
Sucked :') (dat je niet weet wat je fout hebt gedaan en het feit dat die onderwerpen niet aan de orde zijn gekomen)
Vind ik echt de minste onderwerpen.
pi_121875756
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:49 schreef Bruce_Cutler het volgende:

[..]

Ik heb net pas het huwelijk van Denny en Bev gehad.
Ben nu bij de aflevering waar de dochter van Paul om geld aan het bedelen is. Ik vermoed een terugval op het gebied van de verdovende middelen (hij staat op pauze in verband met leren).
De aflevering is mijn 'carrot on a stick'.
Nog 20 pagina's :')
Geweldig, ik ging ook na het leren of het maken van opdrachten meteen verder kijken.
Ik kom er net achter dat The Practice de voorloper is, ook met Alan en als het goed is ook Denny.
Even kijken of dat wat is.

[ Bericht 0% gewijzigd door NotGuilty op 22-01-2013 07:57:06 ]
pi_121875766
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:50 schreef Bruce_Cutler het volgende:

[..]

Sucked :') (dat je niet weet wat je fout hebt gedaan en het feit dat die onderwerpen niet aan de orde zijn gekomen)
Vind ik echt de minste onderwerpen.
Elektronische weg komt denk ik niet echt aan bod hoor, Europa/gedeelde rechtsorde wel, we hadden trouwens wel een klein vraagje over procedurele autonomie maar dat was het dan ook.

Heb je rechtsgeschiedenis nou al wel of niet gedaan? Zoveel RUG'ers ook in deze SC :P
pi_121875779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:56 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Elektronische weg komt denk ik niet echt aan bod hoor, Europa/gedeelde rechtsorde wel, we hadden trouwens wel een klein vraagje over procedurele autonomie maar dat was het dan ook.

Heb je rechtsgeschiedenis nou al wel of niet gedaan? Zoveel RUG'ers ook in deze SC :P
Nee, gezellig de 31e om half zeven 's avonds. Wat mij betreft de ideale tentamentijd.
Was de eerste kans goed gemaakt?
Ben momenteel alleen met bestuursrecht 2 bezig, vind ik net wat belangrijker en bovendien leuker.
Jij gaat belastingrecht 1 en rechtsgeschiedenis 2 nog doen toch?
Ik zag dat belastingrecht 1 mijn 14.00 tijd gekaapt heeft op de 28e. Daardoor moet ik mezelf weer drogeren de 27e om niet als een lijk bij dat tentamen van bestuursrecht 2 te zitten om 9 uur 's ochtends.
pi_121875787
Oh yes, ik dacht belasting om 9u maar klaarblijkelijk niet :D

Ja ben een beetje Adagia aan het oefenen en met de werkgroepopdrachten moet ik nog goed bezig, maar ben de motivatie een beetje kwijtgeraakt na bestuursrecht :'( , vrijdag nabespreking Belasting, daar kan ik ook pas goed voor aan de gang als ik weet wat ze nou exact van me verwachten en wat ik nou de eerste keer zo fout heb zitten doen, was het te basaal of was het juist dat ik alleen de bijzondere regelingen heb genoemd en de basis niet kende, idunno.
pi_121875794
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 03:04 schreef Ties02 het volgende:
Oh yes, ik dacht belasting om 9u maar klaarblijkelijk niet :D

Ja ben een beetje Adagia aan het oefenen en met de werkgroepopdrachten moet ik nog goed bezig, maar ben de motivatie een beetje kwijtgeraakt na bestuursrecht :'( , vrijdag nabespreking Belasting, daar kan ik ook pas goed voor aan de gang als ik weet wat ze nou exact van me verwachten en wat ik nou de eerste keer zo fout heb zitten doen, was het te basaal of was het juist dat ik alleen de bijzondere regelingen heb genoemd en de basis niet kende, idunno.
Heb je geen standaardantwoorden van oude tentamens tot je beschikking? Dat vind ik persoonlijk een must voor elk tentamen.
Misschien dat ik het leren voor RGS2 daarom ook zo gaar vind.
Hoeveel mensen komen op zo'n nabespreking af?
pi_121875810
Nee er was voor belasting niet echt veel beschikbaar, behalve dan een tussentoetsje maar dat was nog geeneens een kwart van de stof..

Hm ja komen meestal wel flink wat mensen op af, met burgerlijk stond er nog een flinke rij van iedereen die hun tentamen in wilde zien, ik weet niet of dit weer van de laatste dagen nog invloed zal hebben op de opkomst :P

maar ik ga proberen te slapen anders kom ik er morgen weer niet uit. groetjens
pi_121875817
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 03:17 schreef Ties02 het volgende:
Nee er was voor belasting niet echt veel beschikbaar, behalve dan een tussentoetsje maar dat was nog geeneens een kwart van de stof..

Hm ja komen meestal wel flink wat mensen op af, met burgerlijk stond er nog een flinke rij van iedereen die hun tentamen in wilde zien, ik weet niet of dit weer van de laatste dagen nog invloed zal hebben op de opkomst :P

maar ik ga proberen te slapen anders kom ik er morgen weer niet uit. groetjens
Succes en trusten.
pi_121876109
Goedemorgen :)
pi_121876403
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 06:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen :)
pi_121876414
Zo vroeg
pi_121876416
Goedemorgen!
pi_121876454
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:48 schreef Tchock het volgende:
Zo vroeg
Jij werkte toch bij de post? Ben je dan niet gewend aan vroeg je bed uit? Of werk je alleen in de avonden?
pi_121876482
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Jij werkte toch bij de post? Ben je dan niet gewend aan vroeg je bed uit? Of werk je alleen in de avonden?
Enkel avonddiensten.
pi_121876500
Goedemorgen!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_121876510
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Hey Sideshow :D
pi_121876540
Altijd gezellig zo 's ochtends met Stip Mindergeest en Zijvoorstelling Bobje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')