In Nimma toevallig een paar weken geleden nog. Nog een vage bekende ookquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet je hier sowieso niet in mengen man, Nijmegenaar.
Godver Sjaak, je zou niet online opscheppen met die geleende AK broer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Ik hang minimaal twee keer per week met mijn AK-47 uit mijn raam, stelletje pussy's hier.
Ja, sinds jij er bent is de crime gelijk gedropt. In tilly worden alleen nog meisjes verkracht in Noord.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi zo, want 't is ook gewoon echt waar. Toen ik in Tilburg ging studeren was het de crimineelste stad van Nederland.
Ik hoef je ook niet op te noemen, jij staat er sowieso tussenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij niet noemen terwijl ik hier discussies over olijfolie, gezichtscreme en bekkenspreiding aanga.
Mag. Ik vind ze alle wat toevoegen aan VBL.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hebben jullie serieus je kop in je anus zitten. Sorry dat ik 't zeg.
Ik kende 1 iemand een beetje die hier in Eindhoven in een kroeg met een glas doodgestoken is. Verder nooit ietsquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nimma toevallig een paar weken geleden nog. Nog een vage bekende ook
Is niet jouw AK ouwe, deze is van Rachid uit Holtenbroekquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godver Sjaak, je zou niet online opscheppen met die geleende AK broer.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hebben jullie serieus je kop in je anus zitten. Sorry dat ik 't zeg.
Jij trekt extremen aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
300 meter hier vandaan is gister nog iemand doodgeschoten. Gaat om Rotterdam-west..
Bedankt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan ik stemmen? Stylo moet stemmen krijgen
Trust me, dat is niet omdat jij erin staat hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
Ik vind het toch jammer dat jullie dat lijstje zo kut vinden
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso had RensAjacied en 422 genomineerd moeten zijn, als ik geen mensen van mijn eigen club mag noemen. En tarado. O, die is genomineerrd?STYLO
nominatie
Wat een mongolen.
Vergeet je mij niet? Gisteren moest je om mij lachen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso had RensAjacied en 422 genomineerd moeten zijn, als ik geen mensen van mijn eigen club mag noemen. En tarado. O, die is genomineerrd?STYLO
nominatie
Wat een mongolen.
Best kansloos eigenlijk, nu ben ik benieuwd naar je motivatie bij elke naam?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag. Ik vind ze alle wat toevoegen aan VBL.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me, dat is niet omdat jij erin staat hoor.
Gelukkig heeft hij zijn Apache klaar staan op het dak, HMF kan altijd reageren als er wat actie in de wijk is.quote:
Die discussie van vanmiddag, ik lol nu nogquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij niet noemen terwijl ik hier discussies over olijfolie, gezichtscreme en bekkenspreiding aanga.
Saind staat erin omdat het zielig is voor hem dat hij in Eindje woont.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
SPOILER: De nominaties voor VBL
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind
Ja, 422 moest er eigenlijk ook bij ja, maar die was niet aanwezig in die periode geloof ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best kansloos eigenlijk, nu ben ik benieuwd naar je motivatie bij elke naam?
Wie dan wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
MmJa die grap was serieus echt goed. Maar dan ook écht goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vergeet je mij niet? Gisteren moest je om mij lachen.
Jetpack lul.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij zijn Apache klaar staan op het dak, HMF kan altijd reageren als er wat actie in de wijk is.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MmJa die grap was serieus echt goed. Maar dan ook écht goed.
Als hij het bij een Feyenoorder deed moest je huilen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Handtasje toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar poepen ze ook op straat. Serieus. Die Somaliërs weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, sinds jij er bent is de crime gelijk gedropt. In tilly worden alleen nog meisjes verkracht in Noord.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoef je ook niet op te noemen, jij staat er sowieso tussen
Wat is daar vreemd aan dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar poepen ze ook op straat. Serieus. Die Somaliërs weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar.
Door jou staat die op replay.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik steel van die rijke niggaaars van die rijke tatas.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag. Ik vind ze alle wat toevoegen aan VBL.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stylo is wel de enige normale van Psv.
maar dat is natuurlijk ook geen prestatie
Ik hoorde zoiets van mijn moeder ja.Het is alleen raar, want er is geen stuk in de hele Rotterdamse metro dat vaker vertrakt als het stuk tussen Capelsebrug en Kralingse Zoom. Ze hebben daar 6 perrons, dus ik snap niet hoe het mogelijk is dat men niet kon rijden eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
HMF dan iets heel anders. Alweer metro's zien rijden? Er zou een betonblok op het spoor zijn gevallen bij Kralingse Zoom, dus moest door de sneeuw naar Rotterdam Centraal lopen
Dat is echt zó 1982 he.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kende 1 iemand een beetje die hier in Eindhoven in een kroeg met een glas doodgestoken is. Verder nooit iets
schijnt ook dat de gemeente er een grote zandbak van wil maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar poepen ze ook op straat. Serieus. Die Somaliërs weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar.
Jij geeft niet om voetbal jij doet alsof om ergens bij te horen Geo vriendquote:
Dus je koos gewoon random mensen die online waren?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 422 moest er eigenlijk ook bij ja, maar die was niet aanwezig in die periode geloof ik
Dat dus, Rensie en 422 heerlijke kereltjes man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
nominatie
Wat een mongolen.
Fuck nee. Lange_lans is 100 keer beter dan die turk.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stylo is wel de enige normale van Psv.
maar dat is natuurlijk ook geen prestatie
Lansquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck nee. Lange_lans is 100 keer beter dan die turk.
Maar baby als je naar me kijkt is je boy een superstar!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik steel van die rijke niggaaars van die rijke tatas.
Nee, maar ik dacht dat hij voor eeuwig weg wasquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je koos gewoon random mensen die online waren?
Waarom blijf je niet op je zolder davy?quote:Man trekt meisje van fiets in Oss en misbruikt haar in bosjes
Vandaar sta jij er dus niet in.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want verder voeg je zoveel toe hier
En ik dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck nee. Lange_lans is 100 keer beter dan die turk.
Wutquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij geeft niet om voetbal jij doet alsof om ergens bij te horen Geo vriend
Wij hebben geen zolder.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet op je zolder davy?
He maar HMF, ff zonder grappen. Als ik jou app en ik probeer 'HMF' te typen komt er 'GOD' te staan via woordenboek.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die discussie van vanmiddag, ik lol nu nog.
Vooral "onlogisch" zijn reactiee op mij. Knut zegt: " HMF is alles".
Ik reageerr: " Ik ben god".
Onlogisch die kapot gaat.. Beest. Die vent mag ik wel. Is een goede vader, dat zie je meteen.
Hoezo C_A dan? Wat voegt die toe?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat hij voor eeuwig weg was
Ja, oliver! En dan ook die boskampfanquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat dus, Rensie en 422 heerlijke kereltjes man.En sowieso die knakker die al die VI-shit online zet. Knap hoor al die energie die hij erin steekt.
Het is sowieso een bende bij Kralingse Zoom. Je hebt amper loopruimte door die gare houten schotten in het midden van het perron. Als ik morgen weer moet lopen blijf ik lekker thuis.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets van mijn moeder ja.Het is alleen raar, want er is geen stuk in de hele Rotterdamse metro dat vaker vertrakt als het stuk tussen Capelsebrug en Kralingse Zoom. Ze hebben daar 6 perrons, dus ik snap niet hoe het mogelijk is dat men niet kon rijden eigenlijk.
En dat RensAjacied mist HMF, dat is toch vreselijkquote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind![]()
Geen kapiteintje
Geen HMF
Geen Happel
Geen Caland
Geen onlogisch
Geen Mikey
Geen Ajacied422
Kortom: geen kwaliteit
Yvonne is gek.
Een van de leukste recente usersquote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo C_A dan? Wat voegt die toe?
Ach man zelfs een afwezige 422 maakt nog meer gespreksstof los dan de posts van het gros van de mensen die daar in staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 422 moest er eigenlijk ook bij ja, maar die was niet aanwezig in die periode geloof ik
Geef dat arme meisje eens terug kapi..quote:17-jarige Marsetty Pinedo uit Tilburg wordt vermist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |