Wie dan wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me, dat is niet omdat jij erin staat hoor.
MmJa die grap was serieus echt goed. Maar dan ook écht goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vergeet je mij niet? Gisteren moest je om mij lachen.
Ik heb gekozen man.quote:
Jetpack lul.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij zijn Apache klaar staan op het dak, HMF kan altijd reageren als er wat actie in de wijk is.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MmJa die grap was serieus echt goed. Maar dan ook écht goed.
Als hij het bij een Feyenoorder deed moest je huilen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Handtasje toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar poepen ze ook op straat. Serieus. Die Somaliërs weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, sinds jij er bent is de crime gelijk gedropt. In tilly worden alleen nog meisjes verkracht in Noord.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoef je ook niet op te noemen, jij staat er sowieso tussen
Wat is daar vreemd aan dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar poepen ze ook op straat. Serieus. Die Somaliërs weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar.
Door jou staat die op replay.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik steel van die rijke niggaaars van die rijke tatas.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag. Ik vind ze alle wat toevoegen aan VBL.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stylo is wel de enige normale van Psv.
maar dat is natuurlijk ook geen prestatie
Goed argument.quote:
Ik hoorde zoiets van mijn moeder ja.Het is alleen raar, want er is geen stuk in de hele Rotterdamse metro dat vaker vertrakt als het stuk tussen Capelsebrug en Kralingse Zoom. Ze hebben daar 6 perrons, dus ik snap niet hoe het mogelijk is dat men niet kon rijden eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
HMF dan iets heel anders. Alweer metro's zien rijden? Er zou een betonblok op het spoor zijn gevallen bij Kralingse Zoom, dus moest door de sneeuw naar Rotterdam Centraal lopen
Dat is echt zó 1982 he.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kende 1 iemand een beetje die hier in Eindhoven in een kroeg met een glas doodgestoken is. Verder nooit iets
schijnt ook dat de gemeente er een grote zandbak van wil maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar poepen ze ook op straat. Serieus. Die Somaliërs weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar.
Jij geeft niet om voetbal jij doet alsof om ergens bij te horen Geo vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |